Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0TFSI CDNC chodzi jak kibel


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Historia pewnego 2.0TFSI CDNC, objawy to wypadanie zapłonów, nierówna praca, czasami przez 5 sekund chodzi jak zegarek żeby znowu za chwile chodzić na 3 cylindry, strzelać w dolot, wydech, puszczać marchewy z wydechu aż do tego stopnia, że katalizator na jałowych się rozgrzewał do czerwonego. Błędy to multiple missfire, zbyt bogata mieszanka i takie tam.

Zaczęło się od wymiany świec, cewek, zero poprawy. W pewnym momencie wywaliło błąd od czwartego wtryskiwacza, został wymieniony, nadal nic. No to lecimy dalej czyli grubo, nowy rozrząd, wariator, "okular" też wymieniony, bo było pęknięte sitko i poszło dalej w obieg. Wszystko poskładane do kupy - zero jakiejkolwiek poprawy, dalej strzela w dolot i w wydech :facepalm:

Zapadła decyzja dobra walić to wszystko, silnik i tak brał olej więc poszedł na remont. Głowica, gniazda zaworów, nowe zawory, cylindry zostały ogarnięte też, nowe tłoki bez wady olejowej. Efekt? W końcu nie strzela w dolot :grin:

Worek pieniędzy poszedł w auto a tak naprawdę nie zmieniło się nic, bo dalej są identyczne błędy, wypadanie zapłonów, za bogata mieszanka, strzelanie w wydech, czerwony katalizator na wolnych obrotach.. Aaaa katalizator też prewencyjnie został wymieniony :facepalm:

Odmę pominę, bo raczej takich objawów nie daje, przepustnica też nowa jest.

Jutro będzie wymieniana pompa wysokiego ciśnienia na próbę, może uszczelnienia wewnątrz pompy puściły i paliwo dostaje się oleju gdzie od razu odparowuje i odmą leci bezpośrednio do kolektora ssącego, ale to tylko gdybanie...

 

Ktoś się zetknął z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów...i zero informacji, że się rozjeżdżają wałki?

Jak za bogata mieszanka to...ECU nie może jej doregulować mierząc sondą wynik spalania czyli...za mało powietrza albo za dużo paliwa. Turbina przejrzana była? Jakie kody błędów zostały? Czujnik MAP przejrzany? Zawór DV na turbinie też sprawdzałeś?

Też mam auto z 2009 z silnikiem CDNC, a raczej to co z niego zostało :grin: i nigdy nie miałem problemów z pompą HP.... podobnież z sitkiem w podporze wałków - lepiej działa bez;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...