Jump to content

Przepis na strokera BFB plus składniki ;-)


Recommended Posts

1 godzinę temu, soul87 napisał:

rev limit up dal wiecej mocy ? :)

Moc to obroty razy niuton ?

Może uda się dodać kilkanaście niutow góra obcinając górkę na 600 nm ale ciężko będzie ten silnik już dał chyba wszystko z siebie góra ???

Link to post
Share on other sites

Aktualizacja panowie 😂

Zachciało mi się 600 koni więc musiało wjechać alko, szczerze zero zaufania na tym etapie do tłoków z przepisu i zapadła decyzja o złożeniu nowego moto 😅

Nowy blok rozwiert na 83mm tłoki supertech, kompletna regeneracja głowicy, szlif mot Białystok uratował sprawę po miejscowym zakładzie co połamali gniazda zaworowe przy frezowaniu i jedyne czego się od nich dowiedziałem to żeby dotrzeć samemu bo ich nóż tak robi a to tylko rysa 😂😂😂

Głowica adr szeroki kanał, tłoki super tech 83mm 8, 7:1, nowe zawory, prowadnice itp itp 

Przespawany kolektor ssący na szerokim kanale, poduszki poliuretany od Silvera a teraz taki nius który był wcześniej i wyszedł przypadkiem 😂

Rozbieram moto do zmian na alko a tu po pierwsze dmuchnieta uszczelka (brak jakich kolwiek objawów wcześniej) i to przy arp 🥴

Oraz to co mnie przeraziło najbardziej dwa pogięte sworznie (AXX) musiałem mlotem tłuc żeby uwalinic korbe 😲😲😲

 

Moto złożone czeka na docierke i leci dalej na strojenie ❤️

 

PS przez swirko wirusa najlepsza cena jaka udało mi się ugrać na za bio to 8,75 mieszanka 50/50 powinna dać radę zachaczyc 6 

Pozdrawiam i zdam raport jak będzie po strojeniu (nowy tuner) 😏

Link to post
Share on other sites

Ale ty masz rysę na bani 🤣🤣🤣 (oczywiście w tym pozytywnym znaczeniu). Czy dobrze rozumiem, że nowy silnik? W sensie inny czy nowy blok od 1.8 czy całkiem inny ? Alko to pod paliwo alkoholowe? 

Link to post
Share on other sites

Drugi blok, głowica, przygotowałem to wcześniej bo kupuje się po cenie zlomu 😂

Alko czyli bioetanol, jeszcze muszę przewody wymienić na faro od lpg (teflon bez znaczka fmic za 5 razy mniejszą cenę) 

No i poduszki wyrwałem dlatego poliuretany wjechały 

I rysa na bani jest spora, takie pytanko czemu ludzie wchodzą na Mount Everest? Bo można i to zawsze będę powtarzać 😂

Edited by Kejsi
Link to post
Share on other sites

No to po poskładaniu drugiego silnika na tłokach supertecha i alko dupki dały panewki albo za chudy olej ravenol 5w40, do tego problem z podstawą oleju się ukazał, zawór jedno kierunkowy ten co uniemożliwia powrót oleju z góry się rozdupczyl i blokował zasilanie to raz a dwa bocznikowy też miał bardzo duży luz i upuszczał za wiele bokiem no i panewka powodziała ja pie****e 😃

Drugie korby, wał i panewy kingi pasowane na głownych 36 tysięcznych i korby na 50 tysięcznych narazie daje rade 😃 plus olej 10w60 i po wstępnym karaniu u mnie nic się nie stało i wróciła znowu do vag performance, od soboty nie mam info czyli brak informacji to też dobre informacje, im też nie udało się nic zepsuć 🤣🤣🤣 i wystarczy czekać na wynik. Z plusów 10w60 góra wkońcu jest cicha minusy to nagrzewanie tego miodu trwa wieki 😧

To takie na szybko informacje reszta będzie już z kreska 😅 łapcie fotkę jak panewka nie powinna wyglądać 

 

20201002_160532.jpg

IMG-20201002-WA0001.jpeg

20201002_114053.jpg

20201002_160944.jpg

20201002_160555.jpg

20201009_170810.jpg

20201009_205841.jpg

20201009_181332.jpg

20201009_181326.jpg

20201010_142431.jpg

20201010_142425.jpg

20201010_142410.jpg

20201010_142407.jpg

20201010_142406.jpg

20201016_172108.jpg

IMG-20201017-WA0003.jpeg

Link to post
Share on other sites

Powiem szczerze dziwi mnie że tylko jedna panewka taka jest, co zresztą?  Jeśli bocznikowy upuszczał bo miał luz, to jakie było ciśnienie oleju sprawdzałeś to? Ja u mnie dla pewności wymieniłem zaworek. A bocznikowy po oględzinach wygląda że okej.  Co jeszcze będzie to się zobaczę jak odpali i dotrę.

Link to post
Share on other sites

na której korbie obróciło panewkę ?

Link to post
Share on other sites

Po zdjęciach chyba na 3 tak mi się wydaje.

Edited by morelo
Link to post
Share on other sites

no dlatego pytam bo terz mi się wydaje i mam wrażenie że dlatego w tych panewkach ACL idzie ta z rowkiem na 4 podporę bo morze być ten korbowód najbardziej narażony na obrócenie panewki przy dużych mocach bo z 4 podpory idzie w wale kanał olejowy na 3 korbowód

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...