Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bujanie całym autem


AndrzejewskiA4B8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że temat był już poruszany ale włożyłem już sporo pieniedzy w ten samochód a bujanie silnikiem, a raczej całą "budą" nie ustało. Silnik CAGA 2008r 143km po programie na 170  

wymieniona dwumasa, przepustnica, czyszczone wtryski, wymienione świece żarowe

Co można jeszcze podejrzewać? 

poduchy?

regulator cisnienia na listwie wtryskowej CR?

nie mam juz pomysłów a bujanie jest bardzo silne. 

Edytowane przez AndrzejewskiA4B8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, AndrzejewskiA4B8 napisał:

regulator cisnienia na listwie wtryskowej CR?

Witam. Ciśnienie paliwa na kompie różni się od wymaganego, skacze? Poduchy też mogą być ale trzeba je dobrze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kkt napisał:

Witam. Ciśnienie paliwa na kompie różni się od wymaganego, skacze? Poduchy też mogą być ale trzeba je dobrze sprawdzić.

A jakie miałoby być ciśnienie wymagane ? 
oscyluje około 300bar 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglada.. nie można nawet utrzymać telefonu bez ruchu.. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buja na postoju to tylko silnik, dwumasa, wtryski, poduchy, zły punkt zapłonu. Czy korbowód jakiegoś tłoka nie skrzywiony? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, aprox99 napisał:

Buja na postoju to tylko silnik, dwumasa, wtryski, poduchy, zły punkt zapłonu. Czy korbowód jakiegoś tłoka nie skrzywiony? 

tak jak pisałem wczesniej dwumasa wymieniona wtryski sprawdzone. jesli korbowód był krzywy to raczej podczas jazdy 200km/h tez by było cos czuć i to chyba znaczniej.. 

punkt zapłonu nie sprawdzany. Ustawia sie to przez komputer czy fizycznie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych autach jest przedwtrysk, wtrysk główny i jeszcze coś tam. Trzeba to sprawdzić. Jeśli mieszanka nie pasuje to też inaczej pali, A jak spreżanie w cylindrach? 

Edytowane przez aprox99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto było na podniesieniu mocy wiec myśle ze jeśli coś byłoby nie tak to by to wychwycili. Ale zagłębie się w temat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kkt napisał:

Sprawdziłeś synchronizację rozrządu?

Tak, rozrząd był wymieniany i ustawiany 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mialem caha 2008 rok, to tak samo zaczynało sie jak u Ciebie, najpiere bujanie na postoju z klima, pod duzym obciazeniem jak bylo gorąco, najbardziej jak w trasie byl postoj na mc drive? auto zaczynalo bujac bardzo i podskakiwac jak wlaczal sie wentylator na postoju. Po wymianie zaworu na listwie cr ustapilo, wczesniej byly skoki cisnienia. Moze to jakis trop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Morven napisał:

Jak mialem caha 2008 rok, to tak samo zaczynało sie jak u Ciebie, najpiere bujanie na postoju z klima, pod duzym obciazeniem jak bylo gorąco, najbardziej jak w trasie byl postoj na mc drive? auto zaczynalo bujac bardzo i podskakiwac jak wlaczal sie wentylator na postoju. Po wymianie zaworu na listwie cr ustapilo, wczesniej byly skoki cisnienia. Moze to jakis trop.

Dokładnie to tez obstawiam.. Tylko jakie parametry powinien mieć,  jesli jest sprawny, a co się powinno dziać z ciśnieniem jeśli jest Niesprawny 

 

Edytowane przez AndrzejewskiA4B8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz zadane cisnienie na listwie cr, nie wiem dokladnie jakie cisnienie powinno byc na biegu jalowym, bo wiem ze pod obciążeniem jest zmienne i zalezne od położenia pedału przyspieszenia. Na biegu jalowym chyba cos kolo 250 bar powinno byc, mi skakalo tak od 260 do 230, a jak bujalo schodzilo do 219, 200. Wszystko dzialo sie w ciagu sekundy, taki nagły spadek. Jesli cos pomyliłem z wartosciami jakie powinny byc dokladnie  to poprawcie. Najlepiej sprawdzic wymagane cisnienie z zadanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam problem z bujaniem silnika, delikatnie na postoju ale bardziej uciążliwe jest podczas jazdy i utrzymywaniu prędkości, najbardziej czuć to na zimnym silniku ale na ciepłym też. Gdy utrzymuje prędkość występuje szarpanie autem aż obroty skaczą, podczas przyspieszania nie ma żadnych objawów. Auto ma moc, chodzi ładnie, rozrząd zrobiony, egr wyczyszczony, czujnik ciśnienia na listwie nowy. Trzech mechaników rozkłada ręce, nas kompie brak błędów, jedynie od czasu do czasu wyskoczy błąd bogatej mieszanki paliwa, ostatnio 1600km temu i sam zgasł i nie świeci. Czego szukać dalej... z tym problemem bujam się od kwietnia i zrobiłem tak już ok 12000km, myślę że jakby było to coś poważnego to już by siadło, chociaż by było wiadomo co zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, michu93 napisał:

Również mam problem z bujaniem silnika, delikatnie na postoju ale bardziej uciążliwe jest podczas jazdy i utrzymywaniu prędkości, najbardziej czuć to na zimnym silniku ale na ciepłym też. Gdy utrzymuje prędkość występuje szarpanie autem aż obroty skaczą, podczas przyspieszania nie ma żadnych objawów. Auto ma moc, chodzi ładnie, rozrząd zrobiony, egr wyczyszczony, czujnik ciśnienia na listwie nowy. Trzech mechaników rozkłada ręce, nas kompie brak błędów, jedynie od czasu do czasu wyskoczy błąd bogatej mieszanki paliwa, ostatnio 1600km temu i sam zgasł i nie świeci. Czego szukać dalej... z tym problemem bujam się od kwietnia i zrobiłem tak już ok 12000km, myślę że jakby było to coś poważnego to już by siadło, chociaż by było wiadomo co zrobić...

Akurat w twoim przypadku obstawiałbym lejace wtryski, skoro mieszanka zbyt wysoka.. może to być juz poszlaka i to już powinno zaciekawić.. wtryski miałeś sprawdzane ? 

ile podają paliwa? albo od razu dawaj je na stół probierczy 

Ale na sam początek polecam zalać  liqui moly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, AndrzejewskiA4B8 napisał:

Akurat w twoim przypadku obstawiałbym lejace wtryski, skoro mieszanka zbyt wysoka.. może to być juz poszlaka i to już powinno zaciekawić.. wtryski miałeś sprawdzane ? 

ile podają paliwa? albo od razu dawaj je na stół probierczy 

Ale na sam początek polecam zalać  liqui moly

Auto było u jakiegoś gościa co zajmuje się wtryskami i mówi że są ok ale mnie wyciągał ich, u drugiego co specjalizuje się w vagach później to też nie stwierdził żeby one były winne ale też ich nie wyciągał. Kolekcje na vcds sa w normie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...