sebool12 2 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Czesc Mam pytanie odnośnie wymiany płynu w 1.8T BEX Nie wiem czy coś robię źle, ale przy spuszczeniu płynu zeszło mi tylko jakieś 3-3,5L płynu, a na forum wyczytałem, że powinno ok 6. Może robię coś źle? Jako, że w zbiorniku był kompletny syf zamiast zwykłej wymiany płynu zdecydowałem się na wykonanie płukania całego układu. Plukanie wyglądało w następujący sposób: panel klimatornika na „HI” z najniższym możliwym nadmuchem i zostawiłem auto tak na jakieś 15 min do momentu aż załączył się wentylator na chłodnicy. Po tym spuściłem płyn przez wyciągnięcie czujnika temperatury zaraz przy chłodnicy, na dole po stronie kierowcy. Tak robiłem jeszcze dwa razy (raz z środkiem do płukania, następnie sama woda demoralizowana), ale za każdym razem z układu wylatywało dziwnie mało płynu. Układ nie był zapowietrzony bo za każdym razem z nawiewu leciało mocno gorące powietrze. Robie coś nie tak? Czy spusczam płyn z dobrego punktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 I tak, i nie. Musisz też odkręcić termostat. Podczas spuszczania płynu, termostat się zamyka, i cały płyn z małego obiegu zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebool12 2 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Właśnie czytam o demontażu termostatu i widzę, że konieczny jest demontaż przepustnicy i nie którzy demontują też alternator Czy po demontażu przepustnicy i jej ponownemu montażu muszę robić jakaś adaptacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusy04 2 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) nic nie musisz robić Edytowane 10 Września 2019 przez kusy04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebool12 2 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 A mam jeszcze jedno pytanie Czy ten króciec nie służy aby do spuszczenia płynu łącznie z płynem z bloku silnika? Jak widać na schemacie ten króciec jest domyślne zaślepiony i wychodzi z termostatu i idzie do nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Nie, bo i tak nie jest w najniższym punkcie. A termostat i tak swoje trzyma na wylocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 nie jesteś w stanie spuścić całości płyny ale czy jest sens demontować termostat zęby spuścić kolejne 1,5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebool12 2 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 @siwak to co wyleciało mi z układu jest dalekie od tego jak wygląda płyn chłodniczy ? dlatego przed wlaniem muszę spuścić cały syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 Pewnie masz już zasyfioną chłodnicę i nagrzewicę i na nowym płynie znowu będzie gnój. Wymień jedno i drugie i zalej świeżego płynu to będzie klarownie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się