Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy z dołu A4 b7 2.0 Tdi 170 Brd


Baker35

Rekomendowane odpowiedzi

Naftą to sobie można... Trzeba zdemontować turbo, rozłożyć od strony gorącej i wyczyścić wszystko mechanicznie. Najlepiej użyć szczotki na wiertarkę z mosiądzu. Trzeba pamiętać aby nie czyścić wirnika. Krąży opinia, że można w ten sposób zepsuć wyważenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zrobiłem wszystko z powyższych co radzili koledzy. Sporo poczytalem i niestety prawda jest taka, że ta turbina po prostu tak ma że nie wstaje od razu tylko powoli stopniowo się napełnia. Żeby to zmienić możesz zmienić jej bebechy żeby podeszła P&P. U siebie znalazłem luzy więc z czasem trafi do odratowania ale nie bede już robił tego co jest tylko wrzucę hybrydę.

Porównałem Nasze logi i mniej więcej wychodzi to samo u Ciebie :) trzeba pogodzic się z tym że BRD tak mają i raczej jeżdżą od 2200 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolne wstawanie w BRD to jedno, ale u kolegi ewidentnie przycina geometria i przeladowuje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Mordeliuss napisał:

Ja u siebie zrobiłem wszystko z powyższych co radzili koledzy. Sporo poczytalem i niestety prawda jest taka, że ta turbina po prostu tak ma że nie wstaje od razu tylko powoli stopniowo się napełnia. Żeby to zmienić możesz zmienić jej bebechy żeby podeszła P&P. U siebie znalazłem luzy więc z czasem trafi do odratowania ale nie bede już robił tego co jest tylko wrzucę hybrydę.

Porównałem Nasze logi i mniej więcej wychodzi to samo u Ciebie :) trzeba pogodzic się z tym że BRD tak mają i raczej jeżdżą od 2200 obrotów.

Z tego co rozmawialiśmy to nie czyściłeś zmiennej geometrii, a i w Twoim przypadku by to pomogło ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Leejon napisał:

Z tego co rozmawialiśmy to nie czyściłeś zmiennej geometrii, a i w Twoim przypadku by to pomogło ;) 

Może i racja, pomyśle więc nad oddaniem turbo do czyszczenia. Tyle że czyszczenie 200 a 600 regeneracja więc nie wiem czy od razu nie polecieć na grubo. Choć wolałbym unikać wydatków bo zaczyna byc wyczuwalny dwumas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jak wstawało u mnie turbo więc nie ma mowy że ten typ tak ma ... a tym bardziej z dołu muli i nagle rwie , jak już to powinno być płynnie . Przy 2200 obr to wstawało turbo brd jak miałem wstawione do 1.9 AVF i tam fakt już nic się dało zrobić , ale w b7 brd spokojnie wstawało i płynnie od 1800 obr, znajdę wykres z hamowni to zapodam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz loga z kiedy było dobrze? A może było tak, że przycinalo geometrię, tworząc overboosta, a teraz przestało przycinać przy wstawanie... Trochę takie szukanie na siłę, ale jakbyś miał log, wszystko by się wyjaśniło... Zresztą znajdźcie sobie wykres z BRD ori i zobaczcie na kiedy przypada najwięcej Nm... To jest ~ 2200obr... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilu bardziej chodzi o to że wielu ludzi nie potrafi zdefiniować problemu z autem dopóki nie dostanie totalnej zmuły. Prawda jest taka że wiele TDI nie tylko brd ma problem z mocą do 2 tys obr własnie ze wzgledu na zapchaną zmienną geometrie lub problem z podcisnieniem. Jak jezdzisz autem caly czas i stopniowo wytraca moc to cięzko jest coś takiego zauwazyć chyba ze jest to nagłe. Kilku moich znajomych też myślało, że jest ok do czasu przejechania się moim. I w kazdym przypadku okazywalo sie ze jednak jest jakis problem. Tak samo jest z mitem o brd. To prawda ze jest to troche bardziej ociężale niż w avf na przyklad ale mam porównanie praktycznie na codzień i takiej wielkiej różnicy nie ma. Zdrowe BRD ma iść ładnie od samego dołu ale wcisk w siedzenie zaczyna się od 2200 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...