Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem - trzęsąca buda


manianek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Przeczytałem już dość tematów więc napiszę...

Otóż mam problem cholera wie jakiej maści. Pacjent A4 b8 avant quattro 2.0tfsi cdnc 2009 r manual . 360tyś km nalatane. 1l oleju na 10 tyś km wziął.

Wymienione 4 wtryski, 4 cewki, filtr paliwa w baku wraz z pompą (musiałem nową, bo ułamałem jak głupi "króciec" od wężyka na wierzchu),  teraz wymieniłem poduszkę pod skrzynią, rozrząd 20 tyś km temu wymieniony całkowicie, filtry oleje itp 2 tyś km temu. Sprężanie 10/9,5.  Nie jestem jakimś wielkim mechanikiem i radzę się innych ale staram się wyeliminować podpowiedziane rzeczy. Z tego co dawałem podpiąć pod kompa to niby błędów żadnych nie ma.

Przy odpalaniu jest "walnięcie", auto zejdzie na niższe obroty i zaczynają się wibracje całego auta. Obroty są niższe niż były przed objawami - schodzi teraz do 700. 3 mechaników - 3 wersje, układ paliwowy - filtr, pompa w baku, wtryski nowe - 1 wtrysk był tylko trochę walnięty dając na test ale jak już rozebrane to wymieniłem 4, poduszka pod skrzynią wymieniona i pozostaje dwumas - droga zabawa więc na chybi trafił nie będę wymieniał, bo jak dla mnie i dwóch innych mechaników nie pasują niskie obroty.

Nie pasuje mi osobiście dźwięk z pompy wysokiego ciśnienia, metaliczny odgłos jakby (?). Wymieniać na chybi trafił też droga sprawa. 

Ktoś coś? Wstawiam film gdyby coś miał pomóc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradziłeś sobie z tematem?

Obstawiam niestety że masz taką zabawę jak ja, czyli generalka silnika, odbieram samochód w przyszłym tygodniu i liczę że skończy się gehenna z dziwnymi zachowaniami, duszeniem się i trzęsieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2019 o 12:05, MatteoAlessandro napisał:

Poradziłeś sobie z tematem?