Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.9 AFN Tuning


POLONIAHACKER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, planuję zmiany w swoim A4 B5 1,9 TDI. Zostały mi ostatnie rzeczy do wymiany i miał bym kilka pytań, bardzo proszę o porady. 
Zmiany jakie są zrobione:
-Wydech kwas 2,5 cala
-EGR off
-Kolektor ssący AWX
-FMIC
-Turbo AWX

Teraz chcę zmienić:
-Turbo GT17
-Wałek SDI + szklanki
-Wtryski
-Pompa 11 mm

I tutaj nasuwają się moje pytania:
-Do tej pory od ok. 100 tysięcy km jeżdżę na Mobil 10w40. Zostawić taki czy zmienić olej na inny?
-Wtryski wybrać 230 (tak jak planowałem) czy już lepiej 260. W sumie końcówki bo mam zapasowe wtryski. 
-Jak będę wymieniał wałek + szklanki to wymienić coś jeszcze pod tą pokrywą? Co warto by było wymienić, tak przy okazji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zmieniłbym na syntetyk tak jak zaleca producent, najlepiej na estrach. Co do wtrysków to zależy w jaką moc celujesz, ale na 200 z hakiem powinny spokojnie wystarczyć 230stki. Przy wałku koniecznie nowy uszczelniacz no ale to wiadomo, w przypadku AFNa warto się też psychicznie przygotować że przy takich mocach może podnieść głowicę i przedmuchać uszczelkę, jak już się to stanie to są dwa wyjścia, albo szpilki z ARP które swoje kosztują, albo kupić śruby od ARLa i dać do skrócenia, do tego podkładki (chyba tylko w ASO, coś koło 7zł za sztukę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2020 o 07:27, Kaktusbln napisał:

I jakie efekty modzenia?

Wyszło 210 KM i 445 Nm.
Niestety sprzęgło blokowało na więcej, teraz chcę ogarnąć sprawę sprzęgła. Bo zapas jest duży 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2019 o 10:19, PiXX napisał:

Olej zmieniłbym na syntetyk tak jak zaleca producent, najlepiej na estrach. Co do wtrysków to zależy w jaką moc celujesz, ale na 200 z hakiem powinny spokojnie wystarczyć 230stki. Przy wałku koniecznie nowy uszczelniacz no ale to wiadomo, w przypadku AFNa warto się też psychicznie przygotować że przy takich mocach może podnieść głowicę i przedmuchać uszczelkę, jak już się to stanie to są dwa wyjścia, albo szpilki z ARP które swoje kosztują, albo kupić śruby od ARLa i dać do skrócenia, do tego podkładki (chyba tylko w ASO, coś koło 7zł za sztukę)

Posiadasz może oznaczenia tych śrub ARP? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...