Skocz do zawartości
IGNOROWANY

check engine (logi z vag)


frsh95

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem akumulator nie dawno, z wcześniejszym miałem przeboje, musiałem go co chwila ładować, wyjmować wkładać codzien itp. Po zakupieniu nowego po kilka dniach zaczęła się palić ikonka check engine. Kupiłem interfejs vag kkl i wstawiam tu logi. Co może być do zrobienia?
 

Address 01: Engine       Labels: 06B-907-557-ALT.LBL
   Controller: 8E0 909 557
   Component: 2.0L R4/5VS     G   0001
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 63351
   VCID: F093D3C3A3BB
4 Faults Found:
17698 -  Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
            P1290 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0420 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent
18010 -  Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
            P1602 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
16955 -  Brake Switch (F): Implausible Signal
            P0571 - 008 -  Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.LBL
   Controller: 8E0 614 517
   Component: ABS/ESP front      D1320
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 06435
   VCID: E5BDB2976C79
2 Faults Found:
01206 -  Signal for Duration of Ignition Off Time
            27-10 -  Implausible Signal - Intermittent
01826 -  Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
            35-10 -   - - Intermittent

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są logi. Do wymiany czujnik stopu pod pedałem hamulca, czujnik w chłodnicy, kat kończy żywot i ten ostatni z engine to pojawia się po odłączeniu aku.

O pozostałych poczytaj u wujka google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasuj pojeździj i za jakiś czas znów podłącz pod kompa.

choć check pewnie wróci bo kat na wykończeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

To nie są logi. Do wymiany czujnik stopu pod pedałem hamulca, czujnik w chłodnicy, kat kończy żywot i ten ostatni z engine to pojawia się po odłączeniu aku.

O pozostałych poczytaj u wujka google.

Jak skasować błędy na vdcs lite? I co w związku z tym katalizatorem? Wycina sie go całkiem czy trzeba koniecznie nowy? A gdzie znajduję się ten czujnik stopu ktory wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w engine, odczyt błędów i tam masz kasowanie, podobnie jeśli błędy są w pozostałych grupach :facepalm: Czujnik jest pod pedałem przecież napisałem. Ile jest pedałów hamulca w samochodzie? Kat można wywalić ale potem w ecu u tunera najlepiej wyłączyć drugą sondę, bo będzie walić błędem, na zamiennikach z resztą też potrafi sypać błędami.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...