Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujący prąd


k232

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, panowie jak sprawdzam miernikiem prąd na akumulatorze to mam takie falowanie jak na filmiku. 

Alternator jest po kompletnej regeneracji i dalej jest taki sam efekt , czy ktoś ma pomysł jak uregulować ładowanie?

Na regeneracji wymienili uzbrojenie , łożyska n54, regulator napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź miernikiem + na alternatorze i minus na aku i zobacz czy tez bedzie tak skakać. W moim przypadku był uszkodzony przewód + z alternatora do akumulatora.

Edytowane przez Lomax211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Lomax211 napisał:

Sprawdź miernikiem + na alternatorze i minus na aku i zobacz czy tez bedzie tak skakać. W moim przypadku był uszkodzony przewód + z alternatora do akumulatora.

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, k232 napisał:

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

Jak przypuszczam masę brałeś z akumulatora jak i np. z obudowy silnika? A w samochodzie zapala Ci się kontrolka akumulatora? Może ten miernik uszkodzony?  Alternator był sprawdzany na stole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Lomax211 napisał:

Jak przypuszczam masę brałeś z akumulatora jak i np. z obudowy silnika? A w samochodzie zapala Ci się kontrolka akumulatora? Może ten miernik uszkodzony?  Alternator był sprawdzany na stole?

Żadna kontrolka się nie świeci. 

No już sam nie wiem, patrzyłem w innym aucie i miernik dobrze pokazywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, k232 napisał:

Żadna kontrolka się nie świeci. 

No już sam nie wiem, patrzyłem w innym aucie i miernik dobrze pokazywał.

A próbowałeś podmienić akumulator?

 

27 minut temu, k232 napisał:

Sprawdzałem to mi pokazało jakieś 0.14 i stało w miejscu.

I tu coś jest nie tak. A spróbuj plus z alternatora i minus z obudowy alternatora jeśli dalej ci pokaże 0.14 to coś z nim nie tak.

Edytowane przez Lomax211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator zmieniłem i dalej tak samo.

Na moim Aku i na podmienionym jest tak: jak daje + na obudowę alternatora i - na akumulator to pokazuje 0.15 a jak dam - na obudowę a + na aku to faluje tak samo jak na filmiku. 

Tak mi przyszło jeszcze do głowy, że może ten mój akumulator jest za mały i po prostu nie daje rady ? Ja mam 44 ah i 440 a

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, k232 napisał:

Akumulator zmieniłem i dalej tak samo.

Na moim Aku i na podmienionym jest tak: jak daje + na obudowę alternatora i - na akumulator to pokazuje 0.15 a jak dam - na obudowę a + na aku to faluje tak samo jak na filmiku. 

Tak mi przyszło jeszcze do głowy, że może ten mój akumulator jest za mały i po prostu nie daje rady ? Ja mam 44 ah i 440 a

Mi chodzi żebyś sprawdził miernikiem dotykając + na alternatorze (śrubę) i minus obudowę alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdzę jeszcze ale odpowiedz mi czy ten akumulator nie jest przypadkiem za mały ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, k232 napisał:

To sprawdzę jeszcze ale odpowiedz mi czy ten akumulator nie jest przypadkiem za mały ?

Nie. Z takim parametrami wyjeżdżały z fabryki.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję dołożyć dodatkową masę do silnika, stare auto i może już po prostu nie wyrabia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, k232 napisał:

Spróbuję dołożyć dodatkową masę do silnika, stare auto i może już po prostu nie wyrabia. 

Kabel masy obok  aku nie skorodował czasem?  sprawdź też ten krótki kabel łączący masy silnika i budy, u mnie się poluzował i akurat przestał odpalać z czasem w ogóle a głowiłem się czy kostka stacyjki czy rozrusznik padł a tu taki  błahy powód..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pewne to będzie jakaś pierdoła skoro regeneracja alternatora nic nie dała to coś z kablami na bank , na tą chwilę dziękuję za każde podpowiedzi, jak rozwiążę problem to na pewno powiem co było nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazał się mój miernik zepsuty ale na innym aucie wskazywał dobrze..

Pojechałem do tych co regenerowali mi alternator i na włączonym silniku z radiem bez żadnego dodatkowego obciążenia pokazywało 13.95 więc co może być nie tak ? Skoro bez obciążenia tak pokazuje to z obciążeniem musi spadać pewnie do 12v.. dołożyłem dodatkową masę , wyczyściłem fabryczne masy i żadnej poprawy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, k232 napisał:

Okazał się mój miernik zepsuty ale na innym aucie wskazywał dobrze..

Pojechałem do tych co regenerowali mi alternator i na włączonym silniku z radiem bez żadnego dodatkowego obciążenia pokazywało 13.95 więc co może być nie tak ? Skoro bez obciążenia tak pokazuje to z obciążeniem musi spadać pewnie do 12v.. dołożyłem dodatkową masę , wyczyściłem fabryczne masy i żadnej poprawy..

U mnie też pokazuje 13.9V a przy obciążeniu spadnie do 13.7-13.6V. A włącz wszystkie światła w samochodzie, podgrzewanie szyb, radio głośniej i zobacz ile ci pokaże.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lomax211 napisał:

U mnie też pokazuje 13.9V a przy obciążeniu spadnie do 13.7-13.6V. A włącz wszystkie światła w samochodzie, podgrzewanie szyb, radio głośniej i zobacz ile ci pokaże.  

Sprawdzę i dam znać. Coś mnie te prądy w ciula robią tylko gdzie.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...