Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz DP i wtryskowz bam


adam1974

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie w tej pompie sai  lozysko na wykonczeniu ze tak wyje.Dzis juz check engine sie oswiecilo. 

Dp troszke zmienilo polozenie rury  wydechu i przy zimnym silniku cofajac troche stuka o podwozie. Prawdopodobnie  obija sie zaraz za plecionka na rurze. Chyba jedyne wyjscie to przeciac rure i obrocic o ok10stopni i pospawac. 

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzis udalo sie zrobic logi.Umiescilem  zapytanie w odpowiednim dziale.Jesli Ktos moze pomoc w ocenie mojego silnika to z gory dziekuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie wymiany wtryskow.Jak wspomnialem wczesniej wtryski wymienie juz bedac na miejscu u tunera. Dzis przy okazji sprawdzania szczelnosci dolotu ogladalem jak to bedzie z ta wymiana.Nie podoba mi sie "syf" ktory mam obok kazdego wtryskiwacza.Z pewnoscia nalezy przed wymiana go usunac by cos nie wpadlo do kolektora. Mysle aby zmyc kazde miejsce wokol wtryskiwacza np zmywaczem uniwersalnym,lub benzyna ekstrakcyjna i zanim wyschnie to przedmuchac by ewentualne paprochy nie zdazyly sie przykleic.Czyscil ktos te miejsca?Do nowych wtryskow mam nowe ori oringi wiec juz nie powinno sie nic pocic.

IMG_1404.JPG

IMG_1408.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, adam1974 napisał:

Mam pytanie odnosnie wymiany wtryskow.Jak wspomnialem wczesniej wtryski wymienie juz bedac na miejscu u tunera. Dzis przy okazji sprawdzania szczelnosci dolotu ogladalem jak to bedzie z ta wymiana.Nie podoba mi sie "syf" ktory mam obok kazdego wtryskiwacza.Z pewnoscia nalezy przed wymiana go usunac by cos nie wpadlo do kolektora. Mysle aby zmyc kazde miejsce wokol wtryskiwacza np zmywaczem uniwersalnym,lub benzyna ekstrakcyjna i zanim wyschnie to przedmuchac by ewentualne paprochy nie zdazyly sie przykleic.Czyscil ktos te miejsca?Do nowych wtryskow mam nowe ori oringi wiec juz nie powinno sie nic pocic.

IMG_1404.JPG

IMG_1408.JPG

Same oringi nic nie dadzą (a na pewno nie na długo). Wymień przy okazji gniazda wtryskiwaczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymiana gniazd wtryskiwaczy jest maly problem.Wtryski wymieniam dopiero bedac u tunera.Wiec tam na szybko tych gniazd nie da sie zrobic.Po chipie mija kilka dni i  jade do gazownika zakladac gaz.U niego bedzie kolektor sciagany do wiercenia i tam najlepiej bylo by te gniazda wymienic.Spytam go czy moglby to zrobic lub ja tam podjade i to sam zrobie.Jesli sie nie zgodzi to u siebie w garazu wymienie ale znow kolektor bedze do sciagania.Nr gniazd to 06B133555C ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko juz po podniesieniu mocy.Samo wyciagniecie kata i wlozenie dp  dalo  moc 199KM :)  po wymianie wtryskow i programie jest 226KM i 336Nm i to mi wystarczy.Autko znacznie lepiej sie zbiera.Teraz jeszcze gaz i przy tym wymiana gniazd wtryskiwaczy ....Dzieki za pomoc :) 

A u tunera z czasem ciezko,jakos mnie tam w swoj plan zajec upchna.Troche sie tam wysiedzialem ale mysle ze warto bylo.

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszymy się razem z Tobą :D Tylko żeby teraz gaziarz roboty nie spierdolił, nie pamiętam czy wspominałeś u kogo robisz ale oby miał pojęcie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze gazownika wybralem dobrego.Czytalem pochlebne  opinie i na tym forum jak i forum LPG o Silesia cars i tam zakladam. 

