Kacperrr 0 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Cześć, W sobotę wyskoczyła mi kontrolka DPF. Auta od tamtej pory nie ruszałem. Wczoraj po przejechaniu 200 metrów auto weszło w tryb awaryjny - CE + migające świece żarowe, który po ponownym uruchomieniu na chwilę się wyłącza. Apka na telefonie pokazała błąd P2002. Po usunięciu błędu wszystko na chwile wraca do normy, po czym auto wchodzi w trym awaryjny bez CE. Czy po usunięciu błędu, osiągnięciu optymalnych temperatur silnika oraz odpowiedniej, stałej prędkości na autostradzie jest szansa, że komputer zainicjuje wypalanie DFP'a, czy pozostaje mi tylko mechaniczne czyszczenia filtra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik 32 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Jeśli zapełnienie filtra osiągnęło wartość (a tego nie wiemy z racji skąpych danych, które przedstawiłeś) graniczną, sterownik silnika nie przeprowadzi żadnej regeneracji - nawet tej wymuszonej urządzeniem diagnostycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacperrr 0 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Takowych danych nie znam, ale przypuszczam, że osiągnęły wartości graniczne. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się