Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czemu to turbo padło


K4rol81

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda - nieprawda... weźcie sobie turbo, zalejcie olejem,zatkajcie dolny odpływ i pokręćcie wirnikiem, będzie lało jak głupie... doszczelnia się dopiero podczas pracy - prędkość obrotowa i ciśnienie spalin w układzie wydechowym... przy czym musi być też drożny odpływ o czym wspominał Dev.

Fakt nie musi to być od razu wyciek nie wiadomo jaki... ale delikatnie może popuszczać...

Jest gdzieś temat na forum, gdzie po wycięciu DPF kopciło dość mocno, i założenie jakiegoś sklepowego kata rozwiązało problem...

:P:P:P

Nie muszę mieć racji... ale myślę, że coś w tym jest hehe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ori turbo padlo i kupiłeś gtc-ka po czym dodałeś to na regenerację czy kupiłeś już tak zrobionego???

Turbo będzie puszczać jak odpływ jest zatkany lub za małej średnicy 

Kiedyś jeden majster kazał mi zwiększyć wąż wychodzący ale jak to zrobić skoro seria jeździ na tym lata i nie puszcza...

Wlot daje duże ciśnienie zaś wylot już nie bardzo..

Moim zdaniem wina regeneracji.

Teraz hinole walą i nawet już sam wirnik oporniej się kręci ..

Pisz kto robił owe turbo przecież to nie antyreklama żadna tylko produkt który ktoś puścił w świat...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe turbo I nowe akcje ???? tak sobie szura, przejechane może że 250 km, niedawno wymieniłem dopływ oleju na teflon w oplocie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol1981,

To jakiś ponury żart.

Myślę, że czas najwyższy napisać kto Cię tak uszczęśliwił.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2019 o 19:54, black4 napisał:

Karol1981,

To jakiś ponury żart.

Myślę, że czas najwyższy napisać kto Cię tak uszczęśliwił.

Pozdrawiam

Zaznaczam że na razie turbo jest oki, żadnego luzu ani nic takiego, w najbliższym czasie jak tylko znajdę chwilę zrobię logi, i zobaczę jak to wszystko się układa. 

Turbo lata na 1.6 bara więc to dla niego nic, bo wiem że spokojnie na 1.9 może. 

To szuranie jest podobne do tego co było wcześniej ale wtedy tyrbo z dołu nie jechało, teraz jeszcze jedzie. Jak to mówią jeździć obserwować ???

Regeneracja była na całym nowym środku od melleta, wszystko wyważone, sprawdzona wydajność. 

Jestem rawie pewien że to szuranie to turbo surge :)

Edytowane przez karol1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Karol pier**l to wszystko...

Wkładaj 2.7 TDI tak jak kiedyś planowałeś:witch:

Edytowane przez Adam87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2019 o 20:39, Adam87 napisał:

:facepalm:

Karol pier**l to wszystko...

Wkładaj 2.7 TDI tak jak kiedyś planowałeś:witch:

Plan był na 2.7 bit  ale już mi wyszło z głowy ,chyba że trafię 6 w totka , popytałem tu i tam i ten dźwięk to tzw turbo surge ,czyli dźwięk jakie wydaje powietrze który szybko wraca dolotem do turbiny i trafi na obracające się łopatki, jedni twierdzą że jest nieszkodliwe  inni  uważają że powoduje obciążenia wirnika i może uszkodzić łożyskowanie , co by się zgadzało w moim przypadku i być może to było przyczyną że pierwsze turbo padło .

Na ten moment wpadły mocniejsze wtryski z wydajnością pod 250 km , a ostatnio znalazłem na necie  2.0 tdi BLB zrobione na 300/600  i to jest cel :grin::grin:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że już będziesz miał spokój z turbo..

No jakbyś tak pod 300/600 zrobiłautko to by było cacy:slina: 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...