Przy okazji spytam-z moimi starymi wtryskamy  powinno byc chyba wszystko ok tak? Chce je sprzedac a nie chce zwrotow z powodu jakiejs wady. 

A to maja mapka...

 

766E8A62-7761-45A9-9218-869F57E432F3.jpeg

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladny wykres, plaski niut, dobrze jest:-)

Raczej powinno byc ok, ja swoje bexowe tez sprzedawalem bo jest na nie wziecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adam1974 widzę, że byłeś u Gregora na strojeniu. Podziel się opinią, jak przebiegała wizyta, jak koszty, czas, itd. Planuję się też wybrać do niego, ale sam nie mogę się zdecydować, jakie poczynić przygotowania.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dayd_4,

Btw. Ty w swoim robiłeś turbo hybrydę czy Stage 1?

Pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim mam serię turbo, tylko DP i wydech przelot Miltek, i bardzo delikatny program, przy okazji "usuwania" sondy ze sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem juz  po chipie:) a nawet juz po zagazowaniu:). 

Do Gregora wybralem sie z rana by dotrzec na wyznaczona godzine.Z racji tego ze chlop ma nawal pracy to wcisna mnie w swoj grafik,swoje musialem  na miejscu odczekac.Z opoznieniem auto zostalo zabrane a ja zostalem. Pozwiedzalem okolice .Spacerujac dostalem tel ze moge odebrac autko. Chwile rozmowy,rozliczenie i do domu. Powiem tak.nie to auto.od ok 2700 obr dostaje przyjemnego kopa. Na trasie majac 6 i 140 wciskajac pedal  gazu po chwili mamy 250. Na trasie przyspiesza bardzo ochoczo,plynnie. Na niskich biegach przy mocnym wciskaniu trzeba kierownice dobrze trzymac bo troche ja wyrywa(to troche irytuje)Ogolnie jestem zadowolony.Z tego co mowil powstaje nowy garaz do tuningu gdzie goscie beda mieli do dyspozycji poczekalnie.To pus bo ja czekajac chodzilem w deszczu.

Czas samej modyfikacji to cos ok 2-2,5 godziny. Nie licze dojazdu. 

Koszty to 300 zl wtryski Bam, 430 zl Dp,do tego chip+ wylaczenie sondy+ wylaczenie pompy SAI no  i paliwo na ok 500km.

Polecam Gregora i byc moze kiedys znow u niego zawitam.

Tak na marginesie,pompa SAI zostala wylaczona.Jest ciszej ale nadal na zimnym silniku chodz gdyz dalej wyje. Jest ciszej niz  przed chipem ale nadal chodzi.Chyba ze to nie SAI. Choc jak wylacze silnik to slychac jak obroty pompy czy czegos ustaja.

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, że kierownik zadowolony. Odnośnie rwanie kierownicy, jakie opony masz?

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wyzrwaniem mam podobnie. Mam w quattro i manualu. Podczas wyprzedzania i gazie w podłodze bez trzymania obu rak na kierownicy ciężko jest utrzymać auto w lini prostej. Czuje jakby mnie tyl wyprzedzal. W takim przypadku przydałby się automat aby pewniej się czuć:) opony 225

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony Pireli Pzero Nero 225/40/18 2018rok

Zawieszenie 1BV czyli chyba normalne tylko utwardzone Choc wydaje mi sie ze est auto nizsze w porownaniu do co niektorych widzanych na drodze.

IMG_1592.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest niższe na pewno. Swego czasu kolega miał taką samą na innym zawiasów (seryjne zwykle) i wyraźnie było widac że moja niżej siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BV to półsportowe zawieszenie. Niższe 2cm i sztywniejsze amory (właśnie czekam na takie ?). U mnie 240km i nic nie wyrywa kiery ?. Ale na razie mam BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.09.2019 o 21:31, black4 napisał:

Ok dzięki za info.

Milltec'a masz na 3 tłumikach ?

Pozdrawiam

Na 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...