Maciasss 0 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Cześć, Mam problem z moim Audi B6 3.0 V6 quattro ze skrzynią tiptronic z 2003roku. Wszystko chodziło bez zarzutu, aż pewnego dnia auto nie wyjechało z garażu. Po odpaleniu nie można wrzucić biegu. Elektromagnes nie zwalnia drążka. Po przeskanowaniu komputerem jest błąd 18171 Elektrozawor blokady drążka wyboru biegu: przerwa w obwodzie. Wydaje mi się, że sam elektrozawor jest sprawny bo po wyciągnięciu bezpiecznika cewka zwalnia blokade i drążek chodzi. Pytanie co steruje tym elektrozaworem? Jak jest do niego poprowadzona instalacja elektryczna? Prosze o jakieś rady co rozebrać i gdzie sprawdzić, żeby nie rozbebeszyć całego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Czujnik stopu nad pedałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasss 0 Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Ale światła stopu są, czy może być tak uszkodzony że nie daje sygnału tylko do skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 jest tak jakby dwu sekcyjny jeden to stop a drugi to wyłączenie blokady skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 (edytowane) Wyjmij go rozbierz poczyść poodginaj blaszki możesz to zrobić bez problemowo. Sam też miałem podobny problem kupiłem nowy czujnik ale nie mogłem go wysterować tak żeby zapalał się stop po lekkim dotknięciu hamulca więc rozebrałem stary poczyściłem i już drugi rok pomykam na tym Edytowane 7 Listopada 2019 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasss 0 Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Ok, zacznę od tego, ale nasuwa się jeszcze jedno pytanie. Czy czujnik stopu nie jest czasami taki sam dla manualnej skrzyni i automatu? Jeśli tak, to sam sygnał na elektrozawór musi wychodzic z innego miejsca. Czy tu nie pośredniczy w tym np. moduł komfortu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciasss 0 Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Czujnik stopu wymieniony na nowy oryginalny i bez zmian, a światła stopu są. Przeskanowane auto innym kompem i dalej błąd: P1763 - Blokada przełączania=>elektromagnes Przerwa Mechaniczna usterka Statycznie Po wyciągnięciu bezpiecznika poz. 31 auto skrzynia chodzi super, na wyświetlaczu wskazania prawidłowe. Manetki w kierownicy działają. Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki3110 0 Opublikowano 21 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2023 Witam Maciasss. Czy udało Ci się rozwiązać problem? W passacie B5 mam ten sam problem i wydaje mi się że sterownik skrzyni biegów nie odłącza masy na cewkę dlatego nie można przełączać biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się