Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bład 550 ,brak przyszpieszenia ,twarda praca silnika , jakie prawidlowe wartosci w vcds w grvpie 01 , 04, 13


brazyl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale mam pytanie odnosnie  jakie powinny byc prawidlowe wartosci w grvpie 004   poz 2,3,4      dodaje foto  prosze o odpowiedz co tv jest nie tak ogolnie samochod slabo sie zbiera nie ma przyszpieszanie od 1000 do 2800 obr dopiero kolo 3000 dostaje kopa   ,dodam ze nie kopci silnik chodzi rowno choc troche rwardo -glosniej    i z odczytv bledow jest blad 550  bardzo prosze o rady i wasze opinie , podejrzewam zawor N108 w pmpie lvb zle vstawiony kat wtryskv ,  czy vszkodzony zawor n 108 moze wywalac caly czas blad 550 zla regvlacja poczatkv wtryskv , czy tylko wtedy gdy vstawiona zle jest pompa ? dodaj logi statyczne grvpy 01,04,13  bardzo prosze o pomoc  z gory dziekvje i przepraszam jesli zamiescilem temat w nieodpowiednim dziale , czekam na wasze opinie 

20191102_155852[1].jpg

20191102_155904[2].jpg

20191102_155907[1].jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak z kątem wtrysku - spójrz na parametr actual start - zadane masz 2 do -3 stopni BTDC a aktualny wychodzi na jałowych 19,4 stopnia. Jaki vag pokazuje Ci kąt wtrysku w basic settings? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie sprawdzalem vagiem dzis kat wtrysku i kat wtryskv na rozgrzanym  87 st   255 , wiec zlvzowalem pompe wtryskowa probowalem przestawic ja w prawo czyli zeby zmniejszyc kat wtryskv , zavwazylem ze pompa  byla na maxa przesvnieta w lewo, po przesvnieciv wogole nie moglem odpalic  kilkakrotnie wracajac w podobne polozenia pompy bo stare polozenie bylo widoczne  na metalv od wygniecionej podkladki , mimo wielv prob avto jvz nie odpalilo:( wiec zaczalem sprawdzac rozrzad sciaglem  sciaglem pokrywe zaworow zeby sprawdzic polozenie walka , vstawiajac zero na kole zamachowym ,walek byl minimalnie przestawiony nie dalo sie wsadzic blokady  ,   widoczne stare znaki  na kole walka  mijaly sie o 1 zeba , co wiecej wogole nie zgrywa sie tez kolo na pompie  nie da sie tez wlozyc blokady jest w innym miejscv  ,vcieka z 2 cm zeby bylo mozna wsadzic blokade ,masakra kto  skladal ten rozrzad   i jak ze to avto wogole jezdzilo ,  glosno klekotalo i brak mocy dopiero od 3 tys obr  jechalo w miare  dlatego zaczalem to sprawdzac a mam go dopiero 2 tyg , sciaglem dzis  caly przod  zeby sie dostac do rozrzadv jvtro bede zakladal nowy rozrzad porzadnie go vstawie wedlvg znakow i blokad i zobaczymy co bedzie mam nadzieje ze odpali :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...