Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8t BFB


sebek993

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zerknie ktoś na logi. W aucie pojawił się check i błąd. Wydaje mi się że auto oslablo czasami zafaluja obroty. Z góry dzięki za wszystkie sugestie. 
17536 -  Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent

 

http://vaglogi.pl/log-002_033_ApkDt.html 
http://vaglogi.pl/log-115_118_6RO69.html 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na bfb to coś za mało z przepływką, sprawdź szczelność bo może gdzieś ucieka,turbo w miarę ok.

Edytowane przez JarekST202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak autko bez gazu. Wklad pompy wymieniany rok temu na Skv bo poprzednik już wył. Jesteś pewien ze pompa?? Mogę ja jakoś sprawdzić w prosty sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy wtrysków za długie jak na serię i przez to ubogo. Zmierz ciśnienie paliwa przy pełnym bucie podczas jazdy i zobaczysz. Powinno być 4 bary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dzisiaj dorwalem manometr i okazało sie że ciśnienie na listwie to 3 bary. Czyli co pompa paliwa ewidentnie do zmiany?

IMG_20191008_120840.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw zmienił filtr paliwa...

Co decyduje o ciśnieniu w układzie???? pompa? nie do końca, regulator ciśnienia . a ten znajduje się w filtrze paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A filtr to tylko ori? Czy jakieś zamienniki wchodzą w grę? Dodam że filtr paliwa zmieniał mechanik ze 2 lata temu ale ori to nie był napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powracam z tematem, za radą jednego z kolegów sprawdzilem szczelność dolotu i wyszło ze ezektor puszcza. Może to byc przyczyna moich problemów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie?dzisiaj wymieniłem ezektor bo stary puszczal bokiem, i ponowny pomiar ciśnienia paliwa i jest 2,7bar na pracującym motorze. Nowa pompa VDO zamówiona w przyszlym tygodniu wymiana i dam znać jak gada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy piszą zacznij od filtra bo on może być wąskim gardłem. Drogi nie jest, a jak nie pomoże to i tak masz spokój na najbliższe lata (dodatkowo nie pchasz się w mega zbędne koszty). Na czuja można wymienić pół auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taki nie drogi to by można dyskutować całe 254zł w Aso. Pompa poszła do zmiany bo wcześniej wymieniany wkład pompy i tak był 3 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wpadła nowa pompa i jest pięknie 4 bary, auto odzyskalo wigor. Dzięki za wszystkie cenne uwagi panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...