Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ABS/ESP Migająca kontrolka ręcznego powyżej 140


Kocurei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem i nie wiem co zaradzić już 

Wcześniej był problem z tylnim kołem czujnika

Zostało już to wszystko naprawione 

Dzisiaj jechałem obwodnicą i przy stałej prędkości 140 nagle znowu wszystko zaczęło świecić 

Ale tylko przy stałej prędkości 

Jak nagle przyspiesze do 140 nic nie ma 

Wie ktoś co to może być? Czy to cała pompa ABS do wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są jakiekolwiek błędy w sterowniku? Czy poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy i systemy pracują poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bobikos napisał:

są jakiekolwiek błędy w sterowniku? Czy poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy i systemy pracują poprawnie?

Wcześniej był błąd że czujnik prędkości obrotowej koła padł, został wymieniony

Błąd ustał, nic nie na Vagu nie pokazuje z tym, jak zjechałem autem to sprawdziłem znowu i pokazało tylko (słabo pamiętam) błąd z impulsem sensora ale już nie pisze co, gdzie i jaki czujnik 

Wszystko się resetuje jak zgasze silnik i uruchomię ponownie 

Błąd się zapala tylko wtedy kiedy jeżdżę obwodnicą stałą dużą prędkością 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spisz dokładnie błąd, wtedy będzie można dyskutować. Napisz też czy błąd pochodzi od tego samego czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Dev napisał:

Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana

Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Dev napisał:

Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana

Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Kocurei napisał:

Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem 

to wcale nie musi dotyczyc tej przy której grzebałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bobikos napisał:

Spisz dokładnie błąd, wtedy będzie można dyskutować. Napisz też czy błąd pochodzi od tego samego czujnika.

Więc tak, po powrocie do domu obwodnicą oczywiście, sprawdziłem jeszcze raz komputer i wyszedł taki oto błąd 

00597 - wheel speed impulses : deviation

35-00 - - 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dev napisał:

to wcale nie musi dotyczyc tej przy której grzebałes

W tym tygodniu mam zamiar wymieniać cały zestaw hamulcowy (klocki i tarcze) to poczyszcze wszystkie 

A no i zauważyłem coś jeszcze 

Zauważyłem że gdy błąd się nie załączy to wszystkie czujniki dają ten sam sygnał 20km/h ale gdy wyskoczy problem do tylnie koła pokazują mniejsza prędkość o 4km/h od przednich 

Czy to ma jakąś zależność? 

Ale domyślam się że może być to spowodowane tym że mam oponę na tył 245/45 a z przodu 225/40 i dlatego czujniki swirują 

 

Edytowane przez Kocurei
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnicę kół są inne, stąd problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kocurei napisał:

Ale domyślam się że może być to spowodowane tym że mam oponę na tył 245/45 a z przodu 225/40 i dlatego czujniki swirują

TDI z pierdylionem niutów, po chipie pewnie, więc trzeba widzę usportowić bolid odpowiednim ogumieniem :decayed:
I to jeszcze FWD... :facepalm:

Weź kolego wróć proszę do tego co najlepsze do tego auta, czyli MAX:
235/45R17
235/40R18
235/35R19

Z przodu i z tyłu :hi: 

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, BeyerBrown napisał:

TDI z pierdylionem niutów, po chipie pewnie, więc trzeba widzę usportowić bolid odpowiednim ogumieniem :decayed:
I to jeszcze FWD... :facepalm:

Weź kolego wróć proszę do tego co najlepsze do tego auta, czyli MAX:
235/45R17
235/40R18
235/35R19

Z przodu i z tyłu :hi: 

Właśnie obawiałem się kupowania 235/40 ze względu na to że mi tarły opony 

No ale skoro mówisz, muszę wychaczyć jakąś oponę i przymierzyć czy podejdzie 

A jak nie to zostanę przy 225/40 bo też wygodnie jest w moim odczuciu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz ET felg w zakresie 43-35 a zwieszenie obniżone w granicach rozsądku (tj. jakieś -30-40mm wzgl. komfortowego zawiasu) to nie będzie/nie może Ci tam nic obcierać przy 235/40R18 na moje oko.

225/40 też może opcjonalnie siedzieć, tym bardziej dla samochodu poniżej 200KM, jednak realna prędkość (GPS) a licznikowa jeszcze bardziej będzie rozjechana (już fabrycznie, na homologowanym ogumieniu, są przekłamania rzędu 4-5km/h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BeyerBrown napisał:

Jeśli masz ET felg w zakresie 43-35 a zwieszenie obniżone w granicach rozsądku (tj. jakieś -30-40mm wzgl. komfortowego zawiasu) to nie będzie/nie może Ci tam nic obcierać przy 235/40R18 na moje oko.

225/40 też może opcjonalnie siedzieć, tym bardziej dla samochodu poniżej 200KM, jednak realna prędkość (GPS) a licznikowa jeszcze bardziej będzie rozjechana (już fabrycznie, na homologowanym ogumieniu, są przekłamania rzędu 4-5km/h).

No to w tym tygodniu zamówie sobie 235/40 bo jak widać na załączonym obrazku tak siedzi mi na 225/40

Auto nie było obniżane, ori zawias, przynajmniej przezemnie 

Nie wiem jak z poprzednim właścicielem bo nie było nic wspominane na ten temat 

15625947001903179044318407496665.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć sobie 235/45 u mnie auto ma takie parametry na kołach a seryjnie z audi wyjechało z obniżonym zawieszeniem i leżą idealnie i z dużym załadunkiem nic nie trze

CD98E745-FF2A-421A-960D-2B10D4E9995D.jpeg

090EEE91-D14D-4ABA-9819-A03DEDC71DB3.jpeg

8317110F-9242-49F5-874D-13D1BE4C1316.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej ma 18" felgi, więc raczej wolałby przy nich pozostać, wtedy 235/40R18 będą jak najbardziej OK

Pytanie jakie ET mają te felgi i czy siedzą tam dodatkowe dystanse.

BTW. Te 5-cio ramienne 17" sam mam :)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, BeyerBrown napisał:

Kolega wyżej ma 18" felgi, więc raczej wolałby przy nich pozostać, wtedy 235/40R18 będą jak najbardziej OK

Pytanie jakie ET mają te felgi i czy siedzą tam dodatkowe dystanse.

BTW. Te 5-cio ramienne 17" sam mam :)

U mnie są ET 45, i na oponach 245/45 tarłem z przodu o wielowachacz 

A zaufany wulkanizator sam mi polecił 225/40 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że cały czas jest mowa o oponach na felgi 18"?
Wtedy wg. kalkulatora:
235/40R18 - średnica 645,2mm
245/45R18 - średnica 677,7mm
różnica wysokości 32,5mm

16mm na promieniu + 5mm na szerokość w każdą stronę...
Z dwojga złego to zostań przy 225/40R18 na wszystkich kołach, lecz osobiście upierałbym się przy 235/40R18 bo one muszą tam wejść... a w razie czego ratowałbym się małymi dystansami:hi: 

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...