Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Brak mocy na wyższych obrotach.


Bambr97

Rekomendowane odpowiedzi

004711 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 3 (N242): przekroczono granicê regulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, przeglądając forum na tel (a pewnie większość już tak robi) za cholerne nie chce mi się wchodzić, kopiować, linkowac itd... Mogłeś tu w temacie ładnie rozpisać jakie grupy i podać link bezpośredni do logów... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Powiem Ci tak, przeglądając forum na tel (a pewnie większość już tak robi) za cholerne nie chce mi się wchodzić, kopiować, linkowac itd... Mogłeś tu w temacie ładnie rozpisać jakie grupy i podać link bezpośredni do logów... 

Okej tak też zrobię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a04952034a07da873b737 - 001 dynamiczne

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a04f62034a07da873b738 - 003 dynamiczne

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a052e2034a07da873b739 - 004 dynamiczne

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a05622034a07da873b73a - 008 dynamiczne

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a058e2034a07da873b73b - 010 dynamiczne

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a05c92034a07da873b73c - 011 dynamiczne

 

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a05ff2034a07da873b73d - 013 statycznie

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a06782034a07da873b73e - 001 statycznie

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a06b02034a07da873b73f - 004 statycznie

http://vaglogger.apphb.com/log/5e0a06d52034a07da873b740 - 023 statycznie

 

Błąd:

1 Fault Found:

004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 006 - Short to Plus - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamicznie jest OK, tu nie ma się czego czepiać. MAP/MAF jak najbardziej OK.

Jeśli ten błąd będzie powracał to musisz się przyjrzeć wiązce, spróbować przeczyścić konektory, dogiąc je trochę, żeby ciasniej nachodzily na pompowtryskiwacz. 

Niby jest zwarcie do plusa, więc może być gdzieś przytarta wiązka... trzeba zrzucić pokrywę i przejrzeć jak to tam wygląda. To samo z przewodami z tylu głowicy, dochodzącymi do silnika...

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde mam ten sam błąd u siebie tyle, że na pierwszym garze. Wczoraj skasowałem mam nadzieje że nie wróci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Dynamicznie jest OK, tu nie ma się czego czepiać. MAP/MAF jak najbardziej OK.

Jeśli ten błąd będzie powracał to musisz się przyjrzeć wiązce, spróbować przeczyścić konektory, dogiąc je trochę, żeby ciasniej nachodzily na pompowtryskiwacz. 

Niby jest zwarcie do plusa, więc może być gdzieś przytarta wiązka... trzeba zrzucić pokrywę i przejrzeć jak to tam wygląda. To samo z przewodami z tylu głowicy, dochodzącymi do silnika...

 

Dzięki za przeanalizowanie tego. 

To falowanie obrotów występuje sporadycznie co kilka dni, ale trzeba się tym zająć. Dzięki jeszcze raz za naprowadzenie. 

3 godziny temu, Mordeliuss napisał:

Kurde mam ten sam błąd u siebie tyle, że na pierwszym garze. Wczoraj skasowałem mam nadzieje że nie wróci :D

Ja tez usunąłem i póki co jest ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...