Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy- dziwne logi


przemek1207

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu moje Audi A4 + świeża instalacja lpg Stag ,trapi problem braku mocy. Auto odwiedzało kilka razy hamownie, ale co rusz generuje max. 125KM i dość dziwne, bo około 200Nm momentu. Gazownik, który przy okazji ma również hamownie sugerował, że jest coś nie tak z zasterowaniem turbo. Żaden mechanik nie widzi w nim problemu, a ja już sam nie wiem czemu auto nie jedzie. Z rzeczy, które były robione to: zregenerowane zostało turbo ( choć i tak było w dobrym stanie), wymienione sprzęgło, wstawiony używany ori przepływomierz ( według mechanika dobry ), nowe świece. "Sporadycznie występuje błąd 16804, ale po usunięciu pojawia się raz na dłuższy czas, więc olałem. Generalnie czytając forum postanowiłem wykonać logi, po których może komuś z Was uda się coś podpowiedzieć, odczytać. Rzuciłem okiem na sekcję 115-118 i mnie dość mocno niepokoi "wstawanie" turbiny. Ale nie znam się do końca ,więc proszę o pomoc kogoś kto zna się na rzeczy. Z góry dzięki

Logi dynamiczne:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Logi statyczne:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez przemek1207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są wszystko logi na benzynie po kasowaniu błędów?

Źle nie jest. Co do turbo może i trochę wolno wstaje ale jakiegoś dramatu nie ma. Możesz sprawdzić dv i szczelność dolotu kompresorem oraz przyjrzeć się katowi.

Powinno trzymać serię, może taka hamownia :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, logi na benzynie po skasowaniu właśnie tego 16804- intermitten. Mechanik zdejmował kata i mówi, że jak nowy. Był chyba kiedyś wymieniany, najwidoczniej przez poprzedniego właściciela.

Już sam nie wiem, bo auto różnie jedzie. Czasami ładnie dmucha, a czasami muli. Logi widocznie przedstawiają tą pierwszą opcje

Edytowane przez przemek1207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię też na gazie, ale problem z mocą był jeszcze przed zakładaniem gazu.

Tak się zastanawiam, czy te wskazania przepływomierza są prawidłowe? 

Edytowane przez przemek1207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie mają być? W avj pokazuje około 120. Doładowanie trzyma, korekty jako tako w normie więc po logach nie ma się co czepiać. Jak jest gorąco to będziesz odczuwał spadek mocy, bo seryjny ic nie wyrabia. Chyba, że zimą też tak było?

Poza tym seria 1.8t to muł i tyle ?

Sprawdź to o czym pisałem wcześniej

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie znam się, dlatego zadaje głupie pytania ?

Dzięki za podpowiedzi. Różnice czuć przy wysokiej temperaturze to fakt. Też jestem zdania, że szału nie ma, ale zanim wpadnie jakikolwiek program, chciałbym mieć wszystko w serii ? Zreszta nikt mi nie wgra programu przy 125KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logach obstawiałbym wynik bliżej serii, a hamownia hamowni nierówna ? Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu w gr. 93.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche stuka, jakie paliwo? W jakim stanie świece i cewki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kejsi napisał:

Troche stuka, jakie paliwo? W jakim stanie świece i cewki? 

Logi na benzynie 95. Świece nowe Beru, cewki stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece polecane do tego silnika to tylko ngk pfr6q albo jakieś bosche za gruby piniondz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby miały one, aż takie znaczenie to nie chce mi się wierzyć.

Może coś innego ma wpływ na to stukanie? Da się to jakoś jeszcze zdiagnozować, bez wymiany połowy rzeczy w ciemno? ?

Edytowane przez przemek1207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I też piekło w dolocie, zrób logi z ranna rosą ?

Ale to było na poważnie jak dalej bd stukać to zainwestuj te dwie paczki bo świece maja ogromne znaczenie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze mega gorąco dziś było ? 28stopni na zewnątrz, więc też te logi pogorszone. W mieście nie ma gdzie wyjechać, po jakichś wsiach dopiero logowałem ?

Powiedz mi, po czym to odczytujesz to spalanie stukowe? Nie ogarniam tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę moje miasto. Gdzie do gazownika jeździsz i do mechanika?

Turbo nie wstaje tak źle, nawet ci trochę przeładowuje.
Na przepływce pokazuje minimalnie za mało może, ale tutaj znaczenie może mieć już wspomniana temperatura w dolocie - ciepło tam masz stąd pewnie nie ma takiej mocy.

Świece zmień na polecane - mają znaczenie.
Z tymi stukami nie ma jakiejś tragedii.
Jeździsz na LPG więc to może być kwestia zwietrzałego paliwa. Zatankuj 98 i wtedy pologuj i sprawdź czy są stuki na LPG - pewnie nie ma więc bym nie kombinował.

Ogólnie w serii to auto nie jedzie jakoś specjalnie - ciężka buda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mieszkam w Łodzi, ale gazownika mam z Opoczna, bo stamtąd pochodzę. Mechanik też z tamtych okolic ? On także twierdzi, że to auto nie może nie mieć serii, tylko ta hamownia jakoś dziwnie mierzy... Polecasz może kogoś właśnie z Łodzi, z dobrą hamownią i terminami jeszcze na ten rok? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój już z tą hamownią. Zainstaluj sobie kpower i już będziesz miał w miarę wiarygodny wynik jeśli wszystkie dane dobrze wprowadzisz i pomiar będzie na równej oraz prostej drodze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...