Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Prośba o analize logów


Tukan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,po dlugiej przerwie.Opisze sytuacje krótko i zwieżle.Auto  B6 1,8TQ BEX jezdzi normalnie moze troche mułowato(choc moglem przywyknac do mocy)Dzieje sie tak ze jak pokonuje ostry łuk najczesciej pod góre duze obciazenie wyłaczone ESP auto traci przyczepność zaczyna migać kontrolka esp traci moc faluja obroty na jakies 3/5sekund moze 10sek.Ostatnio nawet check engine migało chwila moment i szystko gra.W vagu bledy 00526, i wisienka na torcie 16795,16684,16685,16686,16687 czyli wypadajace zapłony.Ponizej logi.Skasowałem bledy pojedziłem 20min i nic zero bledów.Wyczytałem ze przyczyna moze byc rozrzad który faktycznie mam do wymiany ,ze niby sie cos naciaga na kole czy napinaczu przy duzym obciazeniu silnika.Mozliwe to? dzieje sie tak tylko w sytuacji opisanej jezdzac normalnie wywala tylko blad od SAI czy jakos tak ten od obiegu powietrza 16795.Prośba do mądrych głów zerknijcie na logi moze cos sie uda zanalizowac.Z góry dziekuje

nowe-01-115-118-xxx.xlsx

nowe01-011-020-xxx.csv nowe-01-002-003-xxx.csv nowe 01-032-033-xxx.csv

Edytowane przez Tukan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka za mało mierzy. Wygląda jakby auto było po lajtowym programie. Turbo późno osiąga doładowanie. Stuki na poziomie uszkodzenia silnika.

 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam iż świece, cewki nie wymieniane zapewne od dawna 2 lata napewno 

Edytowane przez Tukan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne kat do wywalenia, kompresja do sprawdzenia, szczelność dolotu kompresorem, dv, przeplywka do wymiany jak dolot szczelny. 

Jezdzij spokojnie, bo zarzniesz silnik, o ile już nie jest za pozno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienię niebawem rozrząd, świece. I sprawdzę jeszcze raz 020. Czy przy takich dużych stukach nie powinno wywala check engine? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Tukan napisał:

Wymienię niebawem rozrząd,

Poprawność ustawienia sprawdzisz w gr.93 Jak już czas na niego to wymień ale to nie w nim problem jeśli chodzi o wypadanie i cofanie zapłonu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety już jego czas. Przy okazji sprawdzę ciśnienie w cylindrach. Jeśli będzie dobre to gdzie szukać przyczyn? Pompa paliwa.?cewki?kat?wtrysku? Widać przy nich lekkie ślady zaolejenia

Edytowane przez Tukan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już napisałem co masz sprawdzać w pierwszej kolejności. Parę postów wyżej zobacz. Pompa raczej jest ok ale sprawdzenie ciśnienia paliwa pod obciązeniem nie zaszkodzi.

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie rozrzadu (pasek był luźny) wymianie świec cofa max do wartości 7. Wymienię przeplywke w przyszlym tyg i sprawdzę. Kompresja zimny 12/11/10/10 ciepły 13/12/13.5/13.5 tak że jest super. Poniżej log po wymianie przepływki.

LOG-01-020-003-xxx.CSV

Edytowane przez Tukan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slabo nadal to wygląda, choc jest program to auto nawet nie osiagnie seryjnej mocy, kat był sprawdzany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator nie był ruszany. Program prawdopodobnie jest tak przynajmniej twierdził poprzedni właściciel. Chyba będę musiał wyciąć kata żeby wyeliminować kolejny element. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...