Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny 1,8t AWT,trochę zamulony


strazak93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,przesyłam logi do oceny bo od jakiegoś czasu wóz robi się coraz słabszy

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo kiepsko wstaje i ładuje, zrób loga 118 z odpietą wtyczką od n75, prawdopodobnie coś z turbina lub klapką wg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się jak najszybciej log zrobić,przebieg mam 412tyś,i raczej nikt wcześniej do turbo nie zaglądał,miałem jeszcze przypadek z miesiąc temu że wentylator przetarł wężyk który idzie od jakiegoś zaworka przy kolektorze do DV,nie wiem ile z tym jeżdziłem,wyszło jak rozebrałem przód do wymiany rozrządu,na szczeście  mam raczej spokojny styl jazdy.

Jeszcze jak się nie znam to coś dziwnie przepływka wskazuje?

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,okazało się że porzednie logi były robione na LPG,więc zrobiłem nowe,plus dodatkowo z odpiętą wtyczką n75

http://vaglogi.pl/log-002_033_a18is.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_Db3a7.html

z odpiętą wtyczką n75

http://vaglogi.pl/log-115_118_31KzYO.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No turbina pewnie do wyjecia bedzie, jak jezdziłeś z przetartym wezykiem do dv to tym bardziej turbina dostawała po d... przepływka wskazuje za mało. Sprawdz jeszcze czy gdzies nie ma dziur w dolocie zanim zajmiesz sie turbina i przepływką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ma związek ale od dłuższego czasu wywala mi błąd układu SAI, powiem szczerze że w planach nie miałem regeneracji turbo,oliwy nie brała a tu zonk. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dzisiaj i posprawdzałem dv jest ok, N75 wygląda że też jest sprawny-opór na cewce 30 Ohm, nowy filtr, wszystko poskładane i przez chwilę jechał naprawdę dobrze, słychać było jak turbo pompuje,zatrzymałem się umyć wóz i po wyjeździe z myjni kicha wszystko wróciło do normy - muł, jak się zagrał, nie wiem co o tym myśleć, zrobiłem logi ale wygladają podobnie jak poprzednie. 

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_B38yE.html

 

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez targania turbo się raczej nie obejdzie. Jeszcze możesz sprawdzić czy masz gruszkę szczelną. Dmuchnij w nią z 0,5 bara i zobaczysz czy trzyma ciśnienie oraz czy słychać jak klapka pracuje, ewentualnie sztanga do regulacji ale jak wcześniej było ok to sama się nie rozregulowała ?  Ale raczej skończy się na regeneracji.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IZastanawia mnie to dlaczego jak wszystko poskładałem i był zimny silnik prawie odzyskał moc na chwilę,szkoda że wtedy nie miałem włączonego vaga.

Nie wiem co pierwsze wymienić przepływkę czy turbo regenerować?

Zna ktoś jakiś serwis od turbin?dobry,w okolicy mam dwa ale niewiem co są warte.

 

 

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nasuwa  mi się pytanie czy jakaś spora nieszczelność może być powodem tego że turbo słabo pompuje?(np. w okolicach intercoolera), bo gdy robiłem rozrząd niedawno to nie wyglądał za dobrze, dodatkowo jeszcze wymieniona została ta rura metalowa na pasie przednim(filtr powietrza - intercooler),zanim podejmę jakieś kroki z turbiną muszę dobrze sprawdzić szczelność kompresorem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,dzisiaj zamontowana nowa przepływka oczywiście Bosch,zrobione logi, tylko chyba lekko za mało pokazuje. 

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_8mm2m.html

 

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli brakuje doładowania to przepływu też nie będzie bo z czego, sprawdz szczelność dolotu na początek, jakiś powód musi być ze turbo nie pompuje tyle ile trzeba,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzona szczelność, jest ok,jedynie po dokładnym sprawdzeniu N75 okazało się że jest do bani, bo puszcza w dolot,dmuchając ustami, pod 1bar już syczy, teraz pozostaje zamówić N75 przez internet oryginał, bo będzie taniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zamontowany nowy n75,przed montażem dmuchnołem ustami  w niego i byłem żdziwiony, bo nowy puszcza w dolot bardziej niż stary,ale go zostawiłem i zrobiłem logi na szybko

http://vaglogi.pl/log-002_115_118_Y6YLlIB.html

stary n75 po przepłukaniu wd 40 ,trzyma zdecydowanie lepiej,ale ma pękniętą obudowę cewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...