Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bex na wykończeniu


Jaraw

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Kejsi napisał:

W jakim celu ma zdejmować przepustnice? 

Ponieważ przepustnica jest sterowana elektronicznie nie na linkę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, przem8 napisał:

Wgraj serię, zalej 98 i sprawdź czy też będą duże stuki. Jeśli tak to remoncik.

Czyli jechać do tunera żeby oryginal wrzucił czy wszędzie to zrobię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdobędziesz ori mapę i masz odwagę to można samemu wgrać np. nefmoto. Zgrasz tą co masz więc Ci nie przepadnie sofcik w razie w.

Zmierz jeszcze wcześniej ciśnienie paliwa pod obciążeniem dla pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, przem8 napisał:

Jak zdobędziesz ori mapę i masz odwagę to można samemu wgrać np. nefmoto. Zgrasz tą co masz więc Ci nie przepadnie sofcik w razie w.

Zmierz jeszcze wcześniej ciśnienie paliwa pod obciążeniem dla pewności.

kosztu u tunera takiej operacji wyniosą mnie tyle co remont silnika podejrzewam. Jakiej firmy kupić manometry bo za 40zl z allegro nie zdał egzaminu eksplodował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób sobie jaj. Wgranie serii to parę stówek.

Jednakże póki co błądzicie, bo największym problemem tu jest kompresja i trzeba to czym prędzej zweryfikować.

Takie z allegro za 50-70zł manometry ci wystarczą. Tylko kup jakieś Geko czy coś - china, ale raczej nie eksploduje :)

Edytowane przez Emejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt do ciśnienia na cylindrach, oleju i paliwa zamówiony w sobotę robię pomiary. wk***i...ce jest to, że mechaników jak mrówek ale sam plew. Z jaką siła w Nm dokręcić świece bo nowe 30Nm a o ile dobrze kojarzę to używane z mniejsza ? Po wykonaniu pomiaru kompresji na cylindrach zrobić adaptację przepustnicy? Ewentualnie w przypadku sprawdzenia się czarnego scenariusza czyli kompresja dno zrobić mokrą próbę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece dokręć z tą samą siłą, przepustnicy nie musisz adaptować a próbę olejową zrób jak najbardziej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc próbę olejową wlewam 5ml oleju kręcę  wałem wkręcam manometr i sprawdzam czy wlewam olej i odrazu wkręcam manometr i sprawdzam cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrazu olej i manometr na mokro to raz 

A dwa nie siejcie ludzie farmozonow że ma przepustnice do pamiaru ciśnienia zdejmować bo to czysty idiotyzm i trochę wstyd takie cuda innym sprzedawać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Kejsi napisał:

Odrazu olej i manometr na mokro to raz 

A dwa nie siejcie ludzie farmozonow że ma przepustnice do pamiaru ciśnienia zdejmować bo to czysty idiotyzm i trochę wstyd takie cuda innym sprzedawać ?

Jak nie masz pojęcia jak powinien być przeprowadzony prawidłowy pomiar to się nie odzywaj.  Na mokro to możesz sobie podłogę ścierą wycierac.

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Dev napisał:

Jak nie masz pojęcia jak powinien być przeprowadzony prawidłowy pomiar to się nie odzywaj.  Na mokro to możesz sobie podłogę ścierą wycierac.

A właśnie ze mam i aż oczy bolą czasem jakie debilizmy się czyta na forum, może ma jeszcze wydech zdjąć żeby mu prawidłowy pomiar wyszedł? 

I jak to nazwales na mokro się sprawdza stan pierścieni i tak jak są wyjebane to olej to doszczelnia. 

Edytowane przez Kejsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Kejsi napisał:

A właśnie ze mam i aż oczy bolą czasem jakie debilizmy się czyta na forum, może ma jeszcze wydech zdjąć żeby mu prawidłowy pomiar wyszedł? 

I jak to nazwales na mokro się sprawdza stan pierścieni i tak jak są wyjebane to olej to doszczelnia. 

Już raz Ci pisałem dzieciaku że wiedzę na ten temat masz nędzną więc sobie odpuść dalsze dywagacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Dev napisał:

Już raz Ci pisałem dzieciaku że wiedzę na ten temat masz nędzną więc sobie odpuść dalsze dywagacje.

Miałem wejść z Tobą w dalszą dyskusje ale przeczytałem kilka ostatnich twoich postów na forum i oprócz spianania d*py i robienia z siebie alfy i omegi nic odkrywczego nie napisałeś. Pozdrawiam dziadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie drapac sie koty ;) 

doradzccie mi mam do wymiany tylne armory i 2 przednie dolne tuleje ( wymienic caly wahacz?) oraz duza poduszke ktora trzyma silnik kolo czujnika temp na dolnym wezu chlodnicy 

 

ktore wybrac pozdr i dzieki ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kejsi napisał:

Miałem wejść z Tobą w dalszą dyskusje ale przeczytałem kilka ostatnich twoich postów na forum i oprócz spianania d*py i robienia z siebie alfy i omegi nic odkrywczego nie napisałeś. Pozdrawiam dziadku ?

Ja przynajmniej coś sensownego napiszę A po Twoich postach widać że ledwo co podstawówkę skończyłeś.

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...