Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacje 2.0 252 konie


Matini

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć !

Czy możecie się pochwalić swoimi modyfikacjami silnika 2.0 252 konie ?

Planuje wymienić następujące elementy:

- wydech (catback na wstępie, ale docelowo pójdzie pewnie całość)

- intercooler - w moim samochodzie (sprowadzony z USA ) jest delikatnie skrzywiony, mogę na nim troszkę pojeździć , ale lada dzień chciałbym wymienić go na wydajniejszy robiony na zamówienie (raczej nie ma innej opcji bo jest chyba tylko jeden model dedykowany do tego silnika z CTS Turbo i w sumie niewiele informacji o nim jest)

- chip - dostałem informację że nie ma programów pod ten silnik i jedyną opcja jest box jb4 - czy to prawda ?

- dolot, turbina - to już raczej ostatni etap.

Pytanie do Was oprócz info o Waszych modyfikacjach - kogo polecacie (Warszawa, Łódź) to zrobienia tego wszystkiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Temat modów A4 B9 2.0TFSI powinien być dobrze znany R-Performance na Mineralnej w Warszawie. 

Mogę szczerze polecić Witka.

Ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie,

Pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, black4 napisał:

Witaj,

Temat modów A4 B9 2.0TFSI powinien być dobrze znany R-Performance na Mineralnej w Warszawie. 

Mogę szczerze polecić Witka.

Ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie,

Pozdrawiam ?

x 2 ....potwierdzam.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba panowie nie jesteście na bieżąco z ostatnimi osiągnięciami osoby którą proponujecie. Na fejsach jest już grupa osób, którym zepsuły się auta - mocne 2.0tfsi i 2.5tfsi.

Warto poszukać, poczytać i samemu wyciągnąć wnioski.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś konkrety ?

Mój samochód finalnie został zmodyfikowany w TC Performance w Łodzi. 

Zgodnie z tym co napisałem w poście powyżej zostały wykonane następujące zmiany:

IC Wagner

Wydech catback MarTec + downpipe MarTec

Program TC Performance

Samochód przed zmianą programu po wymianie wydechu i IC legitymował się mocą 280 koni. Program dołożył 65 koni i obecnie jest 345. Zmierzone przez GPS przyspieszenie do 100 w 4.4s

 

Całość modyfikacji z szacunkowymi kosztami opiszę w innym wątku ze zdjęciami itp (czekam jeszcze na końcówki wydechu więc nie mam jak wstawić ładnych fotek)

Ps. Łódź mocno przestrzega przed tunerami z Wuwua, ale zakładam że to standard i ekipy z Warszawy przestrzegają przed Łodzią ;)

Do tej pory samochód po 1k km śmiga bez problemów. Pali się check ale jest to związane prawdopodobnie z sondą i muszę mieć chwilę żeby podjechać do Łodzi i ogarnąć. Samochód jeździ normalnie i obdeleven kasuje błąd który wraca dopiero przy bardzo agresywnej jeździe. 

 

Ps. Szukam kogoś od elektryki - do poprawy mam tylne lampy po konwersji USA na EU które parują czasem i walą błędami, oraz adaptacje przednich lamp wymienionych na EU które walą błędem postojowych. Jak by ktoś podrzucił kontakt z Wawy/Łodzi to będzie super 

 

Edytowane przez Matini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Matini napisał:

Samochód przed zmianą programu po wymianie wydechu i IC legitymował się mocą 280 koni. Program dołożył 65 koni i obecnie jest 245. Zmierzone przez GPS przyspieszenie do 100 w 4.4s

345*, gratki, nowe silniki kręcą się mega fajnie !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R performance jedzie m.in na gotowcach to prawda co Wampir napisał też słyszałem od paru osób negatywy. Co do tc performance to jak byłem u mastersa w wakacje to poprawiali po nich c7 3.0 tdi? ale to nie znaczy że źle zrobili Ci w b9

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2019 o 13:07, Kodzak33 napisał:

R performance jedzie m.in na gotowcach to prawda co Wampir napisał też słyszałem od paru osób negatywy.

tylko dzisiaj nie ma jako tako gotowców, to są jeszcze gorsze softy, ludzie coś testują publikując z opisem soft a Ci idioci to wrzucają. W każdym razie filozofia taka sama i ja o tym słyszałem jakieś 3-4 lata temu. Kolega po nich (według klienta) poprawiał CCWA (gdy były na topie) i soft też masakra, dlatego bardzo się dziwiłem popularności na forum.

