Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Brak mocy na wyższych obrotach.


Bambr97

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Aktualizacja tematu. 

Winna braku mocy okazała się pompa paliwa. Mega zabrudzona została wymieniona i auto odzyskalo moc. 

Jednak. Jest jeszcze problem 

Po trasie gdy auto postoi do momentu wystudzenia po ponownym odpaleniu faluja obroty. Przejdę jakiś dystans i już okej. Auto zaczyna normalnie trzymać obroty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlej ten środek do paliwa Liqui Moly lm2185 niech przeczysci ci uklad paliwowy jak miales taki syf na pompie. najlepiej jak bedziesz mial mniej paliwa albo ze 2 puszki odrazu wlej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zalecal mi nic nie takiego nie zapodawac. 

Może jakieś logi podrzucić co do tego nie trzymania wolnych? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR sprawdź lub zaślep 5 min roboty a już jedno wyeliminowane bo przyczyn może być wiele.

Jak nie to to następne.

Przepływomierz, sonda lambda... itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z egru można jeść :D.. 

Do poprawy tylko wolne zostały. Przed zrobieniem usterki o braku mocy nie miałem tego problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówie wlej ten srodek do paliwa i zobacz, napewno nie zaszkodzi silnikowi wręcz w pozytywnym kierunku to pójdzie. Te srodki są bardziej zalecane niż paliwo verva czy inne drozsze, A ze gosc ci nie zalecał to widać ze ma pojęcie takie ze wolałbym go szerokim łukiem omijac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ma takie pojęcie że znazl przyczynę problemu a nie rzucił hasło "wymieniamy wtryski bo to na pewno przez wtryski" :D. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kamil-vag napisał:

Ja Ci napisałem już dawno, żebyś zrobił kpl logow... 

Tak wiem. Postaram się wrzucić je tu wkrótce chociaż problem z brakiem mocy ustąpił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam logi 

013:

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

023:

VAGLOGGER.APPHB.COM

 

 

Logi zrobiłem na zimnym silniku. 

W grupie w której powinny być same zera a po opuszczeniu gazu 4 u mnie przy opuszczeniu są nadal 0.

 

Problem to falowanie obrotów na wolnych.

Co śmieszne - nie wystepuje zawsze. 

Pan który ogarnął mi brak mocy wspominał też że dpf już jest prawie w 100% zapelniony. 

 

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej od 10 do 17s logowania korekcja na 3 cylindrze leci na ponad 1mg...moze to być przyczyną... 

Zrób jeszcze raz taki log, rano po nocy najpierw ustaw logowanie i dopiero odpal... 

I zrób z ciekawości dynamiczny 003+008+011

Statyczny 004

Zobacz też rano przed odpaleniem co pokazują czujniki temperatury na kanale 007, możesz zrobić zrzut ekranu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, kamil-vag napisał:

Mniej więcej od 10 do 17s logowania korekcja na 3 cylindrze leci na ponad 1mg...moze to być przyczyną... 

Zrób jeszcze raz taki log, rano po nocy najpierw ustaw logowanie i dopiero odpal... 

I zrób z ciekawości dynamiczny 003+008+011

Statyczny 004

Zobacz też rano przed odpaleniem co pokazują czujniki temperatury na kanale 007, możesz zrobić zrzut ekranu

Okej. Zrobię. Temperatury sprawdzałem wydaje się być okej ale podrzucę screen'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.12.2019 o 18:31, ori52 napisał:

mówie wlej ten srodek do paliwa i zobacz, napewno nie zaszkodzi silnikowi wręcz w pozytywnym kierunku to pójdzie. Te srodki są bardziej zalecane niż paliwo verva czy inne drozsze, A ze gosc ci nie zalecał to widać ze ma pojęcie takie ze wolałbym go szerokim łukiem omijac

swoją drogą, ja bym przy wymianie pompy paliwa, zrobił płukanie całego układu, co z tego że ma nową pompę, co z tego że naleje LM, skoro syf w zbiorniku jest, w przewodach jest, w wtrysku jest, i oczywiście, skoro poszło na pompę, wtryski na stół dał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Talpa napisał:

swoją drogą, ja bym przy wymianie pompy paliwa, zrobił płukanie całego układu, co z tego że ma nową pompę, co z tego że naleje LM, skoro syf w zbiorniku jest, w przewodach jest, w wtrysku jest, i oczywiście, skoro poszło na pompę, wtryski na stół dał.

Po co zaraz wtryski na stół. LM dobry srodek poradzi sobie ze wszystkim. A dla pewnosci można bezposrednio pod węże srodek podpiąć i na samym srodku silnik odpalic niech pochodzi i na 100% wszystko wypłuka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ori52 napisał:

Po co zaraz wtryski na stół. LM dobry srodek poradzi sobie ze wszystkim. A dla pewnosci można bezposrednio pod węże srodek podpiąć i na samym srodku silnik odpalic niech pochodzi i na 100% wszystko wypłuka. 

Po to, że skoro padła pompa, cholera wie co poszło na wtryski i co z nimi się dzieje, LOGI nie pokażą jakości rozpylania, tylko dawki jakie podają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Talpa napisał:

Po to, że skoro padła pompa, cholera wie co poszło na wtryski i co z nimi się dzieje, LOGI nie pokażą jakości rozpylania, tylko dawki jakie podają.

Zgadza się ale najpierw bym to LM przepłukał i dopiero potem wtryski wyjął jak by nic nie dało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, ori52 napisał:

Zgadza się ale najpierw bym to LM przepłukał i dopiero potem wtryski wyjął jak by nic nie dało :)

Przepłukać nie zaszkodzi, to prawda, tylko że u nas jak w ciągniku pada pompa, to wszystko do płukania i wtryski na stół, czy to się klientowi podoba, czy nie. Inaczej nie podejmujemy się pracy. Z doświadczenia i praktyki w 70% przypadków, wtryski dostają w d*pę też. Wiem że to koszta, że czas, bo auto potrzebne, ale płukanki to takie półśrodki są, zwłaszcza gdy już coś się stanie, one nie służą do naprawy. A zbiornik bez skrupułów demontować i myć, instalacje czyścić LM, czy kto co lubi lać, PO umyciu zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Bambr97 napisał:

Okej. Zrobię. Temperatury sprawdzałem wydaje się być okej ale podrzucę screen'a

Ja bym filtr paliwa wymienił i wyczyścił zbiornik paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.12.2019 o 14:09, kamil-vag napisał:

 

Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne raz jeszcze dodatkowo złapałem błąd. Niestety nie zrobiłem statycznych tak jak prosiłeś po nocy itd. Postaram się jutro takie tutaj dołożyć. Żeby nie śmiecić linki zbierałem do kupy:

Co do czyszczenia układu to chyba logiczne że został wyczyszczony :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z błędu wychodzi zwarcie, tylko ciekawe czy na cewce czy na wiązce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...