Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, ze tak by bylo najlepiej, ale nie planuje szalenstw z moca, moze program na te 200km zrobie i na tym koniec.

Dlatego wolalbym kupic cos dobrego pod ten zestaw co mam w oryginale (312)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

obojętnie przy jakim rozmiarze zostaniesz to

tarcze zimmermann klocki ferrodo

ewentualnie zestaw tarcze klocki textar lub pagid

w/w tarcze i klocki są klasy produktów stosownych na 1 montaż

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale rozumiem, że zimmerman lub ferrodo mają też różne modele pasujące do mojego auta prawda? Czy obojętnie który kupię pasujący do mojej audi będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, mateusztbg napisał:

Wiem, ze tak by bylo najlepiej, ale nie planuje szalenstw z moca, moze program na te 200km zrobie i na tym koniec.

Dlatego wolalbym kupic cos dobrego pod ten zestaw co mam w oryginale (312)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
 

Nie rozumiesz różnicy 312 vs. 320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety Dev, posiadam bardzo skromną wiedzę na ten temat i tego nie kryję, dlatego prosiłbym by ktoś mi mądrze doradził w mojej sytuacji.

Póki co wygląda to tak, że wczoraj zapaliła mi się kontrolka od klocków, po przyglądnięciu się tarczom z przodu (TRW) są jeszcze dość ok choć już mały rancik jest.

Z tyłu jest ten rant trochę już większy na tarczach oraz 3 rowki jakby coś wpadło pod klocek), więc od razu myślałem wymienić i komplet z tyłu (też jest TRW)

Nie chcę wydać fortuny bo w tym miesiącu planuję też zrobić kompletny rozrząd + parę innych pierdółek.

Jakie więc mam wyjścia Twoim zdaniem?

Zaczynam rozważać jakiś używany kompletny zestaw na swap 320mm na przód (oczywiście tarcze i klocki nowe) Ale to wychodzi 3x więcej niż standardowe tarcze ferrodo lub zimmermann + klocki ferrodo.

----------------


Opcje mam takie:

1) Zakup standardowych tarcz zimmermana + klocków ferrodo przód i tył. koszt  620zł całość
 

2) Zakup Zimmermann Sport + klocki Ferrodo DS na przód pod standardowy 312mm, na tył standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt  910zł + 220zł czyli całość 1130zł

3) Zakup używanego zestawu do swapa kompletnego 320mm na przód (nowe tarcze zimmermann + nowe klocki ferrodo) tył zostawić standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 780zł + 220zł czyli całość 1000zł

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe.

no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Karasik2 napisał:

mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe.

no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380.

A bosch to z tytanu zrobiony i się nie krzywi;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o boshu nawet nie mysle, tylko te 3 opcje ktore wypisalem wyzej, chyba, ze ktos ma jeszcze lepszy pomysl

 

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Karasik2 napisał:

mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe.

no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380.

Jak sobie wyobrażasz, że się tarcze wykrzywiają ? To jest żeliwo... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prosze o rady, post nr 2166 [emoji4]

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka



Moim skromnym zdaniem textary [emoji6]
A większych hebl bym nie wykładał, szkoda zachodu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mateusztbg napisał:

Panowie prosze o rady, post nr 2166 :)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
 

Textar wystarczy ale jak chcesz czegoś więcej no to Zimmermann + Ferodo.

 

Zimmermann jest stosowany na 1szy montaż w Audi, BMW, Porsche czy Mercedesie a Textar ? No właśnie :)

Klocki Ferodo pokrywają jakieś 60% rynku jeżeli chodzi o 1szy montaż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, przeczytajcie te 3 podpunkty moje dokladnie :D

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 ale nie wiem skąd masz te ceny od chłopaków nam po 265 sztuka za zimmermana sporta tylko na przód chyba na nie sie skusze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mateusztbg napisał:


Opcje mam takie:

1) Zakup standardowych tarcz zimmermana + klocków ferrodo przód i tył. koszt  620zł całość
 

2) Zakup Zimmermann Sport + klocki Ferrodo DS na przód pod standardowy 312mm, na tył standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt  910zł + 220zł czyli całość 1130zł

