Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd 2.0 TFSI BWE


matyss___

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to są te poprawione na bazie teflonu.

Upewnij się tylko, że na bank pasują do EA113 i że są zgodne z numerami Twoich Ori. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli łańcuch nie hałasuje w tym silniku to po co go wymieniać, a nawet jezeli juz zacznie, to silnik od tego odrazu sie nie uszkodzi.

Edytowane przez iglako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, iglako napisał:

Jeżeli łańcuch nie hałasuje w tym silniku to po co go wymieniać, a nawet jezeli juz zacznie, to silnik od tego odrazu sie nie uszkodzi.

 Chcem spać spokojnie.Ten mechanik co bedzie mi robił rozrzad kazal mi jeszcze w ASO kupić nowa śrubę wałka rozrzadu napędzająca pompę vacum.A no i mowił ze niewiadomo jak bedzie wygladał walek ten co chodzi szklanka popychacza pompy hpfp...dobrze mowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, matyss___ napisał:

 Chcem spać spokojnie.Ten mechanik co bedzie mi robił rozrzad kazal mi jeszcze w ASO kupić nowa śrubę wałka rozrzadu napędzająca pompę vacum.A no i mowił ze niewiadomo jak bedzie wygladał walek ten co chodzi szklanka popychacza pompy hpfp...dobrze mowi?

Tylko zeby ci wszystkiego nie wymienil ,chodzi o te sprawne czesci , bo mechanicy lubią "doić" klientów ?

Edytowane przez iglako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, iglako napisał:

 bo mechanicy lubią "doić" klientów ?

to akurat nie sa mechanicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej piszą koledzy.

Jeśli łańcuch spinający wałki zaczyna hałasowac od razu nie strzeli ale wyciągnięty będzie tłukł o napinacz. Widziałem już na zachodnich forach resztki napinaczy w misce olejowej.

Po co ryzykować ?

Poza tym jazda z tym hałasem to dramat, nie mówiąc o odgłosie przy staniu na zewnątrz auta.

Mechanik słusznie mówi. Warto przy okazji wymiany łańcucha spojrzeć na stan wałka ssącego.

Niestety we wczesnych modelach silnika np. BGB. potrafi wycierać się krzywka wałka ssącego uruchamiająca poprzez szklankę popychacz pompy HPFP.

Ostatnio kolega wymieniał ten wałek przy ok. 230 tys km przebiegu.

W razie potrzeby najepiej wrzucić OEM wałek.

Niestety tani nie jest (cena po zniżkach obecnie coś. ok. 1500 pln).

Był zamiennik Kolbenschmidt ale ostatnio są problemy z zamówieniem.

Inne zamienniki bym odpuścił.

Daj znać jak sprawy się mają po zdjęciu pokrywy wałków,

Powodzenia ?  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu pokrywy wałków i obudowy łańcucha z tyłu silnika będziecie widzieć stan krzywki walka ssącego. Wyrobiona ma mocne zaoblenia na brzegach.

Tu masz porządny DIY zerknij:

WWW.AUDIZINE.COM

I had the cam follower eat through ruining the intake HPFP cam lobe...

Powodzenia ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebralem auto od mechanika.Miał go 2 dni tylko dlatego ze na uszczelki czekał.Rozrząd przod nie bylo.oznak zyzycia ale poszedl nowy.Łańcuch z tyłu był troche wyciagniety.Zostal sciagniety walek i wszystko z nim ok.Nowy simering.Nowa uszczelka pokrywy zaworow i pod obudowe (juz zapomnialem pod czym).Nowe simeringi wariatora.Nowy plyn i olej plus filtr paliwa i oleju a i pasek wielorowkowy.Szklanka w pompie hpfp byla jak nowa ale poszla nowa.Zdjęc nie mam z roboty bo nie mialem jak podjechać.

Dzisiaj zrobilem 300km i wszystko ok;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...