Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki ic do danej mocy


marekgolczynski

Rekomendowane odpowiedzi

Na 250 km optymalnie 180tka. Pewnie belke troche trzeba bedzie podciac ale powinno sie obejsc bez ruszania zderzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie podłączę się pod pytanie odnośnie IC. Mam ok 190KM i już dalszych upgrade nie przewiduje. Niestety w ciepłe dni auto słabnie po każdym przyspieszeniu. Ogólnie rano "dzik" po południu już nie. Miałem prawy zestaw z bexa ale mam Passata 1.8t AWT i nie pasowalo bez rzeźby wiec sprzedalem. Znalazłem warsztat który wstawi mi FMIC ale mówią żeby dać rdzeń 550x180x65, ja chciałem 550x140x65 żeby nie było wielkiego laga. Obecnie na serii turbo osiaga ok 1 bara przy 2900 rpm. Czy fakrycznie lepiej dac 180 i czy lag nie powiekszy sie za bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc 180 będzie ok ? Swoją drogą Łukaszu po roku jazdy na Twoim programie muszę napisać BARDZO DOBRA ROBOTA. Dzięki i pzdr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.08.2019 o 10:13, Marcin13 napisał:

Obecnie na serii turbo osiaga ok 1 bara przy 2900 rpm. Czy fakrycznie lepiej dac 180 i czy lag nie powiekszy sie za bardzo?

140 to marnowanie pieniędzy, pojemność DSMIC tylko ze znacznie gorszym przepływem

W dniu 8.08.2019 o 21:25, bartez90 napisał:

Na 250 km optymalnie 180tka.

może zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcin4x4 napisał:

 

może zima.

Proponuje od razu 600x300 moze bedzie dla Ciebie wystarczajaco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bartez90 napisał:

Proponuje od razu 600x300 moze bedzie dla Ciebie wystarczajaco.

do B8 jak znalazł, miałem w każdej.

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, temat wałkowano wielokrotnie.

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, marcin4x4 napisał:

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, temat wałkowano wielokrotnie.

 

Nikogo w blad nie wprowadzam. Mowie tylko to co poleca i montuje na 250 hp 90% tunerow, ktorzy zrobili mnostwo programow w 1.8t. Nie wiem ile Ty programow zrobiles ale chetnie poslucham.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bartez90 napisał:

Nikogo w blad nie wprowadzam. Mowie tylko to co poleca i montuje na 250 hp 90% tunerow, ktorzy zrobili mnostwo programow w 1.8t. Nie wiem ile Ty programow zrobiles ale chetnie poslucham.

co ty masz z tymi licytacjami ? już kolejny raz bijesz w te same buty. 10-30 softów dżinnie, przez 4 dni w tygodniu, głównie roczniki 2010-2019 więc 1.8T już dawno nie było.  Zadowolony ?

chyba nawet nie ma programatora po OBD do tych starych ecu

Godzinę temu, Randor napisał:

Nie no bez jaj. 180 nie obleci 250km? 

220-230... na pewno nie jest optymalny do 250, po za tym przy tej mocy dochodzą inne problemy.

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcin4x4 napisał:

220-230... na pewno nie jest optymalny do 250, po za tym przy tej mocy dochodzą inne problemy.

 

Dobre, kon by sie usmial:-)

Ja mam 240 km na dsmic i problemow nie mam.

Kolega ma 265 km na 180 i nie ma spadkow nawet w 30 stopniach. Znam takich co maja pod 300 km na 180 ale nie uwazam to za madre. Geremi (mniejsza czy sie ktos z nim zgadza czy nie, ale wiedze odnosnie 1.8t ma 10x wieksza od kazdego z nas) robi projekty na 250-260 km na dsmic. Gregor na 180. Pewnie wiec nikt z nich sie nie zna, tylko Ty jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia a świstak siedzi za sreberka.

na tym i innych forach znajdziesz potwierdzenie moich słów, 180 optymalna jest do 220-230 koni NIE 250 jak Ty twierdzisz, co nie znaczy że podobnego wyniku nie wykręcisz. Na 230 całokształt będzie zdecydowanie lepszy (zwłaszcza że mówimy o b6), koszt zbliżony więc ładowanie 180 nie ma żadnego logicznego uzasadnienia.

Po za tym różne wersje silnikowe to różne oprzyrządowanie więc wrzucanie wszystkiego do jedno wora nie można.

Grzesiek najchętniej ładuje duże IC z pełnym orurowanie więc ściemy nie wciskaj.

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, marcin4x4 napisał:

Tia a świstak siedzi za sreberka.

na tym i innych forach znajdziesz potwierdzenie moich słów, 180 optymalna jest do 220-230 koni NIE 250 jak Ty twierdzisz, co nie znaczy że podobnego wyniku nie wykręcisz. Na 230 całokształt będzie zdecydowanie lepszy (zwłaszcza że mówimy o b6), koszt zbliżony więc ładowanie 180 nie ma żadnego logicznego uzasadnienia.

Po za tym różne wersje silnikowe to różne oprzyrządowanie więc wrzucanie wszystkiego do jedno wora nie można.

Grzesiek najchętniej ładuje duże IC z pełnym orurowanie więc ściemy nie wciskaj.

