Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Geremi vag garage vs Perun Turbo


morelo

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, DivaynEays napisał:

Od siebie też Geremiego polecę, i dodam, że często turbiny od Peruna kończą u niego do poprawy. Ostatnio kumpel kupił w perunie i strojenia nie wytrzymała.

Przecie pierun ma tak ładny warsztat, reklamy no i kartę gwarancyjną.. No nie wierzę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.09.2019 o 12:09, Marciol napisał:

Nie wiem czy dobrze myślę ale wydaje mi się że żaden zakład nie da Ci gwarancji na hybrydę ,chyba że się mylę to mnie poprawcie :)

taki sam pic jak z regeneracją...

W dniu 5.09.2019 o 11:54, black4 napisał:

Każda hybryda będzie wstawać nieco wyżej niż seria że względu na większą bezwładnosc wirnika (większy wirnik - większa masa). 

no nie bardzo... laga może spowodować większy wirnik po ciepłej stronie ale całość i tak jest dużo lżejsza więc potrzebuje mniej energii do napędzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin4x4,

W hybrydzie wirnik strony gorącej jest większy ale wykonany z lżejszych materiałów.

Co nie zmienia faktu, że hybrydy wstają wyżej niż seryjne turbo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2019 o 20:59, black4 napisał:

W hybrydzie wirnik strony gorącej jest większy ale wykonany z lżejszych materiałów.

zależy od modyfikacji, przy podstawowych modach się tego nie robi bo nie ma potrzeby i zwiększa laga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt przy podstawowych modach napewno nie.

Np.  Perun przy hybrydzie KO3 w 2.0TFSI na ok 300PS w A4 B7 nie zwiększa wirnika strony gorącej turbo.

Modyfikuje jedynie kompresor strony zimnej.

Z kolei część hybrydziarzy powyżej 300PS robi core np. z K04 064 z powiększoną stroną gorącą i zimna,

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2019 o 18:04, black4 napisał:

Z kolei część hybrydziarzy powyżej 300PS robi core np. z K04 064 z powiększoną stroną gorącą i zimna, 

weźcie wy sobie w końcu wbijcie do łba, że wałka, łożysk, kół kompresji, muszli nie przekłada się z innych turbin !

jak nie wiecie to siedźcie cicho, jak się pomyliście to trudno, po cholerę to głupie ścienienie i filozofowanie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin4x4

Po pierwsze nie tym tonem.

Kto pisze o przekładaniu muszli ???

Jezeli się z nie zgadzasz podziel się swoja wiedzą, doświadczeniem.

Chętnie posłuchamy.

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, black4 napisał:

Kto pisze o przekładaniu muszli ???

wymieniłem elementy przykładowe

33 minuty temu, black4 napisał:

Jezeli się z nie zgadzasz podziel się swoja wiedzą, doświadczeniem.

Chętnie posłuchamy.

Było kilkanaście razy na forum, to o czym Ty piszesz jest zwykłym partactwem, takie numery były modne kiedyś, gdy nie było dostępu do części. 

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaję może nie do końca jasno napisałem.

Nie twierdzę, że do zmodyfikowanej muszli mniejszego turbo przekładają żywcem graty z większego.

A jedynie to, że rozmiary wstawionego wirnika, lekkiego kutego kompresora odpowiadają rozmiarom tym z większych turbo.

A to, że zdarzają się partacze to inna sprawa.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...