Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stag 300 plus czy był to dobry wybór?


Czajson

Rekomendowane odpowiedzi

 Sterownik stag300 plus isa2

Reduktor AC do 250hp

Wtryski też AC.

Butla 53litry. Wlew pod klapą od wlewu benzyny dokręcamy. 

Gazownika montował jakieś grubsze rurki miedziane w razie dodawania mocy.

Czy ten zestaw mi posłuży.?

Na razie problemów brak ale....

Nie znalazłem za dużo informacji o tym sterowniku? Co to znaczy że sterowniki zaczytuje mapę benzyny i ja powiela na mapę gazową. Ktoś mi to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj zdjęcia spod maski. Liczy się montaż i ustawienie instalacji. Jakie dokładnie wtryskiwacze? Miałeś regulację podczas jazdy na podstawie korekt sondy? Teraz standard to stag4qbox ale na tym też będzie jeździć.

Na mapki to mogą patrzeć turyści ?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu taka mała butla? Ja mam 72, ale podobno jeszcze idzie ciur większą minimalnie dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo za większą butlę jest dopłata, a jak wiadomo przeciętny użytkownik przyszłego auta na lpg liczy każdy grosz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ro zwykłe ac w01 to kiepskie. Jeśli już to ac w02 albo montowane pojedynczo i wtedy nazywają się ac w03.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spierdzielony ten montaż. Wężyki metrowe, reduktor to nie ac r.

Niezły drut i tyle, mogą być problemy i pewnie będą.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no reduktor do 250 koni ac01 czy jakoś tak. Teraz to nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Zobaczymy co czas pokaże. 2,3 tysiąca mam nadzieję że nie poszło w błoto. A jeszcze ciekawe jak to było strojone. Piszecie że to powinno po jakimś obd byc strojone czy jak?

Edytowane przez Czajson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten reduktor to mi wygląda na Silvera albo cos innego z kme a nie na ac r0 250. Poza tym stag 300 plus to chyba już antyk i nikt tego nie montuje. Teraz jest linia Q (Qmax,Qbox). 2300 zł to cena za zestaw z wyprzedaży z przed kilku lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czajson napisał:

Nie no reduktor do 250 koni ac01 czy jakoś tak.

To nie jest ac r01 do 250 koni. Wpisz sobie w google i zobacz jak wygląda. W aucie masz sondę szerokopasmową więc odpala się program od staga, podłącza np. vcds pod gniazdo obd, uruchamia podgląd na korekty sondy, robi nawet kilkadziesiąt km żeby to wystroić podczas jazdy dla różnych obciążeń. Jak Cię interesuje to poczytaj, na lpg forum jest ładna instrukcja do staga. Poza tym podstawa to w pełni sprawne auto na benzynie, bez błędów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy i koleżanki. Reduktor to kme S8. Byłem święcie przekonany że to AC r 01. 

Mój błąd.

Czy ten reduktor da radę. On jest bodajże do 240koni?

Czy lepszy jednak byłby AC r01?

No i ta listwa wtryskowa AC w01 czy da rade jak bym chciał w przyszłości podkręcić go trochę. 

Pytanie. Do ilu można podkręcić na tych gratach lpg?

Jeśli chodzi o silnik to wiem że na tym turbo i wytryskach można osiągnąć max 190KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to zwykłe ac w01 to zapomnij o chipie, one do serii się nie nadają. Poza tym nie masz opasek na dyszach więc pewnie na wkrętkach przy kolektorze też?, a one są niezbędne przy turbo. Niech Ci poprawi tą instalację albo demontuje i zwraca hajs albo szykuj się na wycieczki po innych gazownikach i kosztach. Poza tym mapsensor powinien być montowany za filtrem gazu fl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, przem8 napisał:

Bo za większą butlę jest dopłata, a jak wiadomo przeciętny użytkownik przyszłego auta na lpg liczy każdy grosz :D

To chyba zależy gdzie.Ja nic nie dopłacałem.U mnie mam 67,maks,co wchodzi do sedana.U żony w BEX avant nie dopilnowałem i wsadzili tylko 61?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Czajson napisał:

Wtryski ac01 

A serownik  to stag 300-4 isa2

IMG_20190810_162301.jpg

Sporo błedów montażowych jak juz koledzy wspomnieli, za długie węzę od listwy wtryskowej do kolektora, filtr gazu za mapsensorem, podciśnienie do mapsensora i reduktora wpięte na trójniku do wężyka od zaworu dv, tak sie nie robi. To wszystko co widać na zdjęciu, ciekawe jak reszta... reduktor na zasialaniu 8mm powinien uciągnać 200 km, wtryski juz nie koniecznie, do serii to co jest wystarczy, sterownik ogarnie bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Łukasz13 napisał:

podciśnienie do mapsensora i reduktora wpięte na trójniku do wężyka od zaworu dv, tak sie nie robi.

ok to jak powinno być???

Reasumując:

1- opaski takie zwykłe zaciskowe metalowe na dysze i na wkrętki w kolektor co idą

2- map sensor za filtrem gazu

3- za długie wężyki od listwy wtryskowej do kolektora-niech skraca

4- no i te podciśnienie na trójniku podpowiecie jak powinno to być zrobione?

Podjadę do gazownika ,niech poprawia.

Drugim autem poruszam się 7 lat (megane 2), i też u niego zakładałem gaz - jak do tej pory ZERO problemów tylko filterki i śmigam.

Dlatego myślałem że ogarnie temat z tym silnikiem.

Ufam że koledzy z forum mają większą wiedzę i doświadczenie.

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...