Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina


kimlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 B7 2.0 t 200 km. Pewnego razu podczas wyprzedzania odcięło mi turbinę myślałem takie tam . Rano już było ok. Po jakimś czasie znowu się to powtórzyło . A kursy zbliżał się czas wymiany rozrządu to i zajrzałem do turbo okazało się że jest padnięte przy okazji oddałem też wariator do regeneracji jakiś czas był spokój  ale znowu zaczęło się to samo . Dalej rozłącza turbinę po przejechaniu 10 km na vagu pokazało wkoncu błąd  p2293 regulator cisnienia paliwa 2 czy ktoś może miał coś podobnego i wie co to jest 

IMG-20191105-WA0003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bład związany z cisnieniem paliwa,może to być czujnik cisnienia na listwie.Moze byś coś z pompą wytarty wałek.Popychacz pompy sprawdzałeś wymieniony?Kosztuje pare złotych ale to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Mano4 napisał:

Ogólnie bład związany z cisnieniem paliwa,może to być czujnik cisnienia na listwie.Moze byś coś z pompą wytarty wałek.Popychacz pompy sprawdzałeś wymieniony?Kosztuje pare złotych ale to podstawa.

Zamówiłem popychacz na sobotę będzie wałek wydaje się ok nie widać przetarc. Też myślałem żeby oba zamówić nowe trochę kosztują ale jak zrobić to dobrze. Tylko że jak by wałek był wytarty to by klekotały a chodzi cichutko 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Kolega miał podobny efekt.

Winowajcą okazała się wytarta krzywka wałka ssącego.

Jeśli już wymieniaj tylko na Ori.

Najprawdopodobniej wytarta krzywka nie uruchamia należycie popychacza i w pewnym zakresie obrotów pompa HPFP nie podaje należytego ciśnienia.

Przy jakich obrotach ci odcina ?

Jeśli z tyłu silnika nie słychać metalicznego klekotu to łańcuch z napinaczem powinny być ok.

Daj znać.

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, black4 napisał:

Witaj,

Kolega miał podobny efekt.

Winowajcą okazała się wytarta krzywka wałka ssącego.

Jeśli już wymieniaj tylko na Ori.

Najprawdopodobniej wytarta krzywka nie uruchamia należycie popychacza i w pewnym zakresie obrotów pompa HPFP nie podaje należytego ciśnienia.

Przy jakich obrotach ci odcina ?

Jeśli z tyłu silnika nie słychać metalicznego klekotu to łańcuch z napinaczem powinny być ok.

Daj znać.

Pozdrawiam

 

 

Łańcuch i cały rozrząd wymieniony jakieś 100 km temu . Myślisz że to wałek ssący ? A lepiej wymienić oba czy tylko jeden ? Odcina turbinę tak powyżej 3 tys . I odrazy wyskakuje ten błąd co jest na załączniki po jego wyłączeniu odrazu dalej ciągnie i znowu po chwili rozłącza 

Edytowane przez kimlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 B7 2.0 TFSI wyciera się jedynie krzywka wałka ssącego.

Także jedynie wałek ssący kwalifikuje się po ponad 200 tys. km przebiegu do wymiany. 

Kolega miał podobne objawy.

Wymienił regulator ciśnienia paliwa, czujniki, podmieniał pompy HPFP itp i nic nie pomagało.

Finalnie winowajcą okazał się wałek ssący.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, black4 napisał:

W A4 B7 2.0 TFSI wyciera się jedynie krzywka wałka ssącego.

Także jedynie wałek ssący kwalifikuje się po ponad 200 tys. km przebiegu do wymiany. 

Kolega miał podobne objawy.

Wymienił regulator ciśnienia paliwa, czujniki, podmieniał pompy HPFP itp i nic nie pomagało.

Finalnie winowajcą okazał się wałek ssący.

Pozdrawiam

Jutro zamówię to może do wtorku dojdzie rozbiórek mam nadzieję że już będzie wszystko pozdrawiam i dzirki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.11.2019 o 15:54, black4 napisał:

Daj znać jak poszło,

Pozdrawiam

Chyba pompa wysokiego ciśnienia pierdzieli bo dalej rozłącza turbinę lepiej chodzi więcej mocy ale ponad 3 tys obrotów dalej rozlacza i tak jak by paliwa brakowało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A stan krzywki (czy nie wyrobiona?) wałka ssącego sprawdziłeś ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.11.2019 o 16:42, black4 napisał:

A stan krzywki (czy nie wyrobiona?) wałka ssącego sprawdziłeś ?

Pozdrawiam

W następną sobotę będę wymieniał bo napewno jest na wałku wydechowym leki wydarta to odrazu oba walki zmienię może pomoże jak nie to zostanie tylko pompa 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka.

Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym.

Daj znać ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, black4 napisał:

O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka.

Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym.

Daj znać ?

Pozdrawiam

I tak będę rozbierał to wymienię oba leżą w bagażniku . Kupiłem na wszelki wypadek dwa . Bo dziwnie zaczął klekotać 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metaliczny klekot ?

To raczej objaw zużytego łańcucha i napinacza z tyłu silnika. Pierścienie wariatora też sprawdź :

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, black4 napisał:

Metaliczny klekot ?

To raczej objaw zużytego łańcucha i napinacza z tyłu silnika. Pierścienie wariatora też sprawdź :

 

Pozdrawiam 

Wariator po regeneracji i rozrząd po wymianie jakieś 600 km temu . Chodzi jak diesel 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuszek z napinaczem z tyłu silnika też wymieniony ? 

Czy tylko pasek rozrządu + pompa wody ?

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odcinania "turbiny" to bym proponował loga dynamicznego 103 i 106. Da to trochę wglądu na pompy paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2019 o 20:26, black4 napisał:

O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka.

Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym.

Daj znać ?

Pozdrawiam

A możliwe jest żeby wałek ssący był wytarty aż o 6 mm bo mam nowy i stary i jest taka różnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być spora różnica .

Niestety ...

Także, chyba trafiłeś z rozwikłaniem problemów auta ...

Pozdrawiam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, black4 napisał:

Może być spora różnica .

Niestety ...

Także, chyba trafiłeś z rozwikłaniem problemów auta ...

Pozdrawiam ?

Dziś się okaże zacząłem wczoraj składać . Ale już nie miałem siły są dwa wałki nowe i popychacz . Zostanie tylko pompa jak coś do wymiany oby już nie 

Resized_20191212_175205.jpeg

Edytowane przez kimlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...