Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a6 c5 1.8t logi


monopollo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z samochodem- dokładnie z mocą. Rano jak odpalę samochód to na benzynie mam totalny brak mocy, przerywa i śmierdzi czasami paliwem. Zrobiłem "logi" przepływki i sondy lambda. Przynajmniej tak mi się wydaje bo grupy w moim vcds lite różnią się od innych.. Może da ktoś radę coś powiedzieć na podstawie tych logów co z tą sondą/przepływką? Pozdrawiam

 

VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM

https://log.malonetuning.com/chart/269825#H8KLCABtcMKcXQIDTcOMQQ7CgzAMBMOAwr%2FDuMOsSMKNw4pvwqIcDMKxwoIlw4DDiDFVw5vDlzfDgMKlw4fDncORbkpgwrzDqsKLQyHCp8OGDhjDscKZMcOBwqTDqygbwodqesOsDcOwccKXwovCmnzCuUfChMOKGxs5w4MpVErDuAR6S8K7w4zCpMOOfkHDv8O8woPDlMOfccOICMOxXh3Crm1fw4RPwotDw44%2Fw71FfMKYwpAAAAA%3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź poczytaj jak się robi logi i jakie. Cały obszerny wątek jest więc gdzie problem? Z tego co wkleiłes to tylko widać, że korekty dlugoterminowe ma mega bogato.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, przem8 napisał:

Weź poczytaj jak się robi logi i jakie. Cały obszerny wątek jest więc gdzie problem? Z tego co wkleiłes to tylko widać, że korekty dlugoterminowe ma mega bogato.

Dzięki za odpowiedź. Czytałem i chcąc robić te grupy które podają inni to u mnie wszystko się różni i brakuje sporo opcji. Próbowałem na vag com 311.2 oraz vcds lite 1.2 i wszędzie to samo. Niestety jak nie damy rady odczytać z tego co zrobiłem to chyba oddam auto do mechanika :/

 

dodam że wcześniej wyskakiwał mi błąd 00561 o składzie mieszanki.

 

00561 mixture adaptation 14-10 - adaptation limit(add) exceeded- intermittent

 

00561 - mixture adaptation 13-00 - adaptation limit (mul) not reached

Edytowane przez monopollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, monopollo napisał:

Czytałem i chcąc robić te grupy które podają inni to u mnie wszystko się różn

Wszystko jak na dłoni. W aeb, tym dziadku, dużo nie zdiagnozujesz ale przynajmniej sondę i przepływkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz prawdopodobnie problem z regulacją LPG, zrób logi, a następnego dnia odłącz na chwilę akumulator i sprawdź jak po tym będzie się zachowywał na pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Masz prawdopodobnie problem z regulacją LPG, zrób logi, a następnego dnia odłącz na chwilę akumulator i sprawdź jak po tym będzie się zachowywał na pb.

Zrobiłem logi według poradnika wyżej. Robiłem je na benzynie a później lpg.

PB:

LOG.MALONETUNING.COM

 

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

LOGI LPG:

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

 

Dodam że ostatnio zamiast katalizatora(w środku latała rurka po wycięciu wsadu) zamontowałem downpipe.  I w sumie jakiś czas po tym zaczęło się to wszystko dziać. Wydaje mi się że na lpg ma więcej mocy niż na pb ale i tak wciąż za mało. Na benzynie teraz silnik pracuje tragicznie. Jutro postaram się odpiąc akumulator i zobaczymy co się wydarzy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dlaczego logi tylko do 4tys. obr? To nie diesel. Jest problem z mieszanką, zrób 2+7 statyczny i dynamiczny na benzynie pod odpięciu aku.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem takie według poradnika do 4 tys. A druga sprawa ledwo to on się zbiera i ciężko się rozpędzić na benzynie. Jutro zrobię tak jak piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, monopollo napisał:

Zrobiłem takie według poradnika do 4 tys

Którego poradnika? Na pewno nie z tego forum, gdzie jest wyraźnie napisane co innego :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem logi po odpięciu aku. Jechało się o niebo lepiej. 

Tutaj zamieszczam logi: 

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

 

Oceni ktoś?

@przem8 @Łukasz13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to auto jest po programie jakims, tam jest sporo rzeczy do zrobienia, a diagnostyka zbyt uboga zeby po logach wskazac wszystkie problemy, napewno turbo nie doładowuje zadanego cisnienia, w logach po kasowaniu błedów jest ubogo też, musisz sprawdzać wszystko po koleji, szczelność dolotu, zawór dv, trzeba sprawdzić czemu turbina niedoładowuje, czemu jest ubogo, czy brakuje paliwa czy przepływka mało mierzy. No oczywiście lpg jest do wyrególowania co sprawdziłeś testem z odpieciem aku. Generalnie oddał bym to auto komus kto się na tym zna, jeśli chcesz sam robić, to najlepiej załatwić seryjnego kompa i najpierw na nim próbować dojść do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to wina blow offa co mam zamontowanego w aucie.

 

"Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007 :th:

Chodzi o to, że bov upuszcza do atmosfery część powietrza zmierzonego juz przez przepływomierz. Powoduje to zakłamania w układzie , który z zasady w 1.8T jest okładem zamkniętym.

Także odradzam"

 

Wyczytałem że takie rzeczy się mogą dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie możliwe że to przez to. Ten zawór powoduje "nieszczelność" w dolocie. W środę oddaje auto mechanikowi to będzie grzebał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nowe logi po zmianie napinacza, łańcuszka, paska rozrządu, ustawienie blowoffa. Nie miałem gdzie zrobić logów do wyższych obrotów ale może z tego coś się odczyta.Wydaje mi się że jest w miarę okej. Jak go rano pale to chodzi dobrze

Logi PB: 

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

Logi LPG:

LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM
LOG.MALONETUNING.COM

Oceni ktoś czy coś się zmieniło? 

Edytowane przez monopollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie weź zrób te logi jak bóg przykazał, bo tak to nikt nawet nie będzie miał ochoty na to patrzeć jak są tylko do 4-5tyś obrotów..

Blow offa ustawiłeś, ale to nie pomoże. Dalej upuszcza powietrze w atmosferę, a nie do dolotu, przez co ilość zmierzonego powietrza przez ECU nie zgadza się z tą jaka faktycznie jest w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...