Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kabli WN / przepustnica


Zibi201

Rekomendowane odpowiedzi

Zabrałem się za wymianę kabli wysokiego napięcia w moim A4 B6 1.6 benzyna.

Zdemontowałem dolot powietrza i chciałem odkręcić przepustnicę.

Niestety nie jestem w stanie odkręcić dwóch bocznych śrub (dochodzi ta taka metalowa rurka od dołu). Prawdopodobnie łeb jednej śruby jest objechany,

Mam pytanie - czy odłączał ktoś z Was węże dochodzące z boku do przepustnicy (chyba w płynem chłodzącym?).

Jak wyjmę przepustnicę to czy będę musiał ją kalibrować? Wyczytałem gdzieś, że nie ale chciałem się upewnić.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby są na klucz imbus, płynu trochę poleci, kalibrację przepustnicy bez kabla najlepiej przeprowadzić przez rozgrzanie silnika do 90 stopni na biegu jałowym bez obciążeń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rura od spodu jest od systemu recyrkulacji spalin. Jeżeli uda Ci się ją jednak odłączyć to odłącz tylko rurki od podciśnień i odłóż po prostu przepustnice "na bok", bez odłączania przewodów z płynem chłodzącym.

Możesz też odłączyć rurę na drugim końcu od zaworu EGR i trochę przemieścić przepustnice ale nie wiem czy da Ci to wystarczająco dużo miejsca żeby zdjąć fajki przewodów WN z przyłączy cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...