Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana radia


Rekomendowane odpowiedzi

Moja delta ostatnio zaczeła nawalac wiec postanowiłem zapakowac swojego pioneera.Wczoraj podłączyłem bez zadnego kłopotu bo iso zrobiło swoje.Gra.Ale,własnie to ale.Stara poczciwa Delta grała moze nie za dobrze jakosciowo ale grała a moj pioneerek ma kłopoty z falami.Co chwile zanika sygnał faluje a napewno jest dobry.Pytanko czy w instalacji samochodowej jest jakis wzmacniacz antenowy który w delcie działał a w tym nie??Moze jakis kabelek trza gdzies dodatkowo podlaczyc??wiecie moze?? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kurde nie wiem co jest grane w poprzednim aucie pioneer dzialal wspaniale moze ktos inny sie jeszcze wypowie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oto lekarstwo:

Bardzo ważne dla posiadaczy Audi/VW/Skoda. W wielu pojazdach montowana jest antena dachowa ze wzmacniaczem (taki "ogon jamnika"). Do radia natomiast doprowadzony jest tylko przewód antenowy. Jak więc zasilany jest wzmacniacz? Sygnał zasilający jest doprowadzany razem z sygnałem antenowym jednym kablem podobnie jak to jest w przypadku domowych anten siatkowych. Jak mamy fabryczne radio to problem zasilania odpada, bo w sygnał antenowy jest wprowadzone zasilanie. Jak stosujemy inne radio nie ma już takiej sytuacji. Co zatem zrobić? Trzeba zastosować taki element co wprowadzi nam to zasilanie. Jest to taki cylindryczny metalowy element, z jednej strony ma gniazdo antenowe w standardzie ISO, z drugiej natomiast zakończone jest wtykiem antenowym DIN i ma wyprowadzony przewód do podłączenia w złączu ISO do styku A5. A co jest w tym metalowym pudełku? Między wejściem a wyjściem antenowym jest kondensator (odcina nam składową stałą - czyli napięcie zasilające), między przewodem zasilającym a wejściem (złącze od strony samochodu) jest dławik (po to aby odciąć sygnał w.cz. od wejścia zasilania).

cytat ze stronki: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś to się nazywa separator ;-) . Bez niego radio też odbiera - ale trochę gorzej. Więcej zakłóceń, traci się sygnał po wjeździe do tunelu itp. itd. Lepiej zamontować. Koszt to 15 - 25zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś to się nazywa separator ;-) . Bez niego radio też odbiera - ale trochę gorzej. Więcej zakłóceń, traci się sygnał po wjeździe do tunelu itp. itd. Lepiej zamontować. Koszt to 15 - 25zł
no i sprawa jasna musze to zainstalowac bo nie da sie tego radia słuchac.dzieki koledzy :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w B5 raczej nie stosowali takiego rozwiązania.

Trzeba zdjąć osłonę tylnego słupka tam gdzie jest wzmacniacz antenowy i miernikiem sprawdzić który to kabelek przy kostce dostarcza zasilanie do tego wzmacniacza. Potem tylko kwestia czy jest należycie podłączony w kostce ISO w miejsce zasilania anteny wysuwanej i powinno działać. U mnie działa wsio OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy że znalazłeś który to kabelek odpowiada za zasilanie wzmacniacza antenowego. Bo sterowanie anteną albo wzmacniaczem można pod to zapodać i powinno być OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adam.kuchta, czyli masz jeszcze glosniki ze wzmakami. Musisz je podlaczyc do wyjscia Kenwooda na wzmak, czyli ta 3 kostke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...