Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 2.0 ALT -> 1.8T


Speedeer

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam dylemat co zrobić z moją A4 B6 2.0alt bo owy silnik zbytnio nie nadaje się do niczego a w wszystko inne włożyłem dość sporą sumę pieniędzy i głupotą by było sprzedać auto żeby kupić z innym silnikiem. Pytanie brzmi czy pchać się w swap na 1.8T Jeśli tak to jaką wersję silnika + co od razu kupować nowe/regenerowne żeby miało to ręce i nogi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prościej i taniej jest przeszczepić słupek silnika 1.8 AGN z golfa 4,a3. Jest całkiem pancerny i tani w zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś na turbinie nie lepiej? Np taki Bex? Bo chciałem zrobić od razu setup na jakieś 240hp tylko ze bex ciężki do dostania w dobrych pieniądzach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 1.8 AGN zmieniasz sam słupek

Przy 1.8t słupek, wydech,skrzynie,półosie,hamulce,i cześć osprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2019 o 14:48, pila24 napisał:

Prościej i taniej jest przeszczepić słupek silnika 1.8 AGN z golfa 4,a3. Jest całkiem pancerny i tani w zakupie

Możesz pokazać jak wygląda AGN w B6? Jak ogarnąłeś temat odmy i podciśnień?

Myślę nad tym poważnie i przymierzałem się do 1.8 z B5, ale widzę, że tam te silniki niekoniecznie się pokrywają z 2.0 ALT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz,że masz go porobiony.Olej tylko chleje?Jak tak,to zostaw,bo koszty oleju w porównaniu do swapa,to pikuś.2,0 zamieniać na zwykłe 1,8 z B5 mija się z celem według mnie.Jeździj,zamortyzuj trochę wydaną kasę.Odkładaj pomału kasę i potem sobie kupisz,co chcesz.Bez sensu ładować duże pieniądze w auto o wartości jakieś 12 tysięcy.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rosomak91 napisał:

Możesz pokazać jak wygląda AGN w B6? Jak ogarnąłeś temat odmy i podciśnień?

Ja mam 2.4,nie mam 2.0. Ale na forum w temacie o olejożłopie alt jest użytkownik ktory ogarnął 1.8 agn zamiast 2.0 alt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mirek31071977 napisał:

Mówisz,że masz go porobiony.Olej tylko chleje?Jak tak,to zostaw,bo koszty oleju w porównaniu do swapa,to pikuś.2,0 zamieniać na zwykłe 1,8 z B5 mija się z celem według mnie.Jeździj,zamortyzuj trochę wydaną kasę.Odkładaj pomału kasę i potem sobie kupisz,co chcesz.Bez sensu ładować duże pieniądze w auto o wartości jakieś 12 tysięcy.:hi:

1.8 z b5 to koszt poniżej tysiąca. Podmienić mogę sam. Za tysiąc kupię 40 litrów oleju co wystarczy na jakieś 20-25kkm w moim przypadku. Czyli mniej niz rok jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...