Odnośnie TC nie mam zdania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

 

Posiadam A4 2.0TFSI 252q. Fabrycznie wypluło na hamowni 270 KM/370 Nm.

Auto przeszło kompletny, wykonany profesjonalnie tuning. Posiada osiągi bardzo zbliżone do modelu S4. Przyspieszenie: 4.9 sec do 100km/h. Elastyczność: 2,9 sec dla 60-100 km/h; 3,4 sec dla 80-120 km/h. Moc 329 KM / 467 Nm. Jest potencjał na więcej ale zachowałem zdrowy rozsądek.


Tuning objął m.in.:

Kompletny wydech Milltek Cat-Back Road+
Gwintowane zawieszenie ABT
Hamulce S5 + tarcze / klocki S5 na przód i tył
Intercooler Wagner
Dystanse Eibach
Dolot z pokrywą carbon ECS
Sportowy katalizator ECS
Progi, nakładki lusterek carbon, diody led Audi w drzwiach - katalog Audi
Pokrywy carbon dla ECU, akumulatora ECS
Gałka zmiany biegów carbon Neidfactor
Koła 19" Audi RS
Moduł sterujący JB4 plus strojenie w Cinsoft
i wiele innych dodatków

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że koledzy wrzucają tutaj projekty 2.0TFSI 252ps jednak nie widzę nic ze zmienioną turbosprężarką tak więc przedstawiamy projekt z "naszego podwórka"?‍♂ czyli A4 B9 2.0TFSi 252ps ze skrzynią S-Tronic DL-382.  Zakres modyfikacji STAGE3:

➡Hybrydowa turbosprężarka TX Performance Turbo (koło kompresji IS38 - Golf 7R)

➡Centralny Intercooler od FMIC.pl ➡Modyfikacja dolotu oraz filtr K&N

➡Downpipe ze sportowym katalizatorem

➡Strojenie ECU + TCU by GROMO SERVICE

➡Moc po modyfikacji: 361ps/475nm?

Samochód przyjechał zalany pod korek śmieciowym paliwem PB95, i na takim na co dzień będzie jeździć dlatego nie było presji na wynik a na bezpieczną eksploatację. (samochód dla kobiety która na stacji benzynowej zna tylko kolory czarny i zielony)

Dla paliwa PB98 gwarantujemy ok. 385/500nm? zaś przy 100 oktanowej mieszance okolice 4 z przodu ?

Dodatkowo: ➡Wyłączenie systemu START & STOP

➡Usunięcie limitera prędkości do 210km/h

➡Kodowanie dodatkowych funkcji Samochód pracuje na sterowniku SIMOS 18.4 programowany via OBD ?

? Jak coś to więcej fotek na naszym FB: GROMO SERVICE lub w necie na www.gromoservice.pl

67169641_2587344774644185_4225036810285219840_o.jpg

67202140_2587344844644178_460640679924596736_o.jpg67031068_2587344974644165_2603012852985888768_o.jpg

Edytowane przez tgkone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za limiter prędkości do 210. Jechałem swoją ponad 250km/h i żadnego limiter poniżej nie spotkałem.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, vvalery napisał:

Co to za limiter prędkości do 210. Jechałem swoją ponad 250km/h i żadnego limiter poniżej nie spotkałem.?

