lukasz51237 8 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Witam, przydałoby mi się duże auto tzn z dużym bagażnikiem. Niedaleko mnie jest na sprzedaż Citroen C5 1 gen 2005 2.0 HDI 136KM przywieziony z Włoch po wszystkich opłatach za 7.800. Auto wygląda całkiem dobrze, oglądałem je jest zadbane, tylko zastanawiam się jak to jest w tych samochodach z hydropneumatycznym zawieszeniem, miał ktoś może taki wynalazek? I w ogóle jak jest z tymi samochodami? Mają jakieś bolączki? Warto kupić takie coś? Na co uważać? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) z tyłu siada konwerter z gruchami, koszt 2600 tylko ASO reszta bez obaw, jak kupisz i pojezdzisz to nie bedziesz chciał wysiadac Edytowane 10 Września 2019 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michagm 0 Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Nabicie/regenerowanie jednej gruszki to koszt ~150/200zł. Największą bolączką to gumy i zależy z jakiej marki są produkowane gumy. BSI/przełącznika zespolonego lepiej nie grzebać/nie przerabiać. Może być problem znalezienie przyczyny CHECK ENGINE. DW10 jest bardzo udany silnik i trwały ale jest bardziej skomplikowany niż 1.9TDI [posiada elektromagnetyczne wtryski ale można regenerować/odnowić]. Mniejszy wybór części niż w AUDI A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 ojciec miał taki wynalazek jako nowy, nie narzekał. ale później przesiadł się do Audi i o cytrynie zapomniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2019 W dniu 10.09.2019 o 22:34, Michagm napisał: Nabicie/regenerowanie jednej gruszki to koszt ~150/200zł. Największą bolączką to gumy i zależy z jakiej marki są produkowane gumy. BSI/przełącznika zespolonego lepiej nie grzebać/nie przerabiać. Może być problem znalezienie przyczyny CHECK ENGINE. DW10 jest bardzo udany silnik i trwały ale jest bardziej skomplikowany niż 1.9TDI [posiada elektromagnetyczne wtryski ale można regenerować/odnowić]. Mniejszy wybór części niż w AUDI A4. Czyli z gruszka nie ma problemu. O jakie gumy chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michagm 0 Opublikowano 14 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Gumy do wachacza np. szworznie /górne i dolne poduczki do amorzyzatora/stabilizatorki/itd.. To są zwykłe pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się