Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterowanie z kierownicy a niefabryczne radio.


Knoxville

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem na etapie dokladania multifunkcji w aucie .Fabrycznie auto mialo standardowa kierownice czteroramienna bez multi oraz wyjechalo z fabrybki z instalacja pod ——>.niefabryczne  <—- radio .Skompletowalem wszystskie podtrzebne graty  do zalozenia multi ( kompletna kierownice oraz tasme slizg koerownicy 12 pin ) . Auto fabrycznie posiada tempomat ( modul z koncowka N ) takze obslugujacy multi.  Niby wszystsko super fajnie , ale jak to podlaczyc pod niefabryczne radio tak zeby przyciski na kierownicy dzialaly? .Na forum krazy temat montazu multifunkcji , ale wiekszosc po prostu doklada multi i laczy je z fabrycznym radiem ktore maja w autach .Obecnie korzystam z  radia Pioneer DEH-5900bt 1 DIN . Dochodza do niego tylko dwie fabryczne kostki ( czarna i brazowa ) . Widzialem na allegro tzw interfejsy adaptery do sterownia nie fabrycznym radiem z kierownicy .Niestety te przejsciowki sa dedykowane pod instalacje do fabrycznych odtwarzaczy audi .Zasada prosta - masz auto z multi z oryg radiem —> zmieniasz radio na „ chinczyka „ dokupujesz adapter podpinasz pod instalacje i nadal obslugujesz radio z kierownicy. Problem u mnie jest taki , ze nigdy w tym aucie nie bylo multi oraz nigdy nie bylo radia oem ( typu symphony , concert itp ) a co z tym zasada plug& play u mnie nie za bardzo sie sprawdzi chyba . Ktos wie co musze zrobic , lub zakupic by dalo rade obsluzyc to radio z kierownicy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...