Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AWT Uboga mieszanka 17536 P1128 Logi do oceny


dex1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent to B5 AWT 2001 rok. Posiada LPG ale problem jest na obu paliwach. Chciałbym skupić się na benzynie, doprowadzić do normalności i wtedy wyregulować gaz na podstawie dobych korekt benzyny. Przy krótkich dystansach ( 30 km do pracy w jedną stronę ) problem pojawia się rzadziej. Natomiast przy dłuższej trasie już po przejechanych ponad 100 - 150 km korekty idą sporo na plus, brakuje mocy, przelewa paliwem, kopci.. wtedy odpinam akumulator i znowu jest okey jakiś czas. Dzisiaj zrobiłem logi. Oczywiście przed skasowałem błędy. Robione na PB.

Log statyczny 002 + 033, uruchomienie zimnego silnika i trochę pracy na wolnych obrotach:
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Log dynamiczny 002 + 033:
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Log dynamiczny 003 + 020:
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Proszę o podpowiedzi

Edytowane przez dex1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, dex1991 napisał:

Witam. Pacjent to B5 AWT 2001 rok. Posiada LPG ale problem jest na obu paliwach. Chciałbym skupić się na benzynie, doprowadzić do normalności i wtedy wyregulować gaz na podstawie dobych korekt benzyny. Przy krótkich dystansach ( 30 km do pracy w jedną stronę ) problem pojawia się rzadziej. Natomiast przy dłuższej trasie już po przejechanych ponad 100 - 150 km korekty idą sporo na plus, brakuje mocy, przelewa paliwem, kopci.. wtedy odpinam akumulator i znowu jest okey jaki

Zapewne w dłuższej trasie jedziesz na lpg, skoro rosną korekty do takiego stopnia to masz źle ustawioną mapę lpg - ubogo. Do porządnego gazownika musisz podjechać co potrafi wystroić instalacje. Zaloguj się na lpg forum i poszukaj fachowca w swojej okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz Boscha, był zmieniany przeze mnie. Zmieniony na teoretycznie taki sam jak był, dobrany po numerach z serwisu wg nr VIN. 0 280 218 100 / 06A 906 461 N

Świeże logi dynamiczne 115 + 118:
 

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_J1X5kh.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_M6t0n.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka powinna być 06A 906 461 L ale w zasadzie to nie robi az tak wielkiej roznicy, zacznij od sprawdzenia dolotu kompresorem uszczelnienia wszystkich dziur w dolocie i podcisnieniach, sprawdz weżyki przy n75, obejrzyj i uszczelnij  odme jeśli trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelność dolotu sprawdzałem, wszystkie nieszczelności usunąłem na tamtą chwilę. Przepływomierz zostawić w spokoju ? Jakie mogą być przyczyny przeładowania turbiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj nieszczelność w podciśnieniach, może czegoś nie znalazłeś, za bardzo naciągnięta sztanga. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczka od n'ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam log dynamiczny grupy 115 + 118 bez podpiętego zaworu N75. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...