Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Brak mocy na wyższych obrotach.


Bambr97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od pewnego czasu mojej audi brakuje mocy od 2.5 tysiąca obrotów.

1 i 2 bieg idzie w miarę normalnie. Na 3 biegu bardzo ciężko się rozpędza i obroty powolnie idą do góry od 3 tysięcy. Brakuje jej mocy.

 

Żadnego dymienia nie widać. Nadmiernego zużycia oleju też.

Żaden check czy cokolwiek nie wyświetla się. 

 

 

Mam też wrażenie, że na zimnym silniku jest znacznie lepiej. Dopiero po rozgrzaniu ma problemy z przyspieszaniem w górnym zakresie obrotów. 

Gdzie szukać winnego?

Wiem, że podstawą logi. Czy do ich zrobienia wystarczy mi jakiś kabel z allegro KKL czy musi to być ten, który obsługuje CAN?

 

 

Edit:

Wypisałem dziś EGR. Ale to nic nie zmieniło. 

Potwierdzam natomiast ze na zimnym wgniata w fotel i idzie do końca. Na rozgrzanym do 2.3k obrotów wgniata. Potem nabiera obrotów i prędkości jak vw polo 1.2 ?

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie masz może takich objawów jak szarpniecie przy gwałtownym wciśnięciu gazu jak np. lecisz na trasie szybciej niż powinieneś w okolicach 3k obr i chcesz jeszcze podciągnąć?

miałem taki problem, z moca, pozniej lekkie szarpniecie, nie chciało przekroczyć 180 na 6 biegu, w końcu nie dało się jechać na 3 biegu już szarpało powyżej 2k obr

okazało się ze uszczelnienia na pompkach były zamontowane ponownie przy remoncie głowicy. po zmianie jak reka odjal i wrocilo 55 koni ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez szarpnięcia. Gaz w podłogę. Idzie do lekko ponad 2 tysięcy obrotów a potem nic. Muł jak pisałem wyżej polo 1.2

Ciężko go dociagnac do tych 3k obrotów w górę ?

 

 

Może to być notlauf? Coś z turbina nie tak? 

 

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to ma do rzeczy ale nawet na wciśniętym sprzęgle nie kręci do końca. 

Zwykly kabel kkl wystarczy do zrobienia podstawowych logów? Czy muszę mieć ten can?

Wstawić kryzę w egr?

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mocy w górnym zakresie obrotów okolice 3 tys. Plus poszarpuje sobie przy przyspieszaniu w tej górnej granicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, że rozwiązane. Zepsute sterowanie klapami w kolektorze. Możliwe, że to powodowało takie problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak auto dalej nie ma mocy i szarpie. Na postoju wszystko okej. 

Dodatkowo zauważyłem gdy przypadkowo wrzuciłem 5 bieg przy 60km/h to samochód jakby zaczął podskakiwac przednia oś. (takie dziwne szarpanie) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura przy egr jest luźna. Można nią ruszać przód tył lecz nie wypada. To jedyne co dostrzegłem. Sprawdzę i wymienię filtr. Jeżeli paliwo jest brudne to vacum? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... 

Właśnie pytałem czy zwykły kabelek kkl z allegro jakiś tam chińczyk wystarczy mi do tego żeby takie podstawowe logi wykonać. Czy jednak potrzebny mi będzie hex-can

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że silnik powinno obsłużyć KKL, ale nie lepiej wydać te 150 zł i moc się łączyć ze wszystkim? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...