3) Zakup używanego zestawu do swapa kompletnego 320mm na przód (nowe tarcze zimmermann + nowe klocki ferrodo) tył zostawić standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 780zł + 220zł czyli całość 1000zł

Całkiem niedawno miałem podobną rozkminę jak Ty.. . Chcialem poprawic moc hamowania bo niestety ori spowalniacze nie do konca spelnialy swoje zadanie.  Przekonałem się o tym podczas awaryjnego hamowania z 160km/h, niewiele braklo, a siedziałbym na d*pie calkiem nowego mercedesa  ☺ Wiedziałem o możliwości swapu na 320/288 ale czytając ten temat spotkałem sporo opinii osób,  które twierdziły, że nie widzą różnicy w sile hamowania po zmianie hamulcow dlatego też się wahałem. .. Na szczęście posłuchałem rad Deva i Wandeja i  zdecydowalem sie na swap. Póki co upgrade przeszły hamulce przedniej osi ale to wystarczyło by poczuć mega roznice w sile i jakości hamowania.  Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten mod. Wydaje mi się, że wiekszosc osob, które twierdza, że nie widza różnicy w sile hamowania po swapie musza mieć zle odpowietrzony układ albo zajechane zaciski. Tej różnicy nie da się nie zauważyć.  Dlatego nie masz się nad czym zastanawiać, zakładaj 320 i gwarantuje Ci ze będziesz zadowolony.    

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pajda napisał:

1

Napisz dlaczego :)

1 godzinę temu, Karasik2 napisał:

2 ale nie wiem skąd masz te ceny od chłopaków nam po 265 sztuka za zimmermana sporta tylko na przód chyba na nie sie skusze.

Ja mam je za 220zł sztuka pod zestaw standardowy 312mm :) 220*2 = 440zł dodaj cenę ferrodo DS czyli ok 470zł i wychodzi suma o której pisałem 910zł za przód 312mm

Godzinę temu, Onyks napisał:

Całkiem niedawno miałem podobną rozkminę jak Ty.. . Chcialem poprawic moc hamowania bo niestety ori spowalniacze nie do konca spelnialy swoje zadanie.  Przekonałem się o tym podczas awaryjnego hamowania z 160km/h, niewiele braklo, a siedziałbym na d*pie calkiem nowego mercedesa  ☺ Wiedziałem o możliwości swapu na 320/288 ale czytając ten temat spotkałem sporo opinii osób,  które twierdziły, że nie widzą różnicy w sile hamowania po zmianie hamulcow dlatego też się wahałem. .. Na szczęście posłuchałem rad Deva i Wandeja i  zdecydowalem sie na swap. Póki co upgrade przeszły hamulce przedniej osi ale to wystarczyło by poczuć mega roznice w sile i jakości hamowania.  Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten mod. Wydaje mi się, że wiekszosc osob, które twierdza, że nie widza różnicy w sile hamowania po swapie musza mieć zle odpowietrzony układ albo zajechane zaciski. Tej różnicy nie da się nie zauważyć.  Dlatego nie masz się nad czym zastanawiać, zakładaj 320 i gwarantuje Ci ze będziesz zadowolony.    

Dzięki bardzo za opinię +1 dla zestawu nr 3.
Jakie przewody dawałeś do swapa?

2 godziny temu, Dev napisał:

3

Dev, po Tobie to spodziałem się dość obszerniejszej wypowiedzi :) Że jakoś tak bardziej mi to wyjaśnisz dlaczego akurat zestaw nr 3 powinienem wybrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mateusztbg napisał:

Napisz dlaczego :)

Ja mam je za 220zł sztuka pod zestaw standardowy 312mm :) 220*2 = 440zł dodaj cenę ferrodo DS czyli ok 470zł i wychodzi suma o której pisałem 910zł za przód 312mm

Dzięki bardzo za opinię +1 dla zestawu nr 3.
Jakie przewody dawałeś do swapa?

Dev, po Tobie to spodziałem się dość obszerniejszej wypowiedzi :) Że jakoś tak bardziej mi to wyjaśnisz dlaczego akurat zestaw nr 3 powinienem wybrać.

Ja uważam że wystarczy tego co napisałem. 

Z hamulcem jest tak ze robisz raz a porzadnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...