 

 

 

To tez jest bzdura:

Czemu wiec w podwieszonych pisza ze 450x140 jest optymalny do 220 hp? Jak jestes taki madry i wszechwiedzacy (madrzejszy od autora robciacego 600hp w 1.8t), to proponuje samemu zalozyc jakis poradnik i dodac do podwieszonych. Czytalem to forum, czytalem inne fora, jestes pierwsza osoba ktora twierdzi ze 180tka sie do 250 hp nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

220-230... na pewno nie jest optymalny do 250, po za tym przy tej mocy dochodzą inne problemy.

 

Możesz zdradzić jakie to problemy? Mam 180 i właśnie ok 220-230km. Maks temp jaką widziałem w dolocie przy pałowaniu na mieście przy temp otoczenia ok 30c to 49c. To chyba nie tak źle. Myślałem, że na 180mm wsadzę bez problemów hybrydę i zrobię te 250km chociaż.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy odpowiednich gratach i LPG nawet na DSMIC osiągniesz 250 z przeciętnym niutem.

ogólnie hybrydy bardzo podnoszą temperaturę, nie ma sensu się rozwodzić.. rób i tak wyjdzie na plus.

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bartez90 napisał:

Czemu wiec w podwieszonych pisza ze 450x140 jest optymalny do 220 hp? Jak jestes taki madry i wszechwiedzacy (madrzejszy od autora robciacego 600hp w 1.8t), to proponuje samemu zalozyc jakis poradnik i dodac do podwieszonych. Czytalem to forum, czytalem inne fora, jestes pierwsza osoba ktora twierdzi ze 180tka sie do 250 hp nie nadaje. 

Zanim się powołasz na mojego sąsiada to poczytaj opinie o formiach w których pracował, zwłaszcza jednej o ile jeszcze istnieje (zasłynęli na kilku popsutych 1.8T).  Po za tym przestań się ekscytować kucami, ja nie napisałem że nie osiągniesz 250 kuni tylko zanegowałem Twoje twierdzenie że taki cooler jest optymalny, po prostu jest na styk a ty robisz gówno burzę z piorunami o pierdoły i rzeczy bardzo ogólnie.

Potem możemy się pośmiać z tego i wymiany FMIC przy każdym upie. Jakie to "optymalne".

du17C0yfmic_zps59bdf8b0.jpg

600 koni nie będzie ale graty na 0-100 poniżej 4sek w 2 tonowym czołgu już są.

żeś se wzór znalazł ?, dobra szkoda mi czasu na takie głupie leczenie ego.

 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez szkoda czasu na takie glupoty. Popsuc jakis silnik w tym 1.8t mozna predzej od wgrywania gotowcow na niesprawnym osprzecie czy dowalenia boosta z dolu.

Zreszta skoro napisales ze na mnieszym ic sie osiagnie to nie wiem po co byly te dywagacje. Jak ktos buduje auto do ciaglej jazdy w lecie z butem w podlodze lub na tor to rzeczywiscie duzy ic sie przyda. Sam cos o tym wiem. Natomiast a4 i tak sie do tego nie nadaje. A jak ktos, jak ja, robi szybsze daily, ktorym chce czasem mocniej przycisnac na trasie to 180 do 250 km w zupelnosci wystarczy. Koniec, tyle mojego udzialu w tym temacie.

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u Gregora kilka dni temu. Miał akurat u siebie B7 1.8T, na 180tce i hybrydzie od Geremiego. Nie pamiętam ale chyba 240KM nie przebiło.  Właściciel był przekonany, że ma setup na grubo ponad 250KM.

 

Miałem 180tke i kombinowałem. Odcinałem z niej wloty i wspawywałem o większej średni oraz zmieniałem orurowanie na 2.5" i to dopiero dało efekt.

Głównym problemem 180tki są właśnie małej średnicy wloty.

Moje auto było hamowane przy dość niskiej temperaturze i na dodatek nie pamiętam już ile było stopni w logach, ale NIE POLECĘ nikomu kupna 180tki tylko od razu 230tka i orurowanie 2.5" żeby nie trzeba było przerabiać i faktycznie wyszła moc.

 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wampir napisał:

Bylem u Gregora kilka dni temu. Miał akurat u siebie B7 1.8T, na 180tce i hybrydzie od Geremiego. Nie pamiętam ale chyba 240KM nie przebiło.  Właściciel był przekonany, że ma setup na grubo ponad 250KM.

 

Miałem 180tke i kombinowałem. Odcinałem z niej wloty i wspawywałem o większej średni oraz zmieniałem orurowanie na 2.5" i to dopiero dało efekt.

Głównym problemem 180tki są właśnie małej średnicy wloty.

Moje auto było hamowane przy dość niskiej temperaturze i na dodatek nie pamiętam już ile było stopni w logach, ale NIE POLECĘ nikomu kupna 180tki tylko od razu 230tka i orurowanie 2.5" żeby nie trzeba było przerabiać i faktycznie wyszła moc.

 

No dobra, rozumiem, bo 180tka ma wloty 57 mm bodajże (2,25 cala) i to jest głównym problemem. Przy 230 i orurowaniu 63 mm będzie na pewno ogromna różnica. Natomiast jak ma się do takiej 180tki dsmic? Na którym też są podobne wyniki z przedziału 230-250 hp. W takim razie różnica między nimi będzie niewielka przez małe orurowanie?

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...