Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zapalaniem auta rano


rares79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem 2 dni temu audi a4 kombi 1.8t 150KM. U handlarza nie było żadnego problemu. Na drugi dzień rano auto nie chciało odpalić za pierwszym razem. Dopiero po dłuższym kręceniu za drugim razem odpaliło. Dziś rano znów to samo pierwsze kręcenie dłuuuuugie. Za drugim razem załapał ale obroty były dziwnie niskie a próba wciśnięcia gazu powodowała przygasanie auta. Jak chwilke pochodził wszystko się ustabilizowało. I tak już po porannym odpaleni cały dzień jest ok i pali od strzała. Przyśpieszenie jest ok, po przekręceniu zapłonu pompa chwileczkę pracuje. Na kompie nie ma błędów. Kuźwa w czym jest rzecz i jak to najmniej kosztowo sprawdzić . Help

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, rares79 napisał:

Jestem zielony

 W jakich grupach?

Czujnik sprawdza się odczytując jego wartości wskazań w  blokach pomiarowych. Są to 2 czujniki w jednej obudowie,jeden sygnał idzie na zegary a drugi do sterownika silnika. Porównaj czy oba wskazania czy są zbliżone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, rares79 napisał:

Dziś wymieniony czujnik temperatury cieczy, świece bo już przejeżdżone były, filtr powietrza. Wyczyszczona i zadaptowana przepustnica. Ciśnienie paliwa na listwie ok. 4.1 bar. Zobaczymy z rana jutro.

Kolejnego dnia idę o 8 rano sprawdzić odpalanie z auta i auto odpala z pierwszego przekręcenia. Pytanie czy to był czujnik temp, świece czy czyszczenie przepustnicy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem prawie pewny, że jest to czujnik temperatury cieczy chłodzącej. W tym jednym czujniku są zatopione dwa czujniki jeden odpowiada za wskazania temperatury na desce rozdzielczej a drugi za sterowanie komputerem. W swoim wymieniałem ten czujnik 2 krotnie i za pierwszym razem miałem właśnie takie objawy jak ty. Na liczniku wskazania były poprawne natomiast komputer silnika widział cały czas 60 stopni. W wyniku czego odczytywał, że silnik jest rozgrzany a samochód ledwo co zapalał. Czujnik nie pokazywał błędów poprostu jego odczyty były nieprawidłowe i na pierwszy rzut oka niewidoczne dopiero analiza i porównanie temperatur dało diagnozę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...