Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak przyspieszenia A4 b5 1.9 Tdi Ajm logi.


Kirpo

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam log ale z 4 biegu tylko wtedy wpada w tryb awaryjny gdy nie ma błędu i na początku jest dobrze. @kamil-vag 3200 obrotów więcej nie da rady wszystko stoi.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeśli to jest sytuacja kiedy jest ok i przechodzi w awaryjny, to wracamy do punktu, w którym pisałem o totalnym niedoładowaniu, czyli prawdopodobnie brak sterowania turbo... 

Zrób na próbę test i podepnij na krótko turbine z krocca przy pompie vacum i zrób kilka razy loga... 

W międzyczasie poszukaj czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie podciśnienia... 

Kup dobrą, dużą strzykawkę, zassaj gruche od turbo, i zobacz czy nie upuszcza podciśnienia... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vagCzyli jeśli nie mamy tego sterowania turbo to czego się przyczepić?

Edytowane przez Kirpo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ podciśnienia, N75, grucha turbo... 

Sama turbina raczej OK, bo wrzuciłes logi gdzie dobrze pompuje... 

Zrób ten test na krótko z krocca vacum i zrób loga... Wtedy będzie można coś więcej powiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

Zrób ten test na krótko z krocca vacum i zrób loga... Wtedy będzie można coś więcej powiedziec

Możesz jakoś to bardziej wytłumaczyć jakieś zdjęcia, filmik nie znam się aż tak bardzo a nie chcę nabroić jeszcze bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kroccu wychodzącym z pompy vacum jest mały krócieć w poprzek, ściągasz z niego wężyk i dajesz z tego miejsca swój wężyk do gruszki turbo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kamil-vag napisał:

Na kroccu wychodzącym z pompy vacum jest mały krócieć w poprzek, ściągasz z niego wężyk i dajesz z tego miejsca swój wężyk do gruszki turbo... 

Aa gdzie jest ta pompa vacum przy ścianie grodziowej pod rurą co idzie do EGR? Bo nie do końca wiem gdzie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, czyli dobrze myślałem. 

Spróbuję to ogarnąć i dać znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag Podmieniłem zawór n18 na miejsce n75 bo rozumiem, że tak można, czy taka zamiana może odrzucić wadliwy zawór n75? Nadal ten sam problem. Na n75 i na n18 przy przyspieszaniu czuć szarpanie. Jutro może zrobię podpięcie z vacum do gruchy.

Edytowane przez Kirpo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag zrobiłem test z strzykawką grucha trzyma podciśnienie. Jeśli robię na krótko z vacum do gruszki to muszę zaślepić wyciągnięte węże tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz zaslepiac tych odłączonych... 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłączonych w sensie. 

To jeśli podmiana zawór z n18 nic nie dała i grucha trzyma ciśnienie to co jeszcze może być? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2019 o 20:50, kamil-vag napisał:

 

@kamil-vag Zrobiłem logi na krótko auto wpada w tryb awaryjny błąd 17965.
Wrzucam logi tylko tyle dało się zrobić.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu przeladowanie, czyli podcisnienie z tandem pompy i samo turbo można wykluczyć... 

Teraz ten wężyk z krocca vacum daj bezpośrednio na zasilaniu N75, omijając resztę układu... 

Sprawdzaleś czy zaworek zwrotny na wezykach działa tylko w 1 str? 

Strzykawka możesz odrazu sprawdzić tez czy trzyma grucha podcisnienie od egr i od klapy gaszacej... 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kamil-vag napisał:

Odrazu przeladowanie, czyli podcisnienie z tandem pompy i samo turbo można wykluczyć... 

Teraz ten wężyk z krocca vacum daj bezpośrednio na zasilaniu N75, omijając resztę układu... 

Sprawdzaleś czy zaworek zwrotny na wezykach działa tylko w 1 str? 

Strzykawka możesz odrazu sprawdzić tez czy trzyma grucha podcisnienie od egr i od klapy gaszacej... 

Nie sprawdzałem czy zaworek działa w jedną stronę. I potem robić logi jak znowu będzie na krótko?  Sprawdzę to jak tylko będę mógł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kamil-vag napisał:

Tak, znowu logi ;)

Na zasilanie n75 czyli atmosfera ten wężyk co jest widoczny od góry zaworu n75?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...