Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz 1.8 ARG niskie wartosci powietrza


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moje autko ma muła, na blokach pomiarowych przeplywka na biegu jałowym pokazuje 3,5g, a na obrotach 5000 okolo 50g, po odpieciu przeplywki auto gasnie w czasie jazdy i strasznie szarpie, czy mój przeplywomierz kwalifikuje się do wymiany?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie czy robiłeś też pomiar w czasie jazdy? na luzie więcej Ci nie pokaże bo silnik nie potrzebuje takiej dawki. Ja miałem to samo, 3,6 g/s na jałowym a ok 50-60 g/s przy obciążeniu, auto paliło więcej, nie miało kopyta itp. Zanim weźmiesz się za przepływomierz sprawdź cały dolot pod względem szczelności bo wtedy też będzie zaniżał. U mnie było wszystko ok więc skończyło się na wymianie przepływki, teraz na jałowym ok 2,5 g/s a przy obciążeniu ok 100 g/s czyli tak jak powinno być (liczone ze wzoru 0,8*moc w KM). Od razu Ci doradzę że nie warto się pchać ani w używki ani w zamienniki. Przechodziłem przez to i skończyło się na nowym oryginale (koszt dość duży wg mnie ale przynajmniej teraz święty spokój i wszystko wróciło do normy. 

Edytowane przez Przemek.1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Wojtass2828 napisał:

Witam, moje autko ma muła, na blokach pomiarowych przeplywka na biegu jałowym pokazuje 3,5g, a na obrotach 5000 okolo 50g, po odpieciu przeplywki auto gasnie w czasie jazdy i strasznie szarpie, czy mój przeplywomierz kwalifikuje się do wymiany?? 

Powinien pokazać 2x tyle i musiał byś mieć dużą dziurę żeby aż tyle brakowało więc szukaj nowej.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go dziada odpinam, to  strasznie szarpie obrotami rzuca aż gasnie, czy na uwalonej przeplywce nie powinien on lepiej się zachowywać, czy działa to tylko wtedy gdy mamy manualną przepustnice? U mnie siedzi calkowicie zautomatyzowana bestia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zakupu to wiem ze nie pozostaje nic innego jak tylko oryginał, dolot szczelny, kolektor ssący trzyma podcisnienie jak powinien, wszędzie gdzie była możliwość założone nowe przewody, łączniki itp. Pozostaje tylko jeszcze jedna kwestia, mianowicie czy przepustnica musi być całkowicie domknięta czy ma fabrycznie otwartą klapę na około 2 milimetry? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...