Auta z usa często mają takie limitery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że ładnie pokręciliście swoje 250-tki, gratuluję :) ja póki co chciałbym swoją tylko lekko usprawnić na okolice 310PS (stage-1 na PB98), bo dalsza zabawa to już spory koszt (wydech + sprężarka), do tego wypada zrobić swap hamulców. Przy samym programie i tak już tym nieźle buja, więc 25-go dockuję do r-performance i zobaczymy jak pójdzie;)

UPDATE :)

Stage1: 335 KM / 461,3 Nm

Edytowane przez 3d0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2020 o 14:02, 3d0 napisał:

Widzę, że ładnie pokręciliście swoje 250-tki, gratuluję :) ja póki co chciałbym swoją tylko lekko usprawnić na okolice 310PS (stage-1 na PB98), bo dalsza zabawa to już spory koszt (wydech + sprężarka), do tego wypada zrobić swap hamulców. Przy samym programie i tak już tym nieźle buja, więc 25-go dockuję do r-performance i zobaczymy jak pójdzie;)

UPDATE :)

Stage1: 335 KM / 461,3 Nm

I jak wrażenia po sofcie?

Seria miała jakiś bonus?

Skrzynia ogarnia bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.10.2020 o 14:13, hertz napisał:

I jak wrażenia po sofcie?

Seria miała jakiś bonus?

Skrzynia ogarnia bez problemu?

Wrażenia bardzo pozytywne. Seria miała bonus 20KM! ale to podobno normalne przy tej benzynie, do tego pomiar robiliśmy na bardzo korzystnym ciśnieniu. Największa różnica jest faktycznie na skrzyni - w serii jest bardzo leniwa i ma dziwnego laga nawet na Dynamic. Teraz wystarczy musnąć pedał i auto odjeżdża momentalnie - zmienia płynie, nic nie szarpie chociaż przy szybkim odpuszczeniu gazu potrafi zrzucić od razu bieg i jest taki efekt gwałtownego/lekkiego hamowania. Wydaje mi się, że nie jest to super zdrowe dla skrzyni ale przy tym przebiegu auta można jeszcze ryzykować.

Ogólnie teraz da się jeździć przyjemnie - wcześniej to był taki leniwy kanapowiec dla dziada:) jestem też w trakcie obniżania i utwardzania zawieszenia + dystanse. Na kolejny sezon hamulce, bo seria jest słabiutka. Do tego jak się uda jeszcze w czasach pandemii to przetestuję na torze i sprawdzę jak szybko go zagrzeję na seryjnym chłodzeniu - przyszły sezon też pewnie intercooler poleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy każda z firm o których piszecie poza wykonaniem Stage 1 modyfikuje pracę skrzyni biegów ? Mam na myśli to o czym wspomina Gregor10 z Jasła. Na YT jest filmik z modyfikacji audi a5 2.0 tfsi 252KM z którego wynika, że bez zmian w skrzyni biegów sam program działa średnio. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2019 o 22:10, Matini napisał:

Mój samochód finalnie został zmodyfikowany w TC Performance w Łodzi.

Cześć, możesz napisać jaki całościowy koszt takiej modyfikacji? Jak auto sprawuje się po dłuższym czasie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2021 o 07:54, joonathan napisał:

Czy każda z firm o których piszecie poza wykonaniem Stage 1 modyfikuje pracę skrzyni biegów ? Mam na myśli to o czym wspomina Gregor10 z Jasła. Na YT jest filmik z modyfikacji audi a5 2.0 tfsi 252KM z którego wynika, że bez zmian w skrzyni biegów sam program działa średnio. 

s-tronic tak. zaleznie od modelu trzeba zniesc limiter Nm i poprawic cinienia na sprzeglach zmniejszajac ryzyko uslizgow. nie wiem czy to juz nie jest wypadowa szybszych zmian ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2020 o 14:02, 3d0 napisał(a):

Widzę, że ładnie pokręciliście swoje 250-tki, gratuluję :) ja póki co chciałbym swoją tylko lekko usprawnić na okolice 310PS (stage-1 na PB98), bo dalsza zabawa to już spory koszt (wydech + sprężarka), do tego wypada zrobić swap hamulców. Przy samym programie i tak już tym nieźle buja, więc 25-go dockuję do r-performance i zobaczymy jak pójdzie;)

UPDATE :)

Stage1: 335 KM / 461,3 Nm

A jak spalanie? Jaka jest różnica? Pod moją noga na stocku dokładnie ten sam motor (CYRB 2017) pali 10-11 PB98

I się zastanawiam jak duża może być ta różnica?

Pamiętam że w 2,7biturbo mi nie zrobiło różnicy - zawsze miałem 20l :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...