Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana korb na kute


FiFfson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

Chciałbym się dowiedzieć czy przy okazji otwierania silnika 1.8t BFB warto wrzucić do niego kute korby. Po remoncie planuje moc 250-270 km, wyczytałem z wielu tematów, że na hybrydzie i mocy w tych okolicach dół jest kastrowany ze względu na korby właśnie, chciałbym się dowiedzieć jak wielka jest ta kastracja dołu, czy wrzucenie tych korb da mi znaczną poprawę dołu czy jest to gra nie warta świeczki jeżeli nie planuje iść powyżej 300 km.

Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi i przepraszam jeżeli powtarzam temat ale nie byłem wstanie znaleźć konkretnej odpowiedzi wyszukiwarką forumową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zbędna kasę to oczywiście że tak, będzie na przyszłość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedź, kasa jest ale wiadomo jak nie warto wrzucać to po co się ładować w koszty. Po prostu się zastanawiałem bo w paru tematach na forum wyczytałem, że dół przy strojeniu na hybrydzie np. od Geremiego jest mocno ścinany ze względu na fabryczne korby nawet przy tych 250-270km. Najwyżej kasa zostanie na lepsze koło na następny sezon albo pobawię się w wydech. ? Zawsze jest w co kasę wrzucić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Langista napisał:

Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km.

uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e

począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Dev napisał:

uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e

począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby

Począwszy od AWT czyli w ANB jeszcze nie trzeba? W sumie też będę stał przed dylematem wrzucenia kutych korb pod hybrydę. ANB bliżej do AEB czy AWT pod względem wytrzymałości?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APU, ANB i AJL mają te same korby i tłoki

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, DivaynEays napisał:

To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie

Masz wykres jak to wyglada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Masz wykres jak to wyglada ?

Max moment mam bodajże od 3400rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...