Jump to content
2 2
Tomcio 65

Drgania w kabinie przy około 120km/h

Recommended Posts

Witam

Od jakiegos czasu mam problem ze swoja audi a4 b8 z 09.2009r 2.0 TDI (manual) mianowicie juz przy predkosci powyzej 100km/h (najbardziej 120 i wyzej) wyczuwalne mam bardzo duze drgania w kabinie oraz na kierownicy- koła 3 razy wywazane u kazdego z innych wulkanizatorów i nic. Poszukałem wiele posów z tym zwiazanych i opini jest wiele. Mianowicie koledzy opisuja ze sa zle wywazone koła, uszkodzone przeguby wewnetrzne na poloiach, uszkodzona połos przechodzaca przez skrzynie biegów ( mam manuala 6 biegowego) uszkodzone tuleje na wahaczach dolnych "bananach" i ze maja byc poliuretanowe, uszkodzone koło dwumasowe.

Koledzy prosze o mega pomoc w sprawie gdyz nie chce wymieniac wszystkiego po kolei a mozna w trakcie jady dostac z tym szału i nie idzie normalnie jeździc powyzej 100km/k :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to była sprawa kół:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

koła wazyłem juz u 3 wulkanizatorów, raczej to odpada

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Tomcio 65 napisał:

koła wazyłem juz u 3 wulkanizatorów, raczej to odpada

wymien banany na polift i z głowy


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czym sie to dokładnie rózni, słyszałem ze tuleje maja 75mm i najlepiej montowac poliuretanowe. Normalnie je przebijac na prasie tak??

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolega wyzej wkleił temat poczytaj


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\O A4 wiemy wszystko....inni mogą nas tylko kopiować\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jednym słowej wyszła wadliwa partia wahaczy z 2009roku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem ten problem i też nie wierzyłem, że to koła są źle wyważone. Sprawę załatwiło wyważenie kół z testem drogowym, jak u kogoś nie pomaga wyważanie na zwykłej wywazarce to polecam z testem drogowym. Dodam jeszcze, że jak koła miałem wyważone na zwykłej wywazarce to były drgania powyżej 100 km/h, a gdy pojechałem na wyważenie z testem drogowym to się okazało, że musieli opone obrócić o 180°.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z testem drogowym?? Jak to sie dokładnie robi/ wykonuje???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz znaleźć warsztat który posiada wywazarke z testem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...