Siemekk 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Witam, potrzebuję pomocy. Otóż już prawie mam zmieniony silnik w swojej AUDI, jednak brakuje mi dwóch rzeczy, których nie wiem pod jaką nazwą szukać. Potrzebuję "Pierwszej rury wydechu", oraz "Węża dolnej turbiny". Ktoś wie może pod jaką nazwą tego szukać? Zdjęcie co do węża: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_1981 4 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Jeżeli mówisz o tym węzu od turbo co idzie w dół i dalej łączy się z tym metalowym łącnzikiem do IC to w ANB wygląda on jak na zdjęciach i masz numer do niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemekk 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Ok - dzięki śliczne - to był ten wąż. Jeszcze jedno pytanie - otóż półośki z 1.6 nie pasowały pod skrzynię z 1.8T, dlatego zamówiłem nowe - i teraz pytanie czy muszę wymieniać piastę koła do tego zabiegu? Gość powiedział mi, że muszę kupić półośki z piastami oraz maglownicę? Czy na pewno trzeba to wszystko kupować??? Swap z 1.6 ADP na 1.8T AEB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr426 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Magiel? W jakim celu. Piasty zostają stare wg etki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 przeguby wewnetrzne moga byc inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemekk 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Samochód już stoi złożony - brakuje tylko wydechu, jednak muszę zamienić katalizator na downpipe, ze względu na to, że katalizator w 1.6 był zespawany z rurą, a w 1.8T jest on podłączony bezpośrednio do kolektora. Jeżeli kogoś by interesowało to sprawa ze swapem z 1.6 ADP na 1.8T AEB wygląda następująco (Pomijam podstawy, czyli skrzynie czy też ECU) - należy wymienić, dorzucić te części: - Przeguby wewnętrzne się różnią, należy więc zmienić półośki na te z 1.8T (Piast nie trzeba zmieniać) - Zmienić początek wydechu, ze względu na różnice w położeniu katalizatora - Zmienić obudowę powietrza - Dorzucić intercooler (Nie jestem pewny, czy nie potrzeba zmieniać pasa przedniego - ja miałem wcześniej wymieniony na ten z 1.9TDI) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się