Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD - analiza logów turbinki i pompowtrysków


Mordeliuss

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Przeanalizowałem z kolegą logi na PW i zauważył że mam sporą lukę w doładowaniu. Wrzucam dla szerszego grona może uda się Wam znaleźć coś więcej :)

Czy turbo w BRD jest takie mułowate? Mam sporą rozbieżność między 1800-2200 obrotów. Auto faktycznie w ostatnim czasie sporo osłabło.

Wrzucam do analizy logi z turbo i pompek (ktoś powie mi czemu przy pompkach nie ma wartości w 013)?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

 

Pompki BRD.pdf turbo BRD.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzucam linki do logów i proszę o ocenę:

Dynamiczny 013/18/23
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum


Dynamiczny 003/008/011
 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo z BRD leniwie wstaje... tak już ma. Pomaga zmiana turbo czy koła kompresji... logi są OK. Ładnie trzyma Ci ciśnienie ;)

Albo musisz nauczyć się z tym żyć, albo poczytaj o mułowatym BRD i zmianie turbo... 

Ogólnie 2.0 TDI mają inną charakterystykę pompowania, narasta powoli, nie jak w AVF czy AWX gdzie przyrost ciśnienia jest gwałtowny, nawet z overboostem i dopiero powrót do zadanego... 

Mozliwe, że tuner ugrałby coś samym programem, zmieniając trochę wysterowanie N75... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, kamil-vag napisał:

Turbo z BRD leniwie wstaje... tak już ma. Pomaga zmiana turbo czy koła kompresji... logi są OK. Ładnie trzyma Ci ciśnienie ;)

Albo musisz nauczyć się z tym żyć, albo poczytaj o mułowatym BRD i zmianie turbo... 

Ogólnie 2.0 TDI mają inną charakterystykę pompowania, narasta powoli, nie jak w AVF czy AWX gdzie przyrost ciśnienia jest gwałtowny, nawet z overboostem i dopiero powrót do zadanego... 

Mozliwe, że tuner ugrałby coś samym programem, zmieniając trochę wysterowanie N75... 

 

Czyli nie widzisz niedomagania i spadku ciśnienia między 1800 a 2200?

A możesz mi powiedzieć dlaczego w bloku 013 mam same zera :O?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kamil-vag napisał:

W dynamicznym nie działa korekcja wtryskiwaczy, statycznie się pokazuje cokolwiek ?

Hmmm w dynamicznym nie działa korekcja pompek? To dość dziwne bo przecież mogą rozjeżdzać się od danych obrotów. Z tego co pamiętam w B5 działało to i w dynamicznym i statycznym tutaj w B7 jeszcze nie sprawdzałem czy działa w statycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...