Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Adam-Lewian napisał:

Zimmermann + Ferodo będzie o wiele lepszy, masz na ten temat tysiące postów.

wiec takie zamontuje - tylko ktore konkretnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, 

Mam pytanie, jakie wchodzą klocki do zacisków od 288 na tył? Takie, jak seryjne do 245/250? 

 

Edit:

Znalazłem, kolega DEV napisał. 1629

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2019 o 05:33, szpakuziom napisał:

Witam, 

Mam pytanie, jakie wchodzą klocki do zacisków od 288 na tył? Takie, jak seryjne do 245/250? 

 

Edit:

Znalazłem, kolega DEV napisał. 1629

FDB1636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

FDB1636

Zgadza się, są to na tył, ja się pomyliłem, bo 1629 są na przód. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2019 o 10:02, Adam-Lewian napisał:

Wyczyścić jarzma i przesmarować miejsca pracy klocków ;)

Robiłem to, plus przetarłem papierem ściernym klocki bo myślałem, że może przysmażyłem. Tarcze tak samo, nie mam pojęcia o co chodzi, przy hamowaniu z małej prędkości np do świateł gdy lekko naciskam pedał hamulca, wyją jak świniak wiszący do góry nogami na ubicie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem tutaj nowy choć moje AUDI A4 mam już 4 lata. Przyszedł czas najwyższy na wymianę tarcz i klocków. 1.8 T 163 sline, z 2005 roku z seryjnie zamontowanymi 312/255. Kupiłem już zaciski:

Zaciski-Audi-A4-tarcze-312-tarcze-255-VW
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 700 zł - Zaciski Audi A4 tarcze 312 tarcze 255 VW skoda (8348444933). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

I zastanawiam się teraz na w jakie tarcze i klocki pójść. Myślę o ATE bo mają bardzo pochlebne recenzje. Tu na forum za to jak patrzę różnie są oceniane. Może jest ktoś w stanie mi pomóc w wyborze? 
Dodatkowo nie wiem czy gładkie, czy może opłaca się trochę dołożyć do perforowanych? Jest sporo opinii, że zmniejszają komfort podczas hamowania i przyspieszają zużycie klocków. Proszę o pomoc bo już sam nie wiem. Póki co skłaniałbym się do gładkich ATE i jakiś klocków do nich.

Dodam, że potrzebuje takich co z 200/180 dadzą radę hamować do 140/100...

Edytowane przez gorszcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gorszcz napisał:

 

Dodam, że potrzebuje takich co z 200/180 dadzą radę hamować do 140/100...

Do tego minimum 320/288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gorszcz napisał:

Cześć, jestem tutaj nowy choć moje AUDI A4 mam już 4 lata. Przyszedł czas najwyższy na wymianę tarcz i klocków. 1.8 T 163 sline, z 2005 roku z seryjnie zamontowanymi 312/255. Kupiłem już zaciski:

Zaciski-Audi-A4-tarcze-312-tarcze-255-VW
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 700 zł - Zaciski Audi A4 tarcze 312 tarcze 255 VW skoda (8348444933). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

I zastanawiam się teraz na w jakie tarcze i klocki pójść. Myślę o ATE bo mają bardzo pochlebne recenzje. Tu na forum za to jak patrzę różnie są oceniane. Może jest ktoś w stanie mi pomóc w wyborze? 
Dodatkowo nie wiem czy gładkie, czy może opłaca się trochę dołożyć do perforowanych? Jest sporo opinii, że zmniejszają komfort podczas hamowania i przyspieszają zużycie klocków. Proszę o pomoc bo już sam nie wiem. Póki co skłaniałbym się do gładkich ATE i jakiś klocków do nich.

Dodam, że potrzebuje takich co z 200/180 dadzą radę hamować do 140/100...

Kupiłeś zregenerowane zaciski 312/255mm? Kto Ci to doradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło praktycznie tyle samo jak bym sobie sam regenerował. Plus 200. Co takiego złego w regenerowanych zaciskach?

Na fabrycznych 312/255 jakoś dawał radę więc bez przesady. Nie mówię o jeździe na torze ale nagłych wyhamowaniach podczas jazdy trasa gdy ktoś wyjedzie. 

Jakieś sugestie co do najlepszego z możliwych kompletów tarcz i klocków 312/255 w cenie do 1000/1100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, gorszcz napisał:

Wyszło praktycznie tyle samo jak bym sobie sam regenerował. Plus 200. Co takiego złego w regenerowanych zaciskach?

Na fabrycznych 312/255 jakoś dawał radę więc bez przesady. Nie mówię o jeździe na torze ale nagłych wyhamowaniach podczas jazdy trasa gdy ktoś wyjedzie. 

