Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 3.0


LOLEK9620

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, mirek31071977 napisał:
W dniu 9.11.2019 o 23:19, Robero321 napisał:

Tia jak się dba to się ma .

Nie do końca:whistling:.

Dalej podtrzymuje że jak się dba to się ma.

To że blok Ci pękł to przykre ale musiała być przyczyna tego.

Przyczyną jest to że zapychają się katy co powoduje wzrost ich temp. Niestety są one umieszczone bardzo blisko bloku co za tym idzie i samego cylindra..

Jeśli kat jest przypchany to niestety nawet spokojna jazda może podnieść jego temp na tyle ze przegrzeje blok, który jest według mnie za blisko..

Jeśli wymieniłeś katy na nowe to szukaj przyczyny właśnie w nich możliwe że była na nich za duża temp. albo były bardzo bardzo blisko.

Ewentualnie nie zdążyły się schłodzić dnia poprzedniego i po wyłączeniu silnika i obiegu wody kat cały czas grzał blok..

Sporo osób bagatelizuje ten problem a katalizator to naprawdę potężna grzałka bez problemu osiąga 600 stopni a jak jest z nim coś nie tak paliwo syfiaste przypchany kat , to i bez problemu osiągnie 900 i więcej stopni a to dla bloku silnika w ASN z wyłączonym chłodzeniem to śmierć...

Powiem Ci że ja wręcz przeciwnie daje swojemu ASN owi do pieca ostro nie ma dnia żeby nie było kickdana i odcinki i z silnikiem od momentu kupna nie mam żadnych problemów.Jakieś 10 lat katuszy ma u mnie i zero problemów

Z tym że na samym początku po kupnie zrobiłem porządek z katami...

 

 

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Robero321 napisał:

Z tym że na samym początku po kupnie zrobiłem porządek z katami...

Wywaliłeś czy wymieniłeś?
Ja swoim 3.0 nakulałem bez większych problemów dodatkowe 60tys.km przez ponad 5 lat użytkowania cabrio i też nie było dnia by wskazówka obrotomierza nie weszła na czerwone pole. Kat jeden był co prawda do wymiany bo się rozleciał w nim wkład (w moim BGN był jeden duży na stronę, w ASN-ach są dwa na stronę) i jego resztki dzwoniły w końcowym tłumiku. Nie wiem co teraz z tym silnikiem, musiałbym kiedyś zadzwonić do mechanika co odkupił wrak pojazdu, właśnie ze względu na motor, bo robił klientowi przeszczep:hi: 

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki  wam wszystkim Pany za cenne rady. Jednak odpuszczę  sobie tego asn. Szkoda ze 2.8 nie wkladali. Moze zrobię  po prostu przesiadkę  na bexa w tiptronicu. Jeszcze raz wszystkim dzięki. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LOLEK9620 napisał:

Moze zrobię  po prostu przesiadkę  na bexa w tiptronicu.

Raczej to nie będzie takie proste,tylko wersja na USA miała 1.8t + tip. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, BeyerBrown napisał:

Wywaliłeś czy wymieniłeś?

Zamieniłem środki na przelotowe tłumiki robione na zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pila24 napisał:

Raczej to nie będzie takie proste,tylko wersja na USA miała 1.8t + tip. 

I tu mnie zaskoczyłeś. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem silnik 3.0 bbj i za groma nie wiem nic o tym silniku i nic niemozna znaleźć ? W jakim aucie byl montowany ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LOLEK9620 napisał:

Znalazlem silnik 3.0 bbj i za groma nie wiem nic o tym silniku i nic niemozna znaleźć ? W jakim aucie byl montowany ? 

Głównie w a6c5 i c6 (na wschodzie). Ma poprawione chłodzenie,w 99% zgodny z asn. No i 2 konie mu uciekły ?

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...