Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logi 1.8t bex zamulony


montoy

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Łukasz13 napisał:

Lekko za mocno naciągnieta sztanga.

A ile powinno pokazywać przy odpiętym n75 w bexie?

I jakie ciśnienie powinno otwierać gruszkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, montoy napisał:

A ile powinno pokazywać przy odpiętym n75 w bexie?

I jakie ciśnienie powinno otwierać gruszkę?

bex czy bfb, bez różnicy. Ma być mniej więcej 0.3 bar. Ja bym zostawił tak jak jest,  jest całkiem dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawić tak nie chcę bo strasznie faluje przy przyśpieszaniu jak dobije 1.3 bara a później odcina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź lepiej wężyki podciśnieniowe. Wg mnie przy tak ustawionej sztandze nie powinno być takiego przeładowania. U mnie po odpięciu n75 pokazuje okolice 0,32-0,33 i nie dzieją się takie cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies juz te logi widzialem wiec napisze jeszcze raz tutaj, zeliwo zapewne chinskie i sie zacina/przycina klapka WG  na ośce jak dostanie temperatury ... .... 

Ewentualnie sprawdz dla pewnosci jakis drugi zawor n75 ale watpie .. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podpiąłem się pod gruszkę i sprawdziłem na nowym manometrze( 0-1,6 bar) przy jakim ciśnieniu się zaczyna otwierać .

Zaczyna zaraz przed 0,3 bara a kończy na 0,5 ,chodzi mięciutko bez zacinania.

dla pewności podpiąłem ten manometr pod inny do pompowania kół mniej precyzyjny ale pokazują to samo wiec chyba jest ok.

przemyłem trochę n75 i jutro spróbuję zrobić logi na zimnym silniku żeby spróbować wyeliminować zacinanie na gorącym turbo.

pytanie;czy tak nisko wyregulowana sztanga ma prawo działać tak jak to na tych logach, bo z tego co wiem to powinno zaczynać około 0,55.

Edytowane przez montoy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, montoy napisał:

bo z tego co wiem to powinno zaczynać około 0,55.

Zle wiesz, jest ustawiona dobrze wg tego co piszesz.

A przycinać moze się dopiero jak zeliwo dostanie temperatury .... 

Jest jeszcze jedna opcja o ktorej też mało kto wie ale może byc tutaj małym problemem (kwestia budowy chinskiego zeliwa, a dokładniej srednica otworu klapki WG) pod które trzeba bedzie troche inczej ustawic PID n75 w sofcie silnika ... 

Aczkolwiek póki co najprostsyzm i efektywnym rozwiazaniem powinno być poprostu jeszcze lekkie poluzowanie naciągu sztangi o pare obrotów .... 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc n75 przemyte i wężyki silikonowe też,wyjeżdżam na zimnym silniku a tu wszystko ok,parę prób aż do zagrzania i dalej spokój po logach widzę że jeszcze przeładowuje trochę ale przyśpiesza w miarę ok ,już niema tego szarpnięcia i wyhamowania. Więc czy problem był w samym n75 może jakiś wężyk?

mam jeszcze pytanie o to jak szybko to turbo wstaje bo przeglądałem parę logów w innych seryjnych bexach i żaden niema 1400mbar przy 2000 obr.  czy to objaw tylko tego że jest po regeneracji?Czy to że tak wyjątkowo szybko wstaje + wolna reakcja n75 = przeładowanie ?

soul87 rozumie ze możemy wykluczyć mały otwór i przycinanie ,czy przycinanie się rozchodziło?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegoń ją pare razy na 3 biegu od 0 do odcinki i za chwile potem znowu zrob loga, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie takie przeładowanie może zostać, a zawsze to trochę lepiej z dołu idzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...