Jakieś sugestie co do najlepszego z możliwych kompletów tarcz i klocków 312/255 w cenie do 1000/1100?

wszystko jedno co zalozysz, z hamowaniem nie bedzie szału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał:

wszystko jedno co zalozysz, z hamowaniem nie bedzie szału

Aha. Ok. Dzięki za radę. Na pewno nie ważne jakie założę. Dziwne jakoś jedne tarcze się gna, inne nie. Klocki są różnej twardości. Ja po prostu nie znam się na markach części. Naprawdę nic wartego rozważenia poniżej 320?

Edytowane przez gorszcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, gorszcz napisał:

Aha. Ok. Dzięki za radę. Na pewno nie ważne jakie założę. Dziwne jakoś jedne tarcze się gna, inne nie. Klocki są różnej twardości. Ja po prostu nie znam się na markach części. Naprawdę nic wartego rozważenia o niżej 320?

miedzy 312 a 320 jest nie tylko róznica w srednicy (8mm) ale równiez w grubosci tarczy (5mm)

a co za tym idzie pojemnosc cieplna tarczy jest wieksza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Dev napisał:

miedzy 312 a 320 jest nie tylko róznica w srednicy (8mm) ale równiez w grubosci tarczy (5mm)

a co za tym idzie pojemnosc cieplna tarczy jest wieksza

Czaje. Jestem inżynierem (chociaż nie związanym z motoryzacja). Co nie zmienia faktu, że nie będę inwestował w stary samochód tyle kasy. Szczególnie, że do tej pory jeździłem na tej wielkości tarczach i były spoko. Nie wiem jakiej firmy ale zapewne z ASO bo samochód miał pełna historie praktycznie do ostatniego dnia przed zakupem. 

Nie oczekuje, że zatrzyma się w miejscu przy setnym hamowsniu. Chodzi o to by klocki były dobrane do tarcz, a te były możliwie najlepsze wśród rozsądnych. 

Chodzi o to żeby tarcze nie pokrzywiony się przy większych hamowaniach i dały radę prze najbliższe 2-3 lata (bo tyle zamierzam jeszcze nim jeździć). 

Mógłbym więc liczyć na jakąś praktyczna radę co do zestawu tarcz i klocków? Firma, czy warto perforowane i jakie klocki najlepiej do tego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dev napisał:

Bierz wszystko Ferodo albo Textara, jak chcesz to mam na stanie.

Ile takie zestawy będą kosztowały i jakie masz na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gorszcz napisał:

Czaje. Jestem inżynierem (chociaż nie związanym z motoryzacja). Co nie zmienia faktu, że nie będę inwestował w stary samochód tyle kasy. Szczególnie, że do tej pory jeździłem na tej wielkości tarczach i były spoko. Nie wiem jakiej firmy ale zapewne z ASO bo samochód miał pełna historie praktycznie do ostatniego dnia przed zakupem. 

Nie oczekuje, że zatrzyma się w miejscu przy setnym hamowsniu. Chodzi o to by klocki były dobrane do tarcz, a te były możliwie najlepsze wśród rozsądnych. 

Chodzi o to żeby tarcze nie pokrzywiony się przy większych hamowaniach i dały radę prze najbliższe 2-3 lata (bo tyle zamierzam jeszcze nim jeździć). 

Mógłbym więc liczyć na jakąś praktyczna radę co do zestawu tarcz i klocków? Firma, czy warto perforowane i jakie klocki najlepiej do tego?

 

Chcesz wydac 1100zł na tarcze i klocki i wydałeś już 700zł na zaciski. Dokładając maks 200zł miałbyś zregenerowany zestaw 320/288 który byłby przepaścią w porównaniu do tego co masz. Inwestujesz w stary samochód prawie 2k to zainwestuj to mądrze:wink:Niestety już "po ptakach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, gorszcz napisał:

Ile takie zestawy będą kosztowały i jakie masz na myśli?

Czasami myślisz co piszesz ?

Bo ja czegoś tutaj nie rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprzedaży mojego zestawu wyjdzie, że nie wydam wiecej niż 1500.  Znając życie na 320 jak bym zmieniał to zaraz by się z tego zrobiło 2500. Dla mnie to jednak spora różnica.

5 godzin temu, Wandej napisał:

Chcesz wydac 1100zł na tarcze i klocki i wydałeś już 700zł na zaciski. Dokładając maks 200zł miałbyś zregenerowany zestaw 320/288 który byłby przepaścią w porównaniu do tego co masz. Inwestujesz w stary samochód prawie 2k to zainwestuj to mądrze:wink:Niestety już "po ptakach".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dev napisał:

Czasami myślisz co piszesz ?

Bo ja czegoś tutaj nie rozumiem

Zawsze. Jak mowie, w częściach motoryzacyjnych jestem średnio zorientowany. Nie wiem czy textar lub ferodo mają jeden model takich tarcz czy więcej. Jeżeli piszesz, że masz coś interesującego co mógłbym założyć to chyba powinieneś coś zaproponować. Nie wiem co w tym dziwnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...