Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabe doładowanie 1.9 TDI 110KM


Ziombek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam ogromy problem z mocą w A4 B5 1.9 110KM mianowicie samochód kompletnie nie ma mocy turbina bardzo powoli wstaje doładowanie przy 2 tys wynosi jedynie 0.3 bar, został podmieniony zawór N75, EGR zaślepiony, przepływka jak i turbo podmienione z prywatnego samochodu na starym (po regeneracji było lekko ponad 0.2 bar) to co zauważyłem to że po odpaleniu gruszka od turbiny nie jest zassysana do góry tylko zostaje w dole, i nic nie pomaga jedynie zmiana na inny sterownik powoduje to że gruszka jest zasysana ale na tym drugim sterowniku zadane ciśnienie doładowania nie przekracza 1300mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ podciśnienia sprawdzałeś? Jak grucha nie jest zasysana to albo nieszczelny układ podciśnienia albo nieszczelna grucha turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaleś N75, wężyki podciśnienia, robiłeś test sztangi w BS? Może wrzuć tu jakieś logi z 003,008,011 to coś więcej powiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, podepne sie pod temat , mam także problem z mocą, jednak u mnie problem polega na tym, że jak silnik złapie temperaturę, zgasze go to po ponownym odpaleniu na dosłownie sekundę dwie wskakuje na 2000 obrotów po czym wraca do normy. Jednak mocy brakk totalnie. Wyczytalem ze problem moze lezec w czujniku temperatury i/lub w czujniku regulującym dopływ paliwa na pompie wtryskowej (n109 bodajze). Co o tym Panowie myślicie ? Komputer dopiero podepnę we środę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misio, możemy obstawiać co jest nie tak ale najlepiej podłącz vaga i wrzuć błędy.

Czujnik temperatury płynu chłodniczego, ma wpływ na odpalanie ale nie tylko on.

N109 w pompie wtryskowej to zawór odcinający paliwo, jak immobiliser nie odczyta poprawnego "kluczyka" to ECU silnika nie poda napięcia na ten zawór i silnik nie odpali, bo ropka nie zostanie podana na wtryski.

Ten zawór nic nie reguluje, albo jest otwarty albo zamknięty.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu bardziej n75 będzie odpowiedzialny za moc, ale to wyjdzie po podłączeniu kompa i sprawdzeniu jak wygląda doładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim układzie jak mówisz wstrzymam się do środy i zrobię komplet logów żeby mieć rozeznanie gdzie można szukać ewentualnej przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dziś byłem na komputerze i wyskoczył na dzień dobry błąd 01237-zawór odcinajacy paliwo N109 oraz 00575 - ciśnienie w kolektorów ssącym 17-10 różnica sporadyczna. Spróbuję przeczyscic ten zawór, bo rozglądam się po necie i jakiś nie mogę bo namierzyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...