Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T AWT. Błąd składu mieszanki. Za ubogo


kamo502

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój pierwszy post.

Dotyczy tak naprawdę auta A6 C5 z silnikiem AWT (1.8T)

Postanowiłem napisać u Was na forum bo widzę, że chętnie pomagacie.

 

Problem z check engine. Bład składu mieszanki.

Zrobione ze 100km na samej benzynie aby skasować korekty długoterminowe.

 

Najnowsze logi wyglądają tak:

003+020

https://log.malonetuning.com/chart/269746#H8KLCADDl2TCm10CA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D

002+033

https://log.malonetuning.com/chart/269745#H8KLCADCu2rCm10CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

115=118

https://log.malonetuning.com/chart/269747#H8KLCADDj2rCm10CA33DjsOBDsKCMAwGw6B3w5nCuUvChsKAL8KzcMKowq7DgsKSw4nDiFYMw7rDtMKyYcKIMcOMY8O7wrXDvcKrwrXCuMO6w7vDhcKOJMO7w6DDpykKUB3CpMKmw7PDgcK%2BaC1Bw7Q0UkAmwrHDicO4wqDDgMKSwr1cJC42bWw7woM1JA0yRsOiw5TCrMKBw4NMScOQGMO5w5zCh0XCsMO9w4DDucOYOsO5BVpBC00HwqLDisKIM8O7ODnCm8KPVcONUcKEw5ojfsOlVMKUwqYobVHDjn9ybsOoIh0%2FV8Kkw7pDw50bwp0RZMOhwoABAAA%3D

 

Jak widac sonda idzie na +25% i czasy wtrysków strasznie długie

Po turbo widać że ładuje. Obstawiam brak dziury i nieszczelności w dolocie

Czy siada pompa paliwa?

Czy przepływka OK?

Jakieś rady?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję 

Mam jej się przyjrzeć.

Czy MAF pokazuje dobrze? Wg mnie jest dobrze.

Turbo jak wstaje?

 

Nie wiem jak długo było jeżdżone z tym problemem. Auto ma ciężko zapalić z rana. Zapala dopiero za drugim razem. Mam nadzieję, że gniazda zaworowe nie powypalane. Zrobię jeszcze test kompresji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamo502 napisał:

Auto ma ciężko zapalić z rana

Bo pompa do d*py. Reszta jest git, wszystko można powiedzieć książkowe oprócz korekt przez padniętą pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wymieniłem pompę paliwa

Logi wyglądają tak:

Podzielone na 3 częsci:

- Dynamiczny Benzyna

- Normalna jazda

-Dynamiczny na LPG (Tu widać, że trzeba wystroić. Nie chciałem dłużej logować) 

https://log.malonetuning.com/chart/270753#H8KLCADDsEjCp10CA33DjsOBDsKDIAwGw6B3w6FcEmDDqsOLGA9sdErComLCoBrCt8Knwp%2FDisKyeMKwO8Oyf39Lw6taRBzDgsKCw5JZwrIJScKAwoZbA1fCscK5worDjXXDm8Okw7YjDHc%2FwqJsY8KYwqckQMOlwrAPw5HCv3F7woJoccOEaAlFwpZxw4FIwpLCglzCpV3DvT7CkWfCrHPDssO1wotEw7RtR8OHw4jDtsObCWoFNyjCocOawq4tGhDDusKow5jCmULCmnpPe0MXe8OUeXc6VkEBFGfCvMKSwpIVw4PCimZFwrFSw73DmcO2wrR9Yk5gwqnDoMKpw6TCqcOiSX3CqcO5AMOhwpsBIDMCAAA%3D

 

Korekcje się uspokoiły

Ale czy czasy wtrysków nadal nie są za długie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem te korekty to przerwałem jazdę.

Wróciłem na benzynę.

Jutro korekty gazu. Mam interfejs. Będziemy się szkolić ;)

 

Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...