Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy macie jakiś inny sprawdzony zestaw pod 320/288 oprócz OZ/ferodo????Mam ten zestaw w B7 i niestety piszczy. 

Będę zmianiał na taki zestaw w B6 i fajnie by było jakby nie piszczało:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kurde, Adam dziwne już kilka kpl takiego połączenia montowałem czy sobie czy znajomym, rodzinie i nigdy nikomu nie piszczy... Może spróbuj klocki papierkiem potraktować... Może je zeszklilo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Adam87 napisał:

Panowie, czy macie jakiś inny sprawdzony zestaw pod 320/288 oprócz OZ/ferodo????Mam ten zestaw w B7 i niestety piszczy. 

Będę zmianiał na taki zestaw w B6 i fajnie by było jakby nie piszczało:wink4:

Przód czy tył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też ferodo piszczy, będzie trzeba zmienić chyba na coś innego. Co ciekawe piszczy od niedawna, a siedzą już na aucie minimum rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to.nie wina klocków 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Przód czy tył ?

Kiedyś piszczał tył, bo samym ręcznym hamowałem. Po czyszczeniu tył przestał piszczeć, to znowu przód zaczął i czyszczenie klocków nie pomogło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

U mnie też ferodo piszczy, będzie trzeba zmienić chyba na coś innego. Co ciekawe piszczy od niedawna, a siedzą już na aucie minimum rok.

Przód czy tył piszczy ? Co masz na przodzie system ATE a klocki FDB1323 kierunkowe ? tył system TRW klocek FDB 1788 ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Bo to.nie wina klocków 

To wyjaśnij czego to wina i co zrobić.

Zestaw mam kompletny od Ciebie, 320/288 po regeneracji z tarczami i klockami dobranymi przez Ciebie. Jak pisałem piszczą od niedawna a mam je na aucie już dosyć długo.

Nie wiem czy tył czy przód piszczy bo nie miałem czasu się wsłuchiwać a na co dzień żona autem jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaTeo85 napisał:

Zestaw mam kompletny od Ciebie, 320/288 po regeneracji z tarczami i klockami dobranymi przez Ciebie. Jak pisałem piszczą od niedawna a mam je na aucie już dosyć długo.

A konkretnie to jakie zaciski  i klocki  są po tej modernizacji ?.

Temat mnie ciekawi ale piszecie zagadkami, proszę o konkrety, to może czegoś się douczę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, KINIAM napisał:

A konkretnie to jakie zaciski  i klocki  są po tej modernizacji ?.

Temat mnie ciekawi ale piszecie zagadkami, proszę o konkrety, to może czegoś się douczę.

 

Chodzi o regenerowanie zacisków hamulcowych. Klocki się wymienia, nie regeneruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, pelonek1 napisał:

Chodzi o regenerowanie zacisków hamulcowych. Klocki się wymienia, nie regeneruje.

Ja wiem, że zaciski zostały zregenerowane lecz od jakiego pojazdu zostały pobrane przy swapie i jaki system : przód ATE a tył TRW ?.

Co do klocków to interesuje mnie czy na przodzie są kierunkowe, możliwy błąd przy montażu i co poszło na tył.

Jakbym wiedział jakie klocki zamontowano mógłbym sprawdzić jaka mają charakterystykę współczynnika tarcia i czy możliwe są piski a tak totalny zonk jak wiele postów mało edukacyjnych na forum.

Edytowane przez KINIAM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ferodo jakośc trzyma.  Po prostu zaciski są wypracowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Wandej napisał:

Ferodo jakośc trzyma.  Po prostu zaciski są wypracowane.

No po regeneracji są.. 

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Adam87 napisał:

No po regeneracji są.. 

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Coś tam ludzie dają pod jarzmo czy tłok. Ogólnie przy tej marce czy podobnej dobrej nie powinno być problemów. Prosty przykład. Sprzedaję częsci koledze Dev`owi. Od niego nigdy nie było reklamacji w sprawie klocków czy tarcz. Montaż perfekt skutkuje długą bezproblemową żywotnoscia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Wandej napisał:

Coś tam ludzie dają pod jarzmo czy tłok. Ogólnie przy tej marce czy podobnej dobrej nie powinno być problemów. Prosty przykład. Sprzedaję częsci koledze Dev`owi. Od niego nigdy nie było reklamacji w sprawie klocków czy tarcz. Montaż perfekt skutkuje długą bezproblemową żywotnoscia

No ja też brałem u Ciebie tarcze i klocki. 

To co mogłem ja i jeszcze sporo innych osób zrobić coś źle przy montarzu? Tak na przyszłość:wink4:

Bo będę u Ciebie jeszcze raz zamawiał i żeby było dobrze..

Edytowane przez Adam87
Literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie G... Prawda mam OZ tarcze gładkie przód ferodo ds tył gładki OZ zwykle ferodo i piszczy jak delikatnie hamuje np w korkach. I to nie wina zacisków nie pieprzcie głupot błagam.... ? 

 

Nie ma do nikogo pretensji czy coś po prostu ten typ tak ma widocznie i będą piszczec albo się przywyknie lub można niby pastę zastosowac niby pomaga. Ja puki co jeżdżę z piszczeniem 

Edytowane przez bartekzks
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Adam87 napisał:

A widziałem gdzieś na necie, że daje się jakąś pastę przeciw drganiom, czy coś takiego...

Te preparaty stosowałem z miernym krótkotrwałym efektem, lepiej na blachę klocka dać matę samoprzylepną antywibracyjna np. od EBC o ile klocek tego nie posiada.

Podstawa działania klocków to suw klocków w jarzmie jak i same piny jarzma szczególnie należy sprawdzić pin, który jest atakowany przez tarczę podczas hamowania /często posiada on oringi antywibracyjne a mechanicy nie maja na wymianę i usuwają je/.

O czyszczeniu gumy i tłoczka przed jego cofnięciem nie zapominać, pasty /smary wyłącznie syntetyczne tam gdzie guma.

Przy piskach, pomijam klocki sportowe, rzadko winna jest materia cierna klocka to bardzo rzadkie przypadki choć bywają jakieś dziwne mieszanki zwykle metaliczne z dużymi porami co potrafią pogwizdywać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz, odświeżyłem sobie temat i mam swój zestaw ferodo (wszystko nowe) do tego zaciski i inne bałagany po regeneracji czyli jak nowe były zakładane, a piski pojawiły się jakiś czas temu czyli co sugerujesz zły montaż i dopiero grubo po ponad roku jazdy zaczęło piszczeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bartekzks napisał:

Panowie G... Prawda mam OZ tarcze gładkie przód ferodo ds tył gładki OZ zwykle ferodo i piszczy jak delikatnie hamuje np w korkach. I to nie wina zacisków nie pieprzcie głupot błagam.... ? 

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Adam87 napisał:

No ja też brałem u Ciebie tarcze i klocki. 

To co mogłem ja i jeszcze sporo innych osób zrobić coś źle przy montarzu? Tak na przyszłość:wink4:

Bo będę u Ciebie jeszcze raz zamawiał i żeby było dobrze..

W OZ którę sprzedaję jest dość obszerna ulotka jak powinien wyglądać montaż. Jest tam wzmianka żeby piastę zmierzyć czujnikiem zegarowym. Ktoś kto sam montuje raczej tego nie robi. Po za tym mam wrażenie że jednak jakość